“Perfect”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Lani's Suites de Luxe
Beoordeeld als nr. 1 van 91 hotels in Puerto del Carmen
13 december 2016 beoordeeld

Wij sluiten ons aan bij alle superlatieven over Lanis. De service en vriendelijkheid van alle medewerkers waren perfect. Voor ons was dit een 6-*-beleving. Een onvergetelijk verblijf in Lanis Suites deluxe.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
JonathanLSD, Director de Relaciones Públicas van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2016

Dear jolin17,

Thank you very much for your kind description of your stay at Lani's Suites de Luxe and for sharing it with us.

We are delight to read your review and to know that you had a marvelous stay in our company.

Thanks a lot for your words towards our staff and to mention that you are agree with all of the compliments regarding our hotel.

You will always be welcome for others grat moments at Lani's !

Best greetings from Puerto del Carmen !

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Lani's Suites de Luxe
Bekijk de nieuwste beoordelingen

15 november 2016 beoordeeld

We verbleven hier voor de tweede keer en het was nog beter dan vorig jaar, alles tot in perfectie en toch heerlijk ontspannen en alles kan . Super personeel, niets is te veel.
Het restaurant is top, wordt perfect aangestuurd door Antonio en zijn personeel. heerlijk eten, op 2 avonden na elke avond hier heerlijk gegeten en heerlijk fijn erbij en uitstekende service. we komen graag weer terug volgend jaar .

Kamertip: alle suites zijn top,
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
JonathanLSD, Director de Relaciones Públicas van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Dear douanita,

Thank you so much for your kind review about your stay at Lani's Suites de Luxe.

We are pleased to know that you enjoyed more than expected your second stay with us and have appreciated our new services and details, we try to reach the perfection.

All of our staff is grateful for your words, you will always be welcome.

Looking forward for your next stay !

Best greetings from Lanzarote.

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een jaar geleden hadden we ook een suite met 2 slaapkamers samen met mijn zus. En het was perfect. Dus kan perfectie worden verbeterd? JA!
Leuke details zoals een extra plankje in de kast om schoenen beter weg te zetten. Een extra plankje in de badkamer voor royaal aanbod badproducten. De 4 zonnebedden op het balkon hadden extra hoekjes zodat het badlaken er niet afwaait. Ook lag er een comfortabel badstoffen kussentje op. Er lagen dames en heren witte zonnehoedjes klaar die dankbaar gebruikt werden ook tijdens uitstapjes. Een mooie verrekijker om een voorbijvarende 4 master of cruiseschip eens aandachtig te bekijken. Ach zoveel aandacht voor detail dat ik vast wat vergeet. En natuurlijk Lani's restaurant...alles even heerlijk. Voor ons elke avond een bezoekje waard.
Allemaal heel hartelijk bedankt. Het kon niet beter Samuel. Laten we hopen dat we volgend jaar weer terug kunnen komen!

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
JonathanLSD, Public Relations Manager van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Dear Hendrika,

Thank you so much for your beautiful review about your stay with us at Lani's Suites de Luxe.

We are so grateful for every detail that you mention, we are pleased to read it and to know that you loved your stay with us for the second time in a year.

We always try to improve to give an unforgettable stay to all of our guests, thanks again from all the staff, it was a real pleasure to welcome you again. We appreciate your recommandations about our services, details and food.

We hope to see soon you again to our joy.

Best regards from Puerto del Carmen !

23 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier in maart 2016. In een woord fantastisch. Mr. Lani's en zijn staff verzorgen je gedurende de hele vakantie. Niets is teveel voor het personeel om de klanten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Ontbijt, lunch, diner heerlijk. App geweldig. Jacuzi heerlijk. Terras bij app geweldig. Een echte aanrader.....

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Woorden schieten tekort om een beoordeling te schrijven voor deze hemel op aarde.
In dit prachtige decor staat er achter de charmante eigenaar, een uitmuntend team, die als de golven der zee in dezelfde
richting varen van kwaliteit, vriendelijkheid, behulpzaamheid en
professionaliteit. Niets is teveel gevraagd.
Genietend van al dat goeds in een geweldig schouwspel dat enkel de zee u bieden kan, vraag je je enkel af ........
Wanneer kan ik hier terugkomen.........

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Raul C, Dacil Rodriguez - Subdirectora van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

OMG!!! thank you so much for this beautiful review!!! We are very glad to welcome you always!! Thank you, thank you, thank you!!!
We hope we welcome you soon again at you holidays home in Lanzarote
Dacil Rodriguez
Subdirectora

18 december 2015 beoordeeld

allemaal en alles was uitstekend.
moeilijk te evenaren.
nog nooit zoiets perfect meegemaakt we hebben er niet genoeg woorden voor.
Hopelijk blijft dit nog lang in stand want dit is werkelijk uitzonderlijk.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Raul C, Dacil Rodriguez - Subdirectora van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2015

Dear Paolo K,

Thank you very much for your visit and for your review! We know your wife have arrived at home well and she fell better know!! Please send to her our regards.

We look forward to welcome you again!!

Best regards,

Dacil Rodriguez
Subdirectora

3 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man, zus en ik hadden de 2 slaapkamer suite. Bij aankomst stond een taxichauffeur met onze naam ons op te wachten en bij aankomst werden wij en onze bagage naar de kamer gebracht waar een chocolade verrassing en champagne stonden te wachten. De formaliteiten konden wachten tot we lekker geslapen hadden. Na 2 dagen waren we totaal relaxed. Goede bedden..jacuzzi op enorm balkon met 4 ligbedden, 6 stoelen, tafel, loungeset. Personeel en eigenaar allemaal erg behulpzaam en vriendelijk en dan als klap op de vuurpijl Lani's restaurant. Perfect, gooi andere adresjes maar weg. Ze lezen je wens van je gezicht voor je het uitspreekt. Geloof de foto's op de website maar. In het echt is het nog prettiger met het geluid van rollende golven erbij. En dan te bedenken dat wij van de 14 dagen nog 3 te gaan hebben. Bij thuiskomst moet ik even 2x geopereerd worden maar daar ben ik klaar voor. Dus nu vast review.

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Puerto del Carmen in overweging
op 0.7 km afstand
Las Costas
nr. 7 van 91 in Puerto del Carmen
760 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Lani's Suites de Luxe geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Lani's Suites de Luxe

Adres: Avda de Las Playas, 26, 35510 Puerto del Carmen, Lanzarote, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Lanzarote > Puerto del Carmen
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 91 hotels in Puerto del Carmen
Prijsklasse: € 357 - € 508 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Lani's Suites de Luxe 4*
Aantal kamers: 25
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Lani's Suites de Luxe met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?