6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel zelf is al wat ouder, dit valt ook aan de kamers af te zien. In eerste instantie zaten we in de "regular room", maar deze was heel donker en het balkon had een uitzicht op niks. Toen we om een andere kamer vroegen konden we de volgende dag gelijk kosteloos ruilen. De kamer waar we toen in zaten was perfect.

Het uitzicht was op een zijstraat + zee. De airco was enorm krachtig, midden in de zomer was het in de kamer heel koel. Het ontbijt was matig, hier waren we minder tevreden over. De meeste medewerkers in het hotel waren vriendelijk en behulpzaam.

In het hoogseizoen raad ik dit hotel vooral aan bij jongeren aan, omdat het ongeveer precies in het midden van El Arenal ligt. Alle leuke clubs en restaurants op prima loopafstand. Buiten het hoogseizoen ook een prima hotel voor ouderen.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekje zon en zee, daar is dit hotel goed geschikt voor. Ligt direct aan de boulevard, je stapt zo het strand op. Hotel is wel wat verouderd, maar netjes. 2 liften aanwezig, maar wel trappen op om het hotel binnen te komen.

Zwembad op het dak is heerlijk koel. Wel weinig ruimte omheen, dus ligbedden snel bezet. En heet. Maar uitzicht is prachtig, zeker heen gaan.

Personeel is super aardig. Zelfs aan het eind van een druk seizoen. Receptie is 24 uur bezet.

De kamer die wij hadden was ruim en netjes. Basic. Aan de achterzijde van het hotel, dus rustig. Groot balkon met een klein stukje uitzicht op zee tussen de huizen door.

Er wordt elke dag schoon gemaakt, bedden opgemaakt en schone handdoeken.

Bedden lekker ruim, matras wel wat aan de harde kant. Toch prima geslapen.

Airco aanwezig, erg prettig.

Badkamer met ruime douche, wc en bidet. Zeepjes, shampoo en douchegel liggen klaar.
Föhn was er wel, maar deed het niet.

Wij hadden half pension. De eetzaal is in de kelder. Misschien wat ongezellig, maar voor ons was het lekker rustig en koel vanwege de airco. Ontbijt is redelijk uitgebreid en wordt doorlopend aangevuld. Avond eten net zo. Smakelijk, maar patat op een warmhoudplaat.....dat werkt niet. Maar voor de prijs van dit hotel was het eten zeker goed genoeg.

Tips:
Voor de wat oudere medemens, ga niet in het hoogseizoen als je niet van herrie en feestende jongelui houdt. Eind augustus is het gezellig druk. Voor de jongelui; dit hotel is perfect als je wilt feesten!

Kamers aan de achterzijde zijn rustiger.

Dit hotel is terugkomen waard.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hadden een prachtig uitzicht op zee en het was een prima kamer voor wat wij betaald hadden. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt wat eentonig maar alsnog lekker. De ligging was perfect. Kortom, het was beter dan wat wij verwacht hadden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Net thuis na 1 week verblijf in Marina Playa. Hadden half pension maar hebben maar 2 x van diner gebruik gemaakt. Het menu was niet super uitgebreid maar smaak was goed.
Bij het ontbijt waren alleen kleine(lees: erg kleine) broodjes te krijgen, of brood voor de broodrooster. Kan beter.
Ligging van het hotel aan de boulevard kan voor lawaai in de nacht zorgen; uitzicht over zee is mooi!
Kamer ok, vriendelijk personeel.
Geen parkeeerplaats voor auto, moet in omliggende straten geparkeerd worden. Groot aantal Nederlandse gasten.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
24 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima goedkoop hotel dat lekker centraal ligt met alles op loopafstand. Bus naar palma ook prima te doen. Overgeplaatst naar betere kamer met zeezicht op voorstel van de manager. Boulevard wel druk en rumourig 's nachts maar de levendigheid heeft ook wel weer wat en hier kan het hotel niets aan doen. Kamers zijn simpel maar goed en schoon. Ontbijt voldoende, niet heel uitgebreid maar wel lekker. Diner niet geprobeerd maar zat te vinden in Arenal. Personeel vriendelijk en behulpzaam met alles en spreekt Nederlands. Zou het zo weer boeken. Strand voor de deur niet heel geweldig, liggen grote stenen. 100 meter verderop alleen zand dus prima.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner