“Eten goed, maar....”

Restaurante Marisqueria Sa Barca
Geclassificeerd als nr. 2 van 71 Restaurants in Playa de Palma
5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De paella werd ons aanbevolen en deze was ook echt goed. Echter, we zaten achter in het restaurant (maar niet alleen) en werden nogal vergeten door de bediening, bv bier werd niet gebracht. Daarnaast krijg je als appetizer ongevraagd olijven, stokbrood en aioli (laatste is echt lekker. Achteraf betaal je hier echter voor, €1,60 p.p. Het is het geld niet, echter niet netjes, zeker als je op alles zo lang moet wachten of zelfs niet krijgt. Maar nogmaals, eten was goed.

Datum van bezoek: april 2019
RestauranteSaBarca, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante Marisqueria Sa Barca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hello,

thank yoy for your review.

We hope to see you back soon!

24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit mooie visrestaurant kies je zelf de vis uit of je laat je verrassen met een heerlijke pan paella. Wij deden het laatste. Geweldige paella, zeker in combinatie met de zelfgemaakte Sangria. Wat ons betreft een aanrader voor een heerlijk Spaans avondje!

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met 8 vrienden op advies van ons hotel hier gegeten.
De bediening was zeer vriendelijk: je zoekt jeveigen verse vis uit: wij vroegen de kok zelf een voorgerecht van vis samen te stellen en dit was zeer goed: vervolgens paella mixto: lekker en voldoende keuze uit lekkere nagerechten

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse vis. Leuk gemixt voorgerecht van de chef gegeten. en vriendelijke bediening maken het een fijne beleving

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant zag er goed uit,mooi gelegen aan de boulevard.Beperkte menukaart maar dat geeft niet. Maar aardappels bij de vis zwaar aangebrand, kipfilet dochter erg droog en patat slap en vet. Personeel ongeïnteresseerd en toch wel lomp met bedienen.

Datum van bezoek: augustus 2018
RestauranteSaBarca, Director de Relaciones Públicas van Restaurante Marisqueria Sa Barca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

We vinden het jammer dat het eten je niet bevalt. We nemen nota van uw opmerkingen om te blijven verbeteren en evolueren.

Reizigers die Restaurante Marisqueria Sa Barca bekeken, bekeken ook

Can Pastilla, Mallorca

In Restaurante Marisqueria Sa Barca geweest? Deel je ervaringen!