Beoordeeld op 16 mei 2018

mooi hotel, vrij rustig gelegen, lekker eten met veel variatie
mooie kamers, zeer vriendelijk personeel, heerlijke cocktails
leuke animatie, dicht bij de luchthaven, mooie badplaats met leuke winkeltjes

Kamertip: tissues in de badkamer
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Nog niet eerder hebben we zo genoten van een vakantie. Het eten was heerlijk en de animatie was super! Overdag veel leuke activiteiten zoals o.a. fitness en savonds leuke shows! Kamers waren ruim en goed schoon. We komen zeker nog een keer terug!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 maart 2018

Verbleven voor de tiende keer in hotel Cristina. Personeel is erg vriendelijk. Kamers erg ruim. Mijn broer vierde zijn 50 ste verjaardag en we troffen in het restaurant een mooie tafel aan. Animatie in februari was wel erg simpel

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 27 februari 2018

Ik heb al eerder beoordelingen over dit hotel geschreven, maar had het nooit in de winter bezocht. In verband met vijftigste verjaardag van gehandicapte broer nu wel.
De renovatie is al weer een paar jaar geleden, maar bijna alles ziet er nog tip top uit.
De familiekamer is ruim en schoon. Alleen de matrassen op de slaapbank zijn erg dun en hard. Ook de badkamer is prima. Het grote pluspunt van dit hotel is het personeel. Zij zijn altijd vriendelijk en gezellig. Iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken.Mijn broer is heel wat geknuffeld door de geweldige serveersters in het restaurant, zeker op zijn verjaardag. Hij vind dat geweldig. Door de ligging vlak bij Palma heb je genoeg mogelijkheden om iets te ondernemen. In het restaurant is voldoende keus. Het is echter zeer gehorig. Als ik toch een minpunt mag noemen; Het animatieprogramma is minimaal. Twee tot drie keer per week als avondshow Bingo, andere avonden live muziek dat gewoon slecht is en maar één keer een aardige acrobatenshow. Overdag gebeurt er nauwelijks iets. De tijden komen niet overeen met het informatiebord,de app werkt niet, dus kom je gewoon voor niets. Dit terwijl het hotel redelijk vol zat. Dat was jammer.

Kamertip: Ruime familiekamers met aanpassingen voor mindervaliden zijn prima.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 16 februari 2018

Zomer 2017 hier geweest met 2 oudere kinderen wat een leuk hotel personeel erg goed probeerde het iedereen naar zijn zin te maken gaf onze uitgaande kinderen tips waar ze het beste konden uitgaan. Het eten is erg goed alleen daarom zou ik terug gaan. Bus naar Palma goed te doen ook op de fiets is het goed te doen wel warm maar vroeg op en redelijk op tijd weer terug beneden bij het hotel fietsen te huur leuke man.

Kamertip: kamer aan de buitenkant met uitzicht op vliegveld en zee maar wel de stad er tussen.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie