27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de leukste, kleinere appartementscomplexen op Lanzarote, Canarische Eilanden, Spanje. Ligging is zeer centraal, vlakbij de gezellige boulevard met tientallen veelzijdige restaurants, winkeltjes, casino etc. Grote supermarkt vjak aan de overkant van het complex. Alles is makkelijk aan te lopen. Belangrijk voor ouderen, maar ook voor gezinnen met kinderen.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
31 maart 2017 beoordeeld

De ligging is ideaal: 100 meter van boulevard en strand. Een grote supermarkt recht voor de deur. Een zonnig park, afgeschermd van de wind, met heerlijke ligbedden aan de zwembaden. Appartement was keurig verzorgd, zonder ongedierte of sporen van vorige gasten.Interieur is kompleet en prima inrichting. Heerlijk terras met uitzicht op goed verzorgde palmentuin.Schoonmaak prima, evenals linnenwissel.
Een klein mankement aan een kastdeurtje werd binnen 10 minuten verholpen; een bed met een gebroken lat werd ook binnen 10 minuten vervangen door een nieuw bed. De receptie is 24/7 bezet.
Dit is een park waar het heerlijk onbekommerd toeven is. O ja, ook de Wifi heeft nu overal een uitstekend bereik en is gratis.

Kamertip: probeer een appartement te krijgen met voordeur aan de straatkant: ideaal 's morgens om snel lekker verse broodjes te halen
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
8 december 2016 beoordeeld

De ligging van dit complex is ideaal tov het strand en de boulevard , waar de restaurants en winkeltjes zijn.
Het personeel is zeer vriendelijk en het zwembad ziet er mooi uit. De ligbedden zij erg comfortabel (worden helaas wel bezet gehouden alhoewel er een uitdrukkelijk verbod tegen is.
Het appartement was ruim en de keuken had alle benodigdheden om een basic maaltijd te maken.
Ook het balkon was ruim , wij zaten aan de achterkant met uitzicht op zee(Alleen een klein hoekje) en de bergen. Mooi om de zon onder te zien gaan. Helaas zaten er 2 pubs die later op de avond veel herrie gaven.
Bij aankomst was het appartement al niet schoon, vieze koffiezetter, vieze deuren, lichtknopjes en veel schimmel in badkamer.
Er is 5 x per week schoonmaak dwz ze legen de afvalemmer en trekken het bed recht.
De vloer is geen enkele keer gedweild of geveegd.
De wifi gaat met een gratis code , deze code moet regelmatig worden vervangen omdat hij niet meer werkt. De laatste 2 dagen hadden we helemaal geen wifi vanwege een storing.
Ik zou dit appartement niet meer boeken.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Middelgroot apartcomplex met 3 mooie zwembaden die er goed verzorgd uitzien.
Het 2 kamerappartement is verzorgd heeft een 2 pits elektrische kookplaat, magnetron, koffiezetapparaat en is krap bemeten ingericht voor 3 personen. Kamers zijn netjes en worden goed verzorgd. Grote supermarkt aan de overkant van de straat en op 5 minuten lopen van de boulevard en het strand. Mooi complex voor de rustigere periodes. Ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen heel erg druk en krap bemeten aanvoelt.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

Mooi en rustig gelegen. Service was goed. Veel Engelsen en Ieren maar waren niet luidruchtig.
Het zwembad was mooi en zeer schoon, ook eromheen. De badmeester en de onderhoudsman hielden de zwembaden en om de zwembaden alles superschoon.
De badmeester wordt hier verweten dat hij heel erg streng is maar dat moet wel als er zoveel mensen en kinderen zijn.
Er zijn 3 zwembaden, 1 voor de allerkleinsten, 1 voor de grotere en daar mogen ook zwembanden enz in en 1 groot zwembad en daar mogen GEEN luchtmatrassen enz in.
Wij vonden het prima want met zoveel mensen zou het zwembad zo vol zijn dat je er niet meer zou kunnen zwemmen.
Wat wel een grote irritatie was dat ook hier weer zo een "ligbedgevecht" was". S'morgens moest je al op tijd gaan zitten op de plek waar je wilde gaan liggen anders was het pech hebben.
Er is ook een kleine bar waar je drinken, ijs maar ook eten kunt kopen gerund door Maureen, een super lieve vrouw. Altijd een glimlach voor iedereen.
De appartementen waren goed en er was alles wat je nodig hebt. Alleen de schoonmaak mag beter vonden wij.
Het complex ligt net mooi buiten de drukke boulevard, dus geen last van herrie of muziek.
Het was een heerlijke vakantie en we hebben genoten, mede ook door het personeel dat daar werkt.

Kamertip: De appartementen aan de zwembadzijde zijn ideaal. Je kunt zo van je terras het zwembad inlopen.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie