Pabisa Sofia
Myseahouse Flamingo(Playa de Palma)
  • Aan het strand
Hotel Hispania(Playa de Palma)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Hotel Java(Playa de Palma)
  • Restaurant
Iberostar Cristina(Playa de Palma)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 252 per nacht.

Caballero Hotel(Playa de Palma)
  • Aan het strand
Iberostar Bahia de Palma(Playa de Palma)
  • Zwembad
Myseahouse Neptuno(Playa de Palma)
  • Aan het strand
Houm Plaza Son Rigo(Playa de Palma)
  • Zwembad
Occidental Playa de Palma(Playa de Palma)
Barcelo.com
  • Gratis parkeren
Iberostar Playa de Palma(Playa de Palma)
iberostar.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 398 per nacht.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is een 'prima' hotel, maar zeker geen hotel dat wij nog eens zouden boeken. Het personeel is erg vriendelijk en is goed aanspreekbaar in het Engels(en Duits) Bij het inchecken wordt weinig verteld over waar alles is in het hotel, hoe laat het zwembad open is en sluit en andere voorzieningen, hier moet je zelf naar vragen of opzoeken.

Het hotel heeft twee kleine liften waar niet veel mensen in passen, je staat vaak lang op een warme lift te wachten, dus wanneer je niet te hoog in het hotel zit kun je beter de trap pakken.

Het zwembad is goed en rondom het zwembad is vrijwel altijd genoeg plek om een bedje te krijgen. Het personeel loopt rond voor drankjes dus hier zit je goed.
Er zijn inderdaad wat luidruchtige Duitsers, wij hadden erger verwacht. Er waren ook genoeg (oudere) stellen en gasten en je kunt het dus niet omschrijven als alleen een jongeren hotel.

De kamers zijn wat aan de kleine kant. Wij zaten op de achtste verdieping en hebben wel twee keer een aantal mieren in de badkamer aangetroffen..

Het eten is niet lekker. Het ontbijt is prima en goed verzorgd, de lunch en avondeten zijn vrijwel gelijk en niet lekker. Jammer dat er van te voren ook niet wordt aangegeven wat voor thema er qua eten savonds wordt opgediend. Wij hadden all inclusive geboekt, maar hebben vrijwel iedere avond buiten de deur gegeten.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
PABISA H, Director de Relaciones con Clientes van Pabisa Sofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekortgeschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heerlyke vakantie genoten en het waa de 3e keer dat we bij Pabisa Sofia terug kwamen. Het personeel is behulpzaam en heel vriendelijk. Het zwembad is klein maar mooi verzorgd en het hotel ligt op loopafstand van het strand. Het restaurant is perfect verzorgd en er is veel keuze uit de bufetten die iedere dag een ander thema hebben. En ook in het reataurant is het personeel heel behulpzaam en vriendelijk! Chapeau!
Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed!

Verbleef: juni 2017, reisde met familie

Dear Guest,

Kind regards,
Quality Control Manager

29 augustus 2016 beoordeeld

Een leuk hotel , proper en gezellig , het ontbijt was heerlijk , de andere buffetten waren wat eentonig. In palma zelf was er veel te beleven . Kleine straatjes en steegjes en veel straatanimatie. De moeite om eens terug te gaan.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
PABISA H, Director de Relaciones con Clientes van Pabisa Sofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.

31 mei 2016 beoordeeld

de kamer was echt in orde, proper en netjes,het eten was goed en het ontbijt zeer goed.de bediening het leek wel voor een 5 sterren hotel zelfs aan het zwembad kwam het meisje de drankjes rondbrengen heb ik nog nooit gezien in een all- inclusive hotel normaal sta je met twintig man aan te schuiven aan de bar.en wat de feestende duitsers betreft heb ik geen last van gehad,ik ben gewoon mee gaan doen,iedereen weet dat mallorca van de duitsers is dus als je daar niet tegen kunt dan moet je thuis blijven en,met de ramen dicht en de airco aan hoor je ze ook niet.al met al een hele fijne vakantie gehad ik ga zeker nog eens terug.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
PABISA H, Director de Relaciones con Clientes van Pabisa Sofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2016

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met een heerlijk ontbijt en diner!
Het personeel is super vriendelijk, vooral de medewerkers in het restaurant.
Bij aankomst krijg je een drankje, leuke binnenkomer. Wij kwamen laat aan, 23.00 u, ze hadden nog een klein buffetje staan waar wij gebruik van mochten maken.
Wat ook een pluspunt is, supermarkt en zee op korte loopafstand.

Enige twee minpunten vond ik de bedden, voelden de veren heel goed. Achteraf gezien hadden we dit gelijk moeten aangeven en de gehorigheid was een minpunt.

Wij zaten voor de Duitse vakanties en hadden daardoor bijna geen overlast van geschreeuw wat er vaak in reviews wordt beschreven.
Ik raad echt aan om voor het hoogseizoen dit hotel te boeken. Het is overigens wel echt een Duitse badplaats, wij vonden dat niet erg.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
PABISA H, Director de Relaciones con Clientes van Pabisa Sofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016