2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft hip ingerichte kamers en is schoon. Bedden zijn comfortabel. De locatie was voor ons perfect, dichtbij het strand en leuke restaurantjes. Het hotel ligt net in een iets rustiger deel van het toeristische plaatsje en dat is wel fijn. Het ontbijt was ook lekker en er was voor ieder wat wils.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
HotelLuxorMallorca, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Luxor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2017

Dear Chantal,
Thank you for your comments regarding our location, cleanliness, comfort, rooms and food.
All the hotel has been entirely renovated during the last 2 winters to fit the present standards of hospitality of Playa de Palma.
We hope to see you again in the near future!
Jaime EM

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een suite met jacuzzi geboekt.. Kamer was prima, netjes en van alle gemakken voorzien. Hij mocht alleen iets groter. Alles leek groter op de foto's bij t boeken! Ontbijt was prima. Rustige ligging en ook rustig in t hotel zelf. Ik heb overigens nog nooit zo heerlijk geslapen in een hotel als bij Luxor! Ik zou m zeker aanbevelen en zou zeker teruggaan

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
HotelLuxorMallorca, Director de Relaciones Públicas van Hotel Luxor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2017

Dear Sabine A,
We are very happy that you had a comfortable and relaxing time in Hotel Luxor Mallorca.
We also thank your comments regarding your 6th floor Juniorsuite with jacuzzi.
We hope to see you again in the near future!

15 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel ligt vlakbij de luchthaven, vlakbij strand en vlakbij het Duitse Ballermann gebeuren...... Bijna voornamelijk duitse gasten in dit hotel. Niet zo vreemd daar Mallorca een zeer geliefd oord bij duitsers is. Groot aantal restaurants in de buurt waarbij wij Ginger en italiaans restaurants Arcada kunnen aanraden. Beide restaurants liggen aan de boulevard, die slechts enkele minuten op loopafstand bereikbaar is.
Ontbijt was goed, verse producten en geen last van rokers daar die op afstand van de tafels moeten plaatsnemen om te roken. Koffie (uit de automaat) vond ik persoonlijk niet lekker. Wel de cortado bij de bar bij het zwembad was goed.
Palma met de auto binnen 15 minuten bereikbaar. Mooie stad. Ook Valldemossa en (Port) Andratx bezoek waard. Heb ook 2 golfbanen gespeeld. Son Termens en Alcanada zijn mooie golfbanen. (Alcanada heeft een zeer goede nederlandse Head-Pro).

Kamertip: Gerenoveerd hotel, Suite op dak groot en zonnig met eigen terras, kamer 502. Kamer 127 heeft kleine keuken. Uitzicht op zwembad
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
HotelLuxorMallorca, Director Comercial van Hotel Luxor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2016

Dear Robelke,
Thank you for taking your time to write your review. We are glad you liked our hotel and Mallorca. Hopefully see you again soon.
Jaime Espinar
Assistant Manager

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs na 25 jaar is het nog een super hotel
Beden eten en personeel super kom zeker nog eens terug
En op mallorca zeker nog van alls te beleven van lekker op het strand tot lekker het eiland bezichtigen

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
HotelLuxorMallorca, Assistant manager van Hotel Luxor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Dear guest,
Thank you for choosing Hotel Luxor Mallorca.
We are very happy to know you liked our hotel even after 25 years!
On behalf of our team we thank your comments and high score.
We would like to welcome you back in the near future.
Assistant manager,

20 juli 2016 beoordeeld

Fantastisch verblijf gehad, had kamer met ontbijt geboekt, maar bij het zien van de buffetten toch maar all-inn genomen.
Zeer schoon ( alle ruimtes), mooie kamer, rustig gelegen, zeer goed ontbijt. lunch en diner prima.
Geen entertainment.
Indien personen luidruchtig of vervelend zijn worden deze er opo aangesproken.
Nogmaals Mallorca, geen twijfel boek ik dit hotel

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
HotelLuxorMallorca, Assistant Manager van Hotel Luxor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2016

Dear guest,
Thank you for choosing Hotel Luxor Mallorca as your destination.
We are pleased to know you liked our hotel and that the the meals were so good.
On behalf of our team we thank your comments and high score.
We hope to see you again in the near future.
Assistant manager,