Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is een 'prima' hotel, maar zeker geen hotel dat wij nog eens zouden boeken. Het personeel is erg vriendelijk en is goed aanspreekbaar in het Engels(en Duits) Bij het inchecken wordt weinig verteld over waar alles is in het hotel, hoe laat het zwembad open is en sluit en andere voorzieningen, hier moet je zelf naar vragen of opzoeken.

Het hotel heeft twee kleine liften waar niet veel mensen in passen, je staat vaak lang op een warme lift te wachten, dus wanneer je niet te hoog in het hotel zit kun je beter de trap pakken.

Het zwembad is goed en rondom het zwembad is vrijwel altijd genoeg plek om een bedje te krijgen. Het personeel loopt rond voor drankjes dus hier zit je goed.
Er zijn inderdaad wat luidruchtige Duitsers, wij hadden erger verwacht. Er waren ook genoeg (oudere) stellen en gasten en je kunt het dus niet omschrijven als alleen een jongeren hotel.

De kamers zijn wat aan de kleine kant. Wij zaten op de achtste verdieping en hebben wel twee keer een aantal mieren in de badkamer aangetroffen..

Het eten is niet lekker. Het ontbijt is prima en goed verzorgd, de lunch en avondeten zijn vrijwel gelijk en niet lekker. Jammer dat er van te voren ook niet wordt aangegeven wat voor thema er qua eten savonds wordt opgediend. Wij hadden all inclusive geboekt, maar hebben vrijwel iedere avond buiten de deur gegeten.

Datum van verblijf: juli 2017
PABISA H, Director de Relaciones con Clientes van Pabisa Sofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekortgeschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heerlyke vakantie genoten en het waa de 3e keer dat we bij Pabisa Sofia terug kwamen. Het personeel is behulpzaam en heel vriendelijk. Het zwembad is klein maar mooi verzorgd en het hotel ligt op loopafstand van het strand. Het restaurant is perfect verzorgd en er is veel keuze uit de bufetten die iedere dag een ander thema hebben. En ook in het reataurant is het personeel heel behulpzaam en vriendelijk! Chapeau!
Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed!

Datum van verblijf: juni 2017

Dear Guest,

Kind regards,
Quality Control Manager

Beoordeeld op 29 augustus 2016

Een leuk hotel , proper en gezellig , het ontbijt was heerlijk , de andere buffetten waren wat eentonig. In palma zelf was er veel te beleven . Kleine straatjes en steegjes en veel straatanimatie. De moeite om eens terug te gaan.

Datum van verblijf: september 2015
PABISA H, Director de Relaciones con Clientes van Pabisa Sofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.

Beoordeeld op 7 mei 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel met een heerlijk ontbijt en diner!
Het personeel is super vriendelijk, vooral de medewerkers in het restaurant.
Bij aankomst krijg je een drankje, leuke binnenkomer. Wij kwamen laat aan, 23.00 u, ze hadden nog een klein buffetje staan waar wij gebruik van mochten maken.
Wat ook een pluspunt is, supermarkt en zee op korte loopafstand.

Enige twee minpunten vond ik de bedden, voelden de veren heel goed. Achteraf gezien hadden we dit gelijk moeten aangeven en de gehorigheid was een minpunt.

Wij zaten voor de Duitse vakanties en hadden daardoor bijna geen overlast van geschreeuw wat er vaak in reviews wordt beschreven.
Ik raad echt aan om voor het hoogseizoen dit hotel te boeken. Het is overigens wel echt een Duitse badplaats, wij vonden dat niet erg.

Datum van verblijf: mei 2016
PABISA H, Director de Relaciones con Clientes van Pabisa Sofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2016

Beoordeeld op 25 juni 2015 via mobiele applicatie

Als je tussen een paar honderd dronken blerende Duitsers wilt zitten is dat de perfecte locatie. 5 nachten niet geslapen van de herrie, het schreeuwen en zingen van de dronken gasten ging tot 5-6uur in de morgen en klagen bij de receptie hielp niets. We zijn 4 dagen eerder naar huis gegaan op eigen kosten want Arke betaalde dat niet. Kortom vakantie verpest.

Datum van verblijf: juni 2015
PABISA H, Director de Relaciones con Clientes van Pabisa Sofia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2016

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.