“Eten redelijk tot goed, bediening drammerig en ongeïnteresseerd ”
Beoordeling van La Taberna De Nino

La Taberna De Nino
Geclassificeerd als nr. 95 van 402 Restaurants in Puerto del Carmen
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in de oude haven leek ons wel erg gezellig. Vandaar dat we op aanraden van de Tui-gids dit restaurant hebben gekozen.
Voor het bestellen van de tapas gaf de ober, na vergeefs een paar minuten na aankomst te hebben langsgelopen, aan dat we nog 2 minuten hadden om te bestellen. Dit uit een menukaart met ruim 80 keuzes.
We hebben camembert-tapas besteld, super! Net als de vleeslapjes met roquefort-saus, ook top. Tevens een salade besteld; dit bleek ineens geserveerd te worden met een berg tonijn (dat hadden we juist niet besteld, kon gelukkig redelijk makkelijk eraf gehaald worden) maar de sla was redelijk verlept en bevatte ook behoorlijk wat stronk.
De ambiance viel ook wat tegen; uitzicht was een golfplaten dak met daarachter een betonnen muur. Overigens kan de restauranthouder daar uiteraard niets aan doen.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de recensies en de goede verhalen die wij gehoord hebben, leek het ons een goed idee om hier onze avond door te brengen. We lazen dat je heerlijk bij de oude haven kon zitten, dat het personeel vriendelijk was en dat bovenal het eten heerlijk was. Nadat wij aankwamen, moesten wij onze verwachtingen wat bijstellen. Je kijkt uit op de parkeerplaats en een eindje verder zie je de bootjes liggen. Als ik zeg dat je in de ondergaande zon kan zitten bij de boten, dan is dat ietwat te romantisch geschetst. Nadat we ons eten hadden besteld, kregen we onze lekkere(!) rosé en een krokant stokbroodje. Het eten kwam er al vrij snel aan. De eerste ronde tapas was redelijk lekker. In vergelijking met een bezoek aan een ander restaurant eerder deze week, viel het wat tegen. De tweede ronde bestond uit kip met ham en een champignon in het midden en pita broodjes met kebab. De kip was erg droog. De pitabroodjes hadden weinig smaak. Het eten was per ronde erg veel waardoor we na onze tweede ronde al bommetje vol zaten. We besloten toch een dessert te nemen. Het toetje van mijn vriendin was lekker. Mijn cappuccino had een klein schuimlaagje, de rest was zwarte koffie wat smaakte naar een kopje koffie waarbij de Senseo-pads vergeten zijn te vervangen. Kortom: veel geld voor eten dat niet echt lekker was en waarbij het personeel erg nors was. Spreekwoordelijk gezegd: het was de eerste en de laatste keer. Adios

Datum van bezoek: september 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten bij dit restaurant, verse visproducten gelegen aan de haven .tonijn was super en goed om te delen even als de vleesgerechten zeer vriendelijke mensen, aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zit op een mooie locatie. Je kijkt deels uit over de zee. Tegelijk maakt het de locatie dan ook heek toeristisch. We hebben best oké gegeten maar qua prijs en kwaliteit hadden we wat bedenkingen. We konden ons ook niet helemaal aan de indruk onttrekken dat locale een andere (prijs) kaart kregen dan de toerist. Dit kan ik overigens niet bewijzen dus is gebaseerd op gevoel en dat de kaart veel kleiner was qua formaat.
De tapas waren best lekker maar geweldig? Nee, dat niet. Het dessert was niet meer dan een kant en klaar toetje uit een plastic. Erg jammer als de tapas wel allemaal met aandacht zijn gemaakt.
Kortom: alles best oké maar niet geweldig.

Datum van bezoek: juni 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een vriend hier s’avonds tapas gegeten.
Hier krijg je tapas die wel even anders zijn als de doorsnee tapas.
Heerlijk gegeten, mijn vrouw vond de kalfsfilet met gorgonzola saus het lekkerst en ik de ribbetjes met honing etc saus het lekkerst , ook de viskroketjes zijn voortreffelijk, ik zou zeggen ......doen!!!!!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die La Taberna De Nino bekeken, bekeken ook

Puerto del Carmen, Lanzarote

In La Taberna De Nino geweest? Deel je ervaringen!