Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (153)
Beoordelingen filteren
153 resultaten
Waardering van reizigers
42
60
28
11
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
42
60
28
11
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 153 beoordelingen
4 april 2017 beoordeeld

Hier een week doorgebracht met 20 fietsers in Maart. Het hotel heeft standaard kamers met voldoende ruimte en terrassen in iedere richting. Voorzijde de zee en ingangszijde zijn te prefereren omdat de linkerzijde tegenover het vliegveld ligt.
De maaltijden zijn goed gevarieerd en door het buffetsysteem goed bemeten ook voor sporters die vele kilometers rijden. Er is een aparte ruimte voor het opbergen van fietsen, maar ook stalling op het balkon behoort tot de mogelijkheden voor zij die niet van hun fiets gescheiden kunnen worden. Het hotel heeft een vriendelijke en bekwame staf die zeer behulpzaam is.

  • Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Hendrik50
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

(Behalve de mensen van de receptie, die zijn juist weer wel vriendelijk en behulpzaam)

In de tijd dat wij er waren was de airco al uitgeschakeld, dus het was 's nachts erg warm en zweterig!
Bovendien kon de buitendeur niet open i.v.m. het verkeerslawaai.
De matrassen zijn aan vervanging toe, ze zijn al helemaal "uitgelegen" daarom een kussen onder het matras gelegd om nog een beetje recht te kunnen liggen!
Bovendien wordt er alleen maar een dun hoeslaken over het matras getrokken, je slaapt dus zo op het "vuile" matras!

Op geen enkele dag een glimlach of een welkom van het bedienend personeel in het restaurant.
Als er gasten klaar zijn met ontbijt of lunch wordt alleen maar de tafel een beetje afgeveegd. Een schoon laken op de ontbijt of dinertafel is wel het minste wat je kunt bieden. Het eten is fantasieloos, bv een curry smaakt alleen maar zout!

Onze indruk van het hotel is daarom matig en van het restaurant ronduit slecht!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Bedank Goofy S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met onze twee kinderen van 10 en 8 een zeer goede vakantie genoten in hotel Sant Jordi.
Het personeel is heel vriendelijk zeker ook tegen de kinderen. We hadden voor half pension gekozen en de buffetten voor het ontbijt en diner waren iedere dag weer lekker, uitgebreid en afwisselend.
De kamers waren schoon en je kon iedere dag schone handdoeken krijgen. Het zwembad was verfrissend met voldoende ligbedden. De ligging is ideaal!!! Aan het strand en de boulevard met alle winkels en terrasjes en naast het Palma aquarium. Lekker dicht bij de luchthaven, transfer van maar 10 minuten.
Enig min puntje was dat er op 1 van onze kamers zo weinig ruimte op het toilet is. Je zat klem tussen wc en douche. De andere badkamer was wel heel ruim.
Volgend jaar weer!

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Bedank Christina G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel,vlotte incheck,had kamer aan achterkant dus wat weg van de toch wel drukke baan.Heb graag een relatief harde matras,maar deze was wel erg hard.Hoewel het al een eind in oktober was,was het best wel warm in de kamer...de airco deed het niet (meer).Wifi signaal zwak tot onbestaande in de kamer,gelukkig aan de receptie area is dat ok.Gevarieerd ontbijtbuffet,maar weinig variatie voor het diner.Haast elke dag dezelfde schotels en dezelfde ingrediënten.Prijzen van de dranken aan tafel zeer democratisch.Hotel perfect gelegen op kwartiertje van Palma en vlak aan afrit 10 van de snelweg.10 minuutjes van de luchthaven vandaan; af en toe wat gebulder van een vertrekkend vliegtuig moet je erbij nemen,maar dat valt best wel mee!Ideale plek voor een short brake ,maar zeker niet voor wekenlang verblijf.

Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
Bedank Tenope
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pedro M, General Manager van Hotel Sant Jordi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2015

Beste Tenope,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

-Director General-

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een weekje in dit hotel verbleven voor een weekje te sporten op Mallorca..het personeel is vriendelijk en het ontbijt was goed en uitgebreid..bushalte vlakbij.het enige minpunt vind ik dat je soms veel straat geluiden hoort mijn kamer lag aan de buitenzijde aan een rotonde.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Bedank Serge F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pedro M, General Manager van Hotel Sant Jordi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2015

Beste Serge F,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,


-Director General-

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken