Beoordeeld op 4 september 2018 via mobiele applicatie

Van bij het inchecken tot het uitchecken was dit een prachtervaring. Zeer ruime en volledig uitgeruste kamer. Heerlijk eten en ontzettend afwisselend. Zalig zwembad. Ondanks ligging pal in het uitgaanscentrum geen last van drukte. Wandelboulevard langs het strand is slechts 1 straat verwijderd.
Personeel is meer dan uitstekend, van poetsvrouw tot barpersoneel allemaal even gedienstig. Ondanks we er aanwezig waren in het hoogseizoen en het hotel volzet was hadden we niet het gevoel dat het hier druk was.

Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel . Proper, verzorgd met vriendelijk personeel op alle vlakken . Mooie ruime familie kamer met gescheiden slaapkamer . Zetelbed van de kids was minder, beetje ingezakt. Badkamer voldoende groot met prima douche. Kamers werden dagelijks mooi opgekuist. Eten was divers en goed , verzorgd , entrecote , kreeft , krab , gamba’s , rosbief .... goed hotel op wandelafstand van het strand maar aan de dure kant

David

Beoordeeld op 25 augustus 2018

Het was voor ons 35 jaar geleden dat we nog in een "stadshotel" waren. Ik bedoel daarmee een compact hotel, omringd door andere gebouwen. Toch is het een absolute meevaller geworden. Redelijk laat (een paar weken vooraf) geboekt om met onze kleindochters er even tussen uit te zijn. De familiekamers zijn ruim met goede airco en wifi. De bedden in de "living" voor de kinderen hebben nogal dunne matrassen. Het principe om geen prularia in de badkamer te plaatsen en te vervangen door verdelers van 0,5 l is zeer goed. Alleen een doosje tissues zou wel nog mogen : we moesten ons behelpen met papieren zakdoekjes ! Ook fijn in een gerenoveerd hotel zijn de vele stopcontacten, héél nuttig als er veel elektronica opgeladen moeten worden. Het eten is super lekker en gevarieerd, een absoluut pluspunt. Het personeel krijgt een 10. De animatie overdag werd zeer gesmaakt door onze tieners... ze deden aan alles mee.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 15 augustus 2018

Mooie kamers met heerlijke bedden. In het restaurant wordt veel eten vers bereid met dagelijks een gevarieerd aanbod. Ruim zwembad met schone toiletten. Bij het zwembad regelmatig goede animatie (saxofonist, circusact, live band e.d.) en dagelijks wordt er regelmatig iets geserveerd (waterijsjes, sangria, vers fruit, water).

Minpunt is dat er in het reglement staat dat reserveren van bedjes niet is toegestaan maar hier wordt echter niets mee gedaan. Het gevolg is dat om half 9 op de bedjes overal handdoeken liggen maar geen mens te bekennen. Dus gewoon opvouwen, opzij leggen en zelf gaan liggen.

Kamertip: Kamers met zwembadzicht hebben 's morgen zon, de andere zijde eind van de dag.
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuk verzorgd hotel, goede all-inclusieve.
Buffet is ok, eerste dagen dik in orde daarna wat afgezaagd, dikwijls zelfde. Ni zoveel keuze voor de kinderen. Bediening is ok, vriendelijk personeel.Kamers worden ook elke dag mooi gemaakt.
Hotel ligt op 300 m van het strand, leuk ook om s’avonds te wandelen. Echter één minpunt veel Duitsers.
Leuk om te doen met de bus is Palma. Met de auto Valldemossa, Port de Soller, Fornalutx, Soller.

Datum van verblijf: juli 2018