Hotel Lanzarote Village(Puerto del Carmen)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Inclusief ontbijt
Relaxia Lanzaplaya(Puerto del Carmen)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 195 per nacht.

Apartamentos Fariones(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Aequora Lanzarote Suites(Puerto del Carmen)
  • Gratis parkeren
Seaside Los Jameos Playa(Puerto del Carmen)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 224 per nacht.

Beatriz Playa & Spa(Puerto del Carmen)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Sol Lanzarote All Inclusive(Puerto del Carmen)
Melia.com
  • Zwembad
Hipotels La Geria(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Suite Hotel Fariones Playa(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Alondra Villas & Suites(Puerto del Carmen)
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

La Isla Y El Mar is een mooi en rustig hotel. Het is goed gelegen en het personeel is heel vriendelijk. De kamer met zeezicht (atlantic suite) biedt niet echt zeezicht. We keken op een muur en huizen en daarachter had je pas zeezicht. De kamers zijn ruim en proper.
Minpunten waren de WiFi en de werking van de televisie. Het hotel biedt gratis WiFi aan maar de kwaliteit ervan was niet goed. Ook de televisie werkte meer niet dan wel aangezien die ook via internet werkte.
Ontbijtbuffet was heel verzorgd en voor ieder wat wils.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
TheManagement010116, Director de Relaciones con Clientes van La Isla Y El Mar Hotel Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Mrs Greet V.,

First of all we want to thank you for having chosen La isla y el mar, hotel Boutique for your stay in Lanzarote.

We are sadly surprised about the Wifi since it is usually very fast, and our Technicians are always ready to solve any troubles you might have found with TV, as soon as you advise us.

In any case, all of us will keep on working hard in order to achieve the level of satisfaction you, our Guests, expect and deserve.

Looking forward to welcoming you again.

Kind regards,

29 mei 2017 beoordeeld

Mooie, verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Goede service. Lekkere buffetten met voldoende afwisseling. Ideaal om er rustig te relaxen, maar het hotel is evengoed een prima uitvalsbasis om het eiland per lijnbus of huurauto te verkennen. Zeker aan te bevelen.

Kamertip: De Atlanticsuite heeft een ruim privé- terras met zit- en ligstoelen.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
TheHotelmanagement01, Director de Relaciones con Clientes van La Isla Y El Mar Hotel Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Dear Ms., Mrs. or Mr. wimbos2,

Many thanks for your positive review about your recent stay in La Isla y el Mar Hotel Boutique. We are pleased you enjoyed your stay and hope we will see you around some time ahead.
Your recommendation is the most valuable present you could offer us.

Best regards,

The Management Team!

4 februari 2017 beoordeeld

We zijn hier een week geweest en hebben er genoten. Wij hadden half pension en hebben hier de hele week gegeten omdat het eten echt goed was.

De service is uitstekend. Ook de lunch kaart was uitstekend. We hebben hier meerdere keren gebruik van gemaakt.

Kamertip: Wij hadden een suite, een slaapkamer , badkamer en zitkamer met een eigen terras met stoelen en ligstoelen.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
TheManagement010116, Director de Relaciones con Clientes van La Isla Y El Mar Hotel Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Dear Mrs Betty D.,

All our staff is deeply committed and work hard in order to achieve the level of satisfaction you, our Guests, expect and deserve.

And your review motivates and encourages us to continue working on the same line. Thank you once more.

Looking forward to welcoming you again at any time.

Kind regards,

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles in dit hotel is zeer verzorgd. De kamers tot de restaurants. De staff is zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Zicht op zee van een aangenaam terrasje die iedere kamer heeft. Het is er zeer rustig. Eigenlijk geen minpunten te bespeuren. Een aanrader dus.

Verbleef: augustus 2016
TheManagement010116, Director de Relaciones con Clientes van La Isla Y El Mar Hotel Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dear Mr Ronald C.,

First of all we want to thank you for having chosen La isla y el mar, hotel Boutique during your stay in Lanzarote.

We are really pleased to see that you have enjoyed your stay with us as it is our main goal to achieve this level of satisfaction with all our Guests.

It will be an absolute pleasure to welcoming you again any time.

With Kind regards,

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, vriendelijk personeel in een lounge setting. Mooi zwembad met chill out-zone en bar die tot de verbeelding spreken. Ontbijt is zeer uitgebreid en echt goed. Er is ook een a la carte restaurant en een buffet-restaurant. Rustig gelegen. De zee is op wandelafstand.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
TheManagement010116, Director de Relaciones con Clientes van La Isla Y El Mar Hotel Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Dear Mrs Sarah C.,

Thank you so much for taking the time to write such a nice review about our hotel.

It will be an absolute pleasure to welcoming you again any time.

With Kind regards,