“Perfecte ligging voor ons! Rustig gelegen ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Jet30756
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Perfecte ligging voor ons! Rustig gelegen appartement, te voet naar het strand en n terrasje, SUPER !!”
Beoordeeld op 30 december 2018 voor een verblijf in november 2017

Voor de tweede maal in dit prachtige appartement.
Nu nog mooier met de tuin die verder opgeknapt is. Zo nemen we het ochtend zonnetje heerlijk mee. De houtkachel die geplaatst is, is voor een frissere winteravond heerlijk en gezellig. De woonkamer was al gezellig maar dit maakt het wel af. Maar wat wij het meest belangrijk vinden is dat door de ligging van het appartement (en de bedden die super slapen) wij toekomen aan het opladen van onze "accu", terwijl het uitgaansleven en het strand om de hoek ligt. Een auto is niet perse nodig omdat we met de bus naar Palma kunnen als we dat willen. (shoppen en cultuur opsnuiven)

Wij willen de eigenaars complimenteren met de gedane werken. En het welkome, huiselijke gevoel ( kopje koffie/thee) dat pak klaar staat na de reis.
Ons zien ze zeker terug.. (groetjes S & L Alphen aan den Rijn)

Datum van verblijf: november 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
jokeraar2 ...
1 beoordeling
Beoordeeld op 30 december 2018 voor een verblijf in november 2018

Datum van verblijf: november 2018
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren