TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 september 2019

Wij verbleven hier 12 dagen eind Augustus - begin September.
Onze ervaring met het hotel is in 1 woord geweldig! Een absolute aanrader.
- Moderne, nieuwe & schone kamers.
- Geweldig uitgebreid ontbijt.
- Fantastisch goed diner, elke dag nieuwe gerechten en voor elk wat wils. Elke avond weer een feest om te gaan eten.
- Betaalbare dranken en wijnen.
- Zwembad heerlijke temperatuur & fijn groot.
- Rust aan het zwembad & het terrein mooi verzorgd.
- Goede service aan het zwembad, hele dag door.

Als we iets mogen bedenken als nadeel aan het hotel: de matrassen zijn vrij hard.
Ook hebben wij een ligkussen op de ligbedjes aan het zwembad wel gemist, dat mag eigenlijk niet ontbreken bij een 5 sterren hotel naar onze mening. Ligt net wat luxer en fijner.

Jammer is wel de ligging van dit hotel. Het ligt midden in de duitse streek. Het megapark en de bierstraat ligt op steenworp afstand. Alhoewel je in het palace hotel hier totaal niks van hoort, dat is een groot pluspunt.

Kortom, het was een geweldige vakantie die omgevlogen is. Hier komen wij zeker terug!

Datum van verblijf: september 2019
JoseG7458, RECEPCIONIST van Hipotels Playa de Palma Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Dear guest.
Thank you for giving us a perfect review and for recommending our Hotel Hipotels Playa de Palma Palace to the travellers. All your comments are essential to improve our service we are completely sure that our staff enjoyed attending your needs as well as seeing you having a pleasant stay.

kins regards

your Hipotel's Playa de Palma Palace Team

Beste gast.
Bedankt voor het geven van een perfecte beoordeling en voor het aanbevelen van onze Hotel Hipotels Playa de Palma Palace aan de reizigers. Al uw opmerkingen zijn essentieel om onze service te verbeteren. We zijn er volledig zeker van dat ons personeel graag aan uw behoeften heeft voldaan en dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.

familie groeten

uw Hipotel's Playa de Palma Palace-team

Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hier een paar dagen met dochter geweest we hadden de junior suite . Een super kamer. Groot. Netjes jacuzzi op balkon . Echt een aanrader dit hotel. ! Prachtig groot zwembad. En zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
JoseG7458, RECEPCIONIST van Hipotels Playa de Palma Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste gast:

Bedankt voor uw reactie en voor het kiezen van ons hotel Hipotels Playa de Palma Palace. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf en hopen je weer als gast in ons hotel te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Playa de Palma Palace's team

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Dit hotel is zeker een aanrader. Zit meer in het Duitse deel van Palma om loopafstand van diverse uitgaansgelegenheden. Hier echter totaal geen last van gehad. We hebben wel 9 dagen een huurauto genomen om het eiland te verkennen. Vliegveld, Marineland(dolfijnenpark) en shoppingmall allemaal binnen een straal van 20 minuten te bereiken met de auto. Hotel zelf was prachtig, heel schoon, ontbijt in overvloed en een mooi zwembad dat is verbonden met die van Gran playa de Palma. Alleen jammer dat er wel handdoeken werden gelegd terwijl dit niet mocht. Hier wordt geen toezicht op gehouden. Rooftopbar was ook leuk om een kijkje te nemen. Elke avond een andere muzikale entertainer.

Datum van verblijf: juli 2019
JoseG7458, RECEPCIONIST van Hipotels Playa de Palma Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Beste gast:

Bedankt voor uw reactie en voor het kiezen van ons hotel Hipotels Playa de Palma Palace. Al uw opmerkingen helpen ons om onze service te verbeteren. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf en hopen je weer als gast in ons hotel te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

best regards

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super hotel!
Gelegen meteen achter megapark!
Wij hebben hier 1 nacht geslapen.
Ontvangst hartelijk, kamers super verzorgd!
Alles heel netjes, personeel vriendelijk en de faciliteiten zijn goed en wederom ook netjes verzorgd!
Ik kom hier graag weer een keertje terug!

Datum van verblijf: juli 2019
JoseG7458, RECEPCIONIST van Hipotels Playa de Palma Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Beste gast.
Bedankt voor het geven van een perfecte beoordeling en voor het aanbevelen van onze Hotel Hipotels Playa de Palma Palace aan de reizigers. Ik ben er volledig zeker van dat onze medewerkers genoten hebben om aan uw behoeften te voldoen en om u een aangenaam verblijf te bezorgen.

we hopen u snel te zien

saludos, Playa de Palma Palace's team

Beoordeeld op 26 juli 2019

5 dagen verbleven in dit mooie hotel.
Bij aankomst wordt je meteen goed geholpen, erg aardig en zeer behulpzaam.
Kamers zijn groot en modern ingericht. Wij kregen een upgrade met zeezicht en een aanrader. Het eten is fantastisch. Showcooking en vele luxe gerechtjes. Ligging is op 8 min van megapark, hier heb je zowel overdag als s'avonds geen overlast van.
Zwembad is erg mooi en wordt goed bijgehouden.

Kamertip: Kamers aan de voorkant (zeezicht) is een aanrader
Datum van verblijf: november 2018
JoseG7458, RECEPCIONIST van Hipotels Playa de Palma Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Beste gast

We hopen je als gast terug te hebben in ons hotel

Playa de Palma Palace team