Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is ons goed bevallen, dicht bij het strand en de gezellige altijd drukke boulevard. Vriendelijk personeel, schone kamers. Bagagekamer en douche beschikbaar voor laat vertrek of vroege aankomst.
Nadeel was dat er niet standaard een koelkast op de kamer staat (wel tegen betaling te verkrijgen). En de kluissleutel is heel simpel, dus voor ons gevoel niet veilig.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Hadden niet heel veel van het hotel verwacht, maar het was erg goed! Het was erg schoon en kamer werd elke dag verschoond. Eten was op de meeste dagen zelfs erg goed. Zelfs een sushi avond, die erg goed was! Het enige was dat het personeel van het restaurant erg onaardig was. Zeker een aanrader voor de rest!

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 9 mei 2018

Gedateerd hotel en appartementen complex vlak bij boulevard.
Veel dronken en luidruchtige jongeren in en nabij het hotel.
Ontbijt voldoende maar van matige kwaliteit en onvoldoende variatie.
Extra betalen voor kluisje en voor uitchecken na 11:00 uur.
Appartementen zeer gehorig. Onfrisse geur in lobby wordt gemaskeerd door aromatische luchtverfrissrs.

Kamertip: Appartmenten zeer gehorig, hotelkamer had riool geur
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Miriam A, Adjunta a dirección van HM Ayron Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Dear Pierremountain,

Thank you for taking the time to write about your experience. Please, accept our apologies for the inconveniences. We wrote down everything to work hard on it.

Kind regards,

Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke receptie, ontbijt en avondeten goed. Kamers ruim, kuipstoelen, tafel en extra bank en onlangs gerenoveerd, goed schoongemaakt. Mooi en best groot buitenterras. Minpunt is dat een koelkasten en kluisje ontbreken. 200 meter van het strand. Klein zwembad maar wel ruim opgezet. Vlakbij megaland en Duitse kroegenstraat. Bus naar Palma op 200 meter, 1.50 pp enkele reis, trip duurt 45 minuten met bus 115 door de vele stops, bus 125 gaat sneller, deze heeft minder stops. Eroski grote supermarkt is op 200 meter richting centrum van el arenal. Er komen veel groepen wielrenners in dit hotel. WiFi is gratis, ook op de kamers. Toeristenbelasting moet bij aankomst extra betaald worden, in laagseizoen 0.50 eurocent pp per dag.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 juli 2017

Voor 3 sterren een erg net hotel op een goede locatie (1 straat van de boulevard). Ontbijt vrij uitgebreid, kamers netjes en schoon, zwembad klein maar verder erg mooi. Gezien de prijs/kwaliteit zouden wij hier zeker terugkomen. Vanwege de goede prijs zitten er wel vrij veel jongeren in het hotel waardoor er wat geluidsoverlast kan zijn.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de 5e (en hoogste) verdieping. Mooi dakterras en minder geluidsoverlast.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner