13 april 2018 beoordeeld

Leuke bungalows met goed ontbijt in een bruisende omgang maar toch achter de muren lekker rustig. Dicht bij zee en strand. In de omgeving van leuke winkeltje en veel restaurants. Voldoende keuze vor iedereen.

Kamertip: Geen bungalow aan de straat nemen maar meer in het midden of aan het zwembad
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2018

Dear riaveenstra60,

We are glad to hear that you and your family enjoyed your holiday in our complex. Thank you for your nice words.
Hope to see you in a near future,
Kind regards

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede locatie aan de boulevard alles op loopafstand, grote spar supermarkt op 100 meter bushalte op 50 meter en de pinautomaat.
Perfect ontbijt met ruime keuze
Dagelijks wordt de kamer gereinigd en zelf de afwas wordt gedaan
In 1 woord geweldig
Hier komen we zeker terug.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Dear Rick W

It is lovely to hear that you enjoyed your stay in Barcarola. How pleased to read that you were enterely satisfied with the service of our staff. .
See you in a near future.
Kind regards

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het complex ligt aan de boulevard, supermarkt, pinautomaat, bus en taxi standplaats, restaurants, winkels en strand op loopafstand. Met de bus kom je voor €1,50 naar grote winkelcentra.
Het complex is zeer schoon en gezellig. We zaten in blok G aan het zwembad op begane grond. Ideaal dochter van 2 mee dus lekker veel zwemmen en toch dicht bij huisje. Mooie bijkomstigheid alle dagen badmeester aanwezig!
Voorzien van magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, twee pits gasfornuis, broodrooster, koelvriescombi. Echter verder summier aan bestek en benodigdheden.
Badkamer voorzien van bad/douche ook ideaal met kleine.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijtbuffet is goed en variërend.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
celia e, General Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Dear Marleen,

First of all, we would like to thanks you very much for having chosen our complex for your recent stay in Lanzarote. We are really happy to hear that customers enjoyed their holidays.
Hope to see you again soon.

4 februari 2018 beoordeeld

Rust in alle drukte om de accommodatie heen. Lekker ontbijt met uitgebreide keuze en vriendelijke en behulpzame bediening. Op vertrekdag konden we zelfs voor openingstijd terecht, zodat we nog rustig konden ontbijten. Prima ruime appartementen, die iedere dag goed worden schoongemaakt. Het hele complex wordt overigens de hele dag door schoongehouden.
Italiaans restaurant naast Barcarola is inderdaad een aanrader. Wel op tijd reserveren. Zit snel vol.

Kamertip: Appartementen aan tuinkant zijn het rustigst gelegen
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Dear Tineke110,

Thank you for taking the time to make this nice review on Tripadvisor and for your nice review about our complex and for the nice description you made about.

We hope to take the opportunity to see you again in our complex.

Kind regards,
Celia Espino
Manageress

11 januari 2018 beoordeeld

Fraai aangelegd niet al te groot complex. Wij hadden een twee kamer appartement met alles wat je nodig hebt voor een weekje vakantie. Wij boekten hier logies en ontbijt. Opmerkelijk was het zeer uitgebreide ontbijt dat wij iedere ochtend kregen voorgeschoteld. Erg vriendelijke en indien nodig behulpzame receptie, kamermeisjes e.a. Mooie erg goed onderhouden tuin, prima zwembad met bar en altijd een badmeester. Kortom het boeken meer dan waard.

Kamertip: wij hadden een appartement op de begane grond en niet aan het zwembad
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2018

Dear Kees m,

First of all, we would like to thanks you very much for having chosen our complex for your stay in Lanzarote. We appreciate your honest words that describe how our complex is.
Your words make us we will continue on the same way. How pleased to read that you were entirely satisfied with the service of our staff.
We hope to see you again soon.

Warm regards,
Celia Espino