Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Hotel Pamplona(Playa de Palma)
US$ 199
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Myseahouse Neptuno(Playa de Palma)
US$ 279
US$ 218
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Caballero Hotel(Playa de Palma)
US$ 243
US$ 230
Booking.com
Zie aanbieding
  • Zwembad
  • Aan het strand
Iberostar Playa de Palma(Playa de Palma)
US$ 383
US$ 367
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hotel Pure Salt Garonda(Playa de Palma)
US$ 285
US$ 261
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Iberostar Cristina(Playa de Palma)
US$ 342
US$ 248
iberostar.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Iberostar Bahia de Palma(Playa de Palma)
US$ 278
US$ 272
iberostar.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
HM Ayron Park(Playa de Palma)
US$ 205
US$ 183
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
HM Gran Fiesta(Playa de Palma)
US$ 250
US$ 208
Priceline
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Occidental Playa de Palma(Playa de Palma)
US$ 1.031
Barcelo.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Beoordelingen (3.205)
Beoordelingen filteren
3.205 resultaten
Waardering van reizigers
466
910
808
442
579
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
466
910
808
442
579
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 3.205 beoordelingen
18 april 2018 beoordeeld

Augustus 2013:
Bij aankomst bleek hotel overboekt. 2 dagen in ander hotel, 7 km. verder. Slecht en koud eten. (Geen all inclusive met cocktails) Taxivervoer naar S'Arenal teruggevorderd en laatste dagen Palma Bay als een fijn resort beoordeeld. Wij hadden gekozen voor een kamer zonder airco. Vanwege de warmte in juli en de drukte op straat is dit niet aan te bevelen. Eten was warm en goed, maar telkens een beetje van hetzelfde. Wat erg tegen viel waren de cocktails. Bekertjes met namaakdrankjes. Voor ons was het bij ons zwembad (oud gedeelte) telkens 400 meter lopen voor een gratis drankje te halen. Jammer, de volgende keer zullen we een kamer op het resort kiezen. Op het resort is het goed toeven, rondom de hambugertent en de barbeque is het altijd goed (in de schaduw als je wil) zitten. De kwaliteit van de barbequegerechten zijn om te smullen. De restaurants zijn tevredenstellend.

Kamertip: Kies altijd voor airco . . .
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bornpgj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bayhotels15, Director de Relaciones con Clientes van Palma Bay Club Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018
Google-vertaling

Dear guest,
First and foremost, we would like to thank you for having chosen the Palma Bay Club Resort for spending your holiday. Thank you also for the time you have taken to write about your stay. It is really great to see that you all have had such a good time. We hope you don’t mind our replying to you in English, however we are not fluent in your native language and therefore have selected English as the international language of communication.

We are most grateful for your assessment and kind remarks regarding on our food in our restaurant. Our kitchen team offers our guests a wide selection of different dishes our versatile breakfast buffet fulfils almost everyone’s wishes. We will certainly pass on your comments to our kitchen as they will be delighted their challenging work got a mention. It is great encouragement and motivates us to continue working hard.

The entire team of Palma Bay Club Resort sends warm and sunny greetings from Mallorca

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 maart 2018 beoordeeld

Het personeel was heel vriendelijk en hebben me meteen goed geholpen. Het eten was lekker, verzorgd en er was veel keuze. De kamer waar wij verbleven, was zeer proper en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Ook de omgeving is zeker de moeite waard om te verkennen. Tijdens onze vakantie zijn wij heel veel gaan fietsen in en rond Palma de Mallorca. Palma bay club resort is een hotel dat ik aan kennissen en vrienden zou aanbevelen. Hier zullen we nog meer komen.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Bedank weynmaurits
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bayhotels15, The whole team at Palma Bay Club Resort van Palma Bay Club Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you so much for your positive review and to state that "you would book again with us". We apologise for not answering in Dutch but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily.

I have always said that despite the fantastic facilities available here at the resort, the staffs still prove to be the biggest asset that the hotel has. Their dedication and hard work are unrivalled and they really are a major contributor to the success of the hotel. They take great pride in their work and try their very best to ensure that every guest enjoys their time away; they will also be thrilled to hear that you had such a wonderful time.

We are very happy to know that the diversity of our buffet has captivated you. Our food is one of our flagships and we are proud of the skill and taste of our chefs, whose goal is to fully satisfy our guests with culinary variety, and always within our competitive value for money.

In reference to your positive evaluation about our rooms, we are glad to know that they were of your pleasure. They are equipped with the ideal facilities and services to turn the stay of our visitors into a pleasant place with the necessary comfort to enjoy during the holidays.

Thank you for recommending us and we hope to see you again soon!

Best wishes, The whole team at Palma Bay Club Resort.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 maart 2018 beoordeeld

Voor de 6 maal een week verbleven in hotel Palma Bay Club Resort. Zoals altijd was de kamer dagelijks heel proper en was alles aanwezig, dagelijks nieuwe handdoeken en was producten. In het restaurant was voldoende keuze zowel bij ontbijt als bij de andere maaltijden, steeds keuze tussen vlees en vis en voldoende variatie. Aan de receptie ook altijd even vriendelijk en een groot pluspunt is de aanwezigheid van Patrick Lamin de public relations van het hotel waar je steeds terecht kan voor alles en nog wat en dit ook in het Nederlands. Prijs, kwaliteit is dit een uitstekend hotel, zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Copacabana is rustiger gelegen.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Patrick V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bayhotels15, Director de Relaciones con Clientes van Palma Bay Club Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018
Google-vertaling

Dear Patrick,
First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.

We are pleased to see that you appreciated our standard of cleanliness. We invest a lot of time and effort to clean and maintain our hotel rooms and facilities as well as to train our team to ensure the highest level of personalized service in order to make this hotel accommodating to our guests.

On the other hand, we thank you for your very nice compliments for our team of staff here, they do work very hard every day to make sure our guests feel well attended to at all times and definitely are an asset to our hotel. We will certainly relay your praising comments to all of them and we are sure they will be pleased to know their efforts have been appreciated.

From your words we believe you completely understood our concept: to offer great quality accommodation at extremely competitive rates.
We are also pleased that you were able to enjoy the variety of food that we serve in our Buffet restaurant and we hope that not only the different buffets, but also the themed areas and the select regional and international cuisine as well as our show cooking stations, where we cook before you were to your liking as well.

We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distance future.

Sincerely, The whole team at Palma Bay Club Resort.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas niet waar we op gehoopt hadden. Erg genoten van Mallorca, maar niet van dit hotel. We zaten in het gerenoveerde gedeelte, waar de airco en badkamer vol met schimmel zat. Ook moesten we alle handdoeken gebruiken om te zorgen dat het water niet in het slaapgedeelte liep vanuit de badkamer. Daarbij zaten alle spullen aan de muur los en was het gewoon niet af. Dit aangeven bij de receptie mochten we alleen tegen betaling van kamer wisselen, uiteindelijk met de reisleiding erbij konden we van kamer wisselen. De nieuwe kamer was oud en de badkamer ook nog vies. All-in was erg slecht met koud eten. Jammer van het hotel!

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Bedank Kim L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bayhotels15, Leiter Gästebetreuung van Palma Bay Club Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
we are very sorry to read that during your holidays you did not feel entirely comfortable and we offer our sincere apologies for this.
Regarding the choice of food in our restaurant, our chefs make sure to offer a balanced and varied menu on a daily basis with selected ingredients of the highest quality. We are sorry that it wasn´t to your liking.
We are also very disappointed with the issues that you experienced in your room as this is not representative of our usual high standards. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused, and note that we have passed on these concerns onto our Head Housekeeper and Maintenance Manager to investigate.
We are truly honoured that you chose to stay with us.
Best wishes, the entire Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel geboekt omdat onze vrienden Sahara nubia hadden geboekt (onderdeel hiervan waar ze jongeren in proppen) de drie gebouwen die apart aangeboden worden mogen ook gebruik maken van dr zwembaden enz!! De kamers van palma bay zijn echt heel erg mooi maar dit gebouw past gewoon totaal niet op het park. Geen aanrader voor jongeren wel voor gezwommen zeker niet!!

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Bedank Kai B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bayhotels15, Director de Relaciones con Clientes van Palma Bay Club Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2018
Google-vertaling

Dear Kai,

Thank you so much for your review. We apologise for not answering in Swedish but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily.

In reference to your positive evaluation about our rooms, we are glad to know that they were of your pleasure. They are equipped with the ideal facilities and services to turn the stay of our visitors into a pleasant place with the necessary comfort to enjoy during the holidays.

After having carefully read your comment about our swimming pool, we are very sorry that we did not meet your expectations. Thank you for the concrete proposals you have made on this behalf. It is very important for us to know the opinion of our guests, because if we plan changes in our hotel, your opinion is a very important factor in the decision-making process.

Our principal objective is to ensure each of our guests receive the highest standard of care while residing with us and we aim to provide the best holiday experience possible.

I would like to thank you for this very helpful feedback and hope to welcome you back to our Hotel sometime in the future.

Best wishes, the whole team Palma Bay Club Resort.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken