19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

-Schimmel/vocht plekken achter het gordijn bij het slaapkamerraam.
-Douchwant (glas) kapot scherven steken eruit.
-Schoonmaak word maar voor de helft gedaan nog veel haren van de vorige bewoners terug te vinden.
-Bedden waren erg hard.
-Diverse tegels binnen op de vloer die gebarst of los zaten.
-Ontbijt was prima maar niet meer dan dat.
-Zwembad ook prima maar dat de bedden 's avonds al gereserveerd worden door handdoeken vind ik echt belachelijk, waar vervolgens pas iemand de volgende dag 's middags gaat liggen.

Alles bij elkaar komen we hier iniedergeval niet meer terug! Geen aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 30 augustus 2017

Beste Sven D,

Wij danken u voor uw beoordeling. Dankzij uw medewerking kunnen wij onze service verbeteren. Enorm jammer te moeten vernemen dat wij niet aan uw verwachtingen voldaan hebben.
Wij nemen nota van uw opmerkingen, en doen het nodige om dit te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

Assistant Manager at Los Cocoteros, Eldorado y Playa CLub

10 mei 2017 beoordeeld

Voor 2 personen was ons appartement ruim ingericht.
Badkamer had zelfs 2 wastafels naast elkaar, en ook de slaapkamer had meer dan voldoende kastruimte met grote spiegel.
Zeer ruim balcon en op de 3e verdieping met zeezicht. Heerlijk.
Locatie was meer dan prima, tegenover groot winkelcentrum en op loopafstand van de mooie wandelboulevard.
Omdat er 2 zeer goed onderhouden zwembaden zijn(met lifeguards) hebben wij nooit op t strand gelegen.
Al met al een topvakantie, volgende keer gaan we daar zeker weer naar toe.
Het poetsen is wel wat ondermaats, maar dat vonden wij niet zo'n probleem.

Kamertip: Het terrein is heuvellachtig met veel trappetjes en geen lift. Op de begane grond waren de kamers goed toegankelijk.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 28 mei 2017

Dear Paula J,

greetings from the LABRANDA Eldorado!
We hope you had a save trip back home.
Thank you very much for letting us know your feedback through Tripadvisor.
It is a great pleasure to hear that your enjoyed your time with us and would stay here again during future trips to Lanzarote.

We are already looking forward to welcoming you back here soon.

Best regards,

Assistant Manager Los Cocoteros, El Dorado and Playa Club

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed ruim appartement met zeezicht en uitzicht op Fuerteventura. Op loopafstand van en tussen de Strip en oude haven van Puerto del Carmen. Schoon, goed verzorgd. De keukeninrichting was voldoende, bedden hard maar goed, riante badkamer en heerlijk balkon met uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Verwarmd zwembad met leuke poolbar en voldoende ligbedjes.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Playa C, Asistente direccion van LABRANDA El Dorado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste els476,

Fijn dat u voor apartaments LABRANDA Eldorado gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Tripadvisor.
Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Lanzarote, genoten hebt.
Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Assistant Manager

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een op zich gunstig gelegen appartement. Het appartement was toch wel verouderd en de schoonmaak was niet al te best. Het was echt alleen op zicht schoongemaakt. Je moest nergens onder kijken. Je kreeg in een week 2 X schone handdoeken. De eerste X de 4e dag en de 2e X de dag voor vertrek.
Onze kamer lag met de slaapkamer aan de straatkant. Veel overlast van muziek, mensen die uitgaan en van verkeer. Ons terras lag aan het terras van de zwembad bar ook niet echt ideaal.
Wij zouden niet meer kiezen voor dit appartement.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
1 september 2016 beoordeeld

Het appartement is niet schoon, veel ongedierte( mieren en kakkerlakken), het ontbijt is slecht (slecht gekoeld en weinig keuze), bij het zwembad mogen geen handdoeken neergelegd worden op de bedjes, maar dit gebeurde élke dag weer. Het appartement is wat verouderd , maar dat zou niet uit moeten maken. de vloer is op meerdere plekken stuk ( in kamer 305) en de kraan in de badkamer (van de wasbak) deed het niet. Erg gehorig. Op de hoek van de straat zit een pub waar elke avond gezongen wordt tot laat in de avond.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie