25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het complex ligt aan de boulevard, supermarkt, pinautomaat, bus en taxi standplaats, restaurants, winkels en strand op loopafstand. Met de bus kom je voor €1,50 naar grote winkelcentra.
Het complex is zeer schoon en gezellig. We zaten in blok G aan het zwembad op begane grond. Ideaal dochter van 2 mee dus lekker veel zwemmen en toch dicht bij huisje. Mooie bijkomstigheid alle dagen badmeester aanwezig!
Voorzien van magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, twee pits gasfornuis, broodrooster, koelvriescombi. Echter verder summier aan bestek en benodigdheden.
Badkamer voorzien van bad/douche ook ideaal met kleine.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijtbuffet is goed en variërend.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
celia e, General Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Dear Marleen,

First of all, we would like to thanks you very much for having chosen our complex for your recent stay in Lanzarote. We are really happy to hear that customers enjoyed their holidays.
Hope to see you again soon.

4 februari 2018 beoordeeld

Rust in alle drukte om de accommodatie heen. Lekker ontbijt met uitgebreide keuze en vriendelijke en behulpzame bediening. Op vertrekdag konden we zelfs voor openingstijd terecht, zodat we nog rustig konden ontbijten. Prima ruime appartementen, die iedere dag goed worden schoongemaakt. Het hele complex wordt overigens de hele dag door schoongehouden.
Italiaans restaurant naast Barcarola is inderdaad een aanrader. Wel op tijd reserveren. Zit snel vol.

Kamertip: Appartementen aan tuinkant zijn het rustigst gelegen
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Dear Tineke110,

Thank you for taking the time to make this nice review on Tripadvisor and for your nice review about our complex and for the nice description you made about.

We hope to take the opportunity to see you again in our complex.

Kind regards,
Celia Espino

11 januari 2018 beoordeeld

Fraai aangelegd niet al te groot complex. Wij hadden een twee kamer appartement met alles wat je nodig hebt voor een weekje vakantie. Wij boekten hier logies en ontbijt. Opmerkelijk was het zeer uitgebreide ontbijt dat wij iedere ochtend kregen voorgeschoteld. Erg vriendelijke en indien nodig behulpzame receptie, kamermeisjes e.a. Mooie erg goed onderhouden tuin, prima zwembad met bar en altijd een badmeester. Kortom het boeken meer dan waard.

Kamertip: wij hadden een appartement op de begane grond en niet aan het zwembad
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2018

Dear Kees m,

First of all, we would like to thanks you very much for having chosen our complex for your stay in Lanzarote. We appreciate your honest words that describe how our complex is.
Your words make us we will continue on the same way. How pleased to read that you were entirely satisfied with the service of our staff.
We hope to see you again soon.

Warm regards,
Celia Espino
Manager

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima appartementen complex.
Ontbijt is altijd inbegrepen. Dit is ook goed.
Elke 3 dagen schoon beddengoed, elke dag kamer schoon! en nieuwe handdoeken.
Wi-Fi is bij de prijs inbegrepen op het hele complex.
Zwembad is ruim
Voldoende ligbedden in deze periode.
Er is een poolbar voor drinken en snacks.
Animatie was er nu niet in deze periode.
Ligging is midden in het centrum, ideaal. Maar je hebt hier totaal geen overlast van.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
celia e, Director General van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Dear Ellen v,
We are glad to hear that you have a spent a nice time with us.
We hope to see you again in a near future.

Best regard,
Celia Espino,

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hier een 3 kamer appartement op de eerste verdieping met 2 balkons.
Uitzicht op het zwembad.
Het ontbijt vond ik uitgebreid, met elke dag weer iets anders erbij zoals
Worstjes, gehaktballetjes, courgette, gebakken paprika's, pannekoeken en iets wat ik nog steeds niet weet wat het was (iets met tomaat erin) maar wel lekker,
Schoonmaak was elke dag en keurig.
Enige min punt , maar dan ook echt het enige was de hardheid van de bedden.
De slaapbank in de woonkamer was eigenlijk de beste plek.

Verbleef: september 2017, reisde met familie

Dear Mr/ Damen,
Thank you for taking you time to write about our complex.
About your comment concerning the mattresses, if you had communicated at the reception, our staff could put some softer mattresses.

Hope to see you again in a near future.
Kind regards,
Celia Espino,