Beoordeeld op 10 mei 2017

Voor 2 personen was ons appartement ruim ingericht.
Badkamer had zelfs 2 wastafels naast elkaar, en ook de slaapkamer had meer dan voldoende kastruimte met grote spiegel.
Zeer ruim balcon en op de 3e verdieping met zeezicht. Heerlijk.
Locatie was meer dan prima, tegenover groot winkelcentrum en op loopafstand van de mooie wandelboulevard.
Omdat er 2 zeer goed onderhouden zwembaden zijn(met lifeguards) hebben wij nooit op t strand gelegen.
Al met al een topvakantie, volgende keer gaan we daar zeker weer naar toe.
Het poetsen is wel wat ondermaats, maar dat vonden wij niet zo'n probleem.

Kamertip: Het terrein is heuvellachtig met veel trappetjes en geen lift. Op de begane grond waren de kamers goed toegankelijk.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 28 mei 2017

Dear Paula J,

greetings from the LABRANDA Eldorado!
We hope you had a save trip back home.
Thank you very much for letting us know your feedback through Tripadvisor.
It is a great pleasure to hear that your enjoyed your time with us and would stay here again during future trips to Lanzarote.

We are already looking forward to welcoming you back here soon.

Best regards,

Jose M. Mijes
Assistant Manager Los Cocoteros, El Dorado and Playa Club
assistantmanager.playaclub@labranda.com

Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed ruim appartement met zeezicht en uitzicht op Fuerteventura. Op loopafstand van en tussen de Strip en oude haven van Puerto del Carmen. Schoon, goed verzorgd. De keukeninrichting was voldoende, bedden hard maar goed, riante badkamer en heerlijk balkon met uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Verwarmd zwembad met leuke poolbar en voldoende ligbedjes.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Playa C, Asistente direccion van LABRANDA El Dorado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste els476,

Fijn dat u voor apartaments LABRANDA Eldorado gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Tripadvisor.
Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Lanzarote, genoten hebt.
Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Jose M. Mijes
Assistant Manager
assistantmanager.playaclub@labranda.com

Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Een op zich gunstig gelegen appartement. Het appartement was toch wel verouderd en de schoonmaak was niet al te best. Het was echt alleen op zicht schoongemaakt. Je moest nergens onder kijken. Je kreeg in een week 2 X schone handdoeken. De eerste X de 4e dag en de 2e X de dag voor vertrek.
Onze kamer lag met de slaapkamer aan de straatkant. Veel overlast van muziek, mensen die uitgaan en van verkeer. Ons terras lag aan het terras van de zwembad bar ook niet echt ideaal.
Wij zouden niet meer kiezen voor dit appartement.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 september 2016

Het appartement is niet schoon, veel ongedierte( mieren en kakkerlakken), het ontbijt is slecht (slecht gekoeld en weinig keuze), bij het zwembad mogen geen handdoeken neergelegd worden op de bedjes, maar dit gebeurde élke dag weer. Het appartement is wat verouderd , maar dat zou niet uit moeten maken. de vloer is op meerdere plekken stuk ( in kamer 305) en de kraan in de badkamer (van de wasbak) deed het niet. Erg gehorig. Op de hoek van de straat zit een pub waar elke avond gezongen wordt tot laat in de avond.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 16 mei 2016

wij hadden last minute geboekt, en kregen een appartement met groot zonterras en zeezicht. wow! dat hadden we niet verwacht! appartement was basic maar ruim, met twee goeie slaapkamers. terras met zeezicht was zalig! enige minpuntje : slaapkamers gaven uit op een wat drukkere weg, maar we hadden er geen last van. top!

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Playa C, Assistant Manager van LABRANDA El Dorado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2016

Dear client,

Thank you for your post on this site.

It seems you enjoyed yourself, that is great to read and it means we met our aim to make your holidays remarkable.

Hopefully, we will be able to welcome you again some times.

Best regards

Elena Mirabella