Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Hier een aantal nachten verbleven tijdens onze vakantie. Het ligt rustig aan het begin (of einde) van de boulevard. Hoop faciliteiten in de buurt. Met kinderen is de begane grond bij het zwembad een aanrader. Je kunt dan gemakkelijk in en uit lopen. Er is een bar aanwezig, maar je kunt ook via een korte route naar de supermarkt lopen. Spullen die je daar koopt, kan je gewoon op eten of drinken aan het zwembad. Kamers zijn wat gedateerd qua interieur, maar zo vaak ben je er toch niet.
Bij een eventueel nieuw bezoek aan Lanzarote gaan wij deze plek zeker onthouden!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Faith O, Public Relations van LABRANDA Playa Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2018

Beste Rachel O,
Bedankt voor het kiezen van Labranda Playa Club voor uw vakantie in Lanzarote, voor het nemen van de tijd om ons een cijfer te geven en uw indrukken te delen.
We hopen dat u terugkeert naar Lanzarote en dat u opnieuw voor ons kiest.

vriendelijke groeten
Faith

Beoordeeld op 27 mei 2018

Fijne vakantie gehad. Appartement ligt erg gunstig, vlak bij de boulevard. Veel goede restaurants en winkeltjes. Appartementen zijn basic ingericht, maar schoon en sanitair was ook prima! Verder is het rustig en dat ondanks dat het pal aan de drukke boulevard ligt.

Kamertip: Kamers die niet aan het zwembad liggen zijn rustiger.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Faith O, Public Relations van LABRANDA Playa Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Geachte Roy V,
Dank u voor het kiezen van Labranda Playa Club voor uw vakantie in Lanzarote, voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en uw opmerkingen te maken.
We hopen dat u ons de mogelijkheid geeft om uw perspectief op onze services te verbeteren.

Faith
Public Relations
publicrelations.playaclub@labranda.com

Beoordeeld op 30 april 2018

Prima appartementcomplex, zeer dichtbij boulevard, met tal van winkeltjes en diverse restaurants. Appartement zijn prima ingericht, en ook groot. Heerlijke douches, bedden wel hard. Ons appartement was bij het zwembad, dat was ideaal. Het complex en de appartement werden goed schoongehouden. We hebben eenmaal aldaar ontbeten. Was uitstekend. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.Ondanks dat het complex direct achter de boulevard ligt, merk je daar niets van. Kortom een aanrader.

Kamertip: Vraag om een appartement beneden bij het zwembad.
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Faith O, Public Relations van LABRANDA Playa Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Geachte Familievangameren,
Wij willen u bedanken voor het kiezen van Labranda Playa Club voor uw vakantie in Lanzarote, voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en om uw indrukken te delen.

Het doet ons genoegen te weten dat u tevreden bent met de verleende diensten en dat u ons wilt aanbevelen.
We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groeten.

Public Relations Labranda Playa Club, Los Cocoteros & El Dorado

Beoordeeld op 25 april 2018

Bent u op zoek naar een appartement vlak achter de boulevard? Dan is Playa Club een prima keuze. Gelegen halverwege de boulevard (ter hoogte van het casino) ligt dit complex met 2 en 3 kamerappartementen, zwembad en apart kinderbad, tuin, ligstoelen en parasols, bar voor drank en snacks overdag, restaurant voor ontbijt, lunch en diner.
2 kamerappartement zeer ruim voor 2 personen met alles wat je op vakantie nodig hebt, ruim balkon, ruime woonkamer, eetbar bij keuken, prima badkamer met dito douche (altijd warm water). Kan hier en daar wel een verfje gebruiken, maar alles werkt! TV met BVN en een kluisje is in het appartement. Victor van de receptie zal alles doen om uw vakantie nog aangenamer te maken, geen vraag is hem te gek.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Faith O, Public Relations van LABRANDA Playa Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Geachte AnnekeenRob ,
Bedankt voor het kiezen van Labranda Playa Club voor uw vakantie in Lanzarote, voor deze uitstekende beoordeling en om de tijd te nemen om uw indrukken te delen.
Het doet ons genoegen te weten dat u tevreden was met de diensten die vooral met Victor zijn verleend.

We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Public Relations Labranda Playa Club, Los Cocoteros & El Dorado

Beoordeeld op 4 april 2018 via mobiele applicatie

Het complex is lekker rustig en ligt super centraal direct aan de boulevard en bij het strand. De kamer is schoon en van alle basis gemakken voorzien. De meubels zijn iets gedateerd maar wel netjes en schoon. Verder heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Faith O, Public Relations van LABRANDA Playa Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Geachte Lara M.,

Bedankt voor het kiezen van Labranda Playa Club voor uw vakantie in Lanzarote, voor het delen van uw indrukken op deze website, ook voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen.

We zijn blij dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond, we kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in het zonnige Lanzarote.

Public Relations Labranda Playa Club, Los Cocoteros en El Dorado