Lani's Suites de Luxe
Hotel Lanzarote Village(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Apartamentos Fariones(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Aequora Lanzarote Suites(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Seaside Los Jameos Playa(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Relaxia Lanzaplaya(Puerto del Carmen)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 166 per nacht.

Nautilus Lanzarote(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 221 per nacht.

Hipotels La Geria(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

Beatriz Playa & Spa(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 179 per nacht.

Suite Hotel Fariones Playa(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Sol Lanzarote All Inclusive(Puerto del Carmen)
Melia.com
15 november 2016 beoordeeld

We verbleven hier voor de tweede keer en het was nog beter dan vorig jaar, alles tot in perfectie en toch heerlijk ontspannen en alles kan . Super personeel, niets is te veel.
Het restaurant is top, wordt perfect aangestuurd door Antonio en zijn personeel. heerlijk eten, op 2 avonden na elke avond hier heerlijk gegeten en heerlijk fijn erbij en uitstekende service. we komen graag weer terug volgend jaar .

Kamertip: alle suites zijn top,
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
JonathanLSD, Director de Relaciones Públicas van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Dear douanita,

Thank you so much for your kind review about your stay at Lani's Suites de Luxe.

We are pleased to know that you enjoyed more than expected your second stay with us and have appreciated our new services and details, we try to reach the perfection.

All of our staff is grateful for your words, you will always be welcome.

Looking forward for your next stay !

Best greetings from Lanzarote.

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een jaar geleden hadden we ook een suite met 2 slaapkamers samen met mijn zus. En het was perfect. Dus kan perfectie worden verbeterd? JA!
Leuke details zoals een extra plankje in de kast om schoenen beter weg te zetten. Een extra plankje in de badkamer voor royaal aanbod badproducten. De 4 zonnebedden op het balkon hadden extra hoekjes zodat het badlaken er niet afwaait. Ook lag er een comfortabel badstoffen kussentje op. Er lagen dames en heren witte zonnehoedjes klaar die dankbaar gebruikt werden ook tijdens uitstapjes. Een mooie verrekijker om een voorbijvarende 4 master of cruiseschip eens aandachtig te bekijken. Ach zoveel aandacht voor detail dat ik vast wat vergeet. En natuurlijk Lani's restaurant...alles even heerlijk. Voor ons elke avond een bezoekje waard.
Allemaal heel hartelijk bedankt. Het kon niet beter Samuel. Laten we hopen dat we volgend jaar weer terug kunnen komen!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
JonathanLSD, Public Relations Manager van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Dear Hendrika,

Thank you so much for your beautiful review about your stay with us at Lani's Suites de Luxe.

We are so grateful for every detail that you mention, we are pleased to read it and to know that you loved your stay with us for the second time in a year.

We always try to improve to give an unforgettable stay to all of our guests, thanks again from all the staff, it was a real pleasure to welcome you again. We appreciate your recommandations about our services, details and food.

We hope to see soon you again to our joy.

Best regards from Puerto del Carmen !

23 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier in maart 2016. In een woord fantastisch. Mr. Lani's en zijn staff verzorgen je gedurende de hele vakantie. Niets is teveel voor het personeel om de klanten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Ontbijt, lunch, diner heerlijk. App geweldig. Jacuzi heerlijk. Terras bij app geweldig. Een echte aanrader.....

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Woorden schieten tekort om een beoordeling te schrijven voor deze hemel op aarde.
In dit prachtige decor staat er achter de charmante eigenaar, een uitmuntend team, die als de golven der zee in dezelfde
richting varen van kwaliteit, vriendelijkheid, behulpzaamheid en
professionaliteit. Niets is teveel gevraagd.
Genietend van al dat goeds in een geweldig schouwspel dat enkel de zee u bieden kan, vraag je je enkel af ........
Wanneer kan ik hier terugkomen.........

Verbleef: december 2015, reisde met familie
Raul C, Dacil Rodriguez - Subdirectora van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

OMG!!! thank you so much for this beautiful review!!! We are very glad to welcome you always!! Thank you, thank you, thank you!!!
We hope we welcome you soon again at you holidays home in Lanzarote
Dacil Rodriguez
Subdirectora

18 december 2015 beoordeeld

allemaal en alles was uitstekend.
moeilijk te evenaren.
nog nooit zoiets perfect meegemaakt we hebben er niet genoeg woorden voor.
Hopelijk blijft dit nog lang in stand want dit is werkelijk uitzonderlijk.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Raul C, Dacil Rodriguez - Subdirectora van Lani's Suites de Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2015

Dear Paolo K,

Thank you very much for your visit and for your review! We know your wife have arrived at home well and she fell better know!! Please send to her our regards.

We look forward to welcome you again!!

Best regards,

Dacil Rodriguez