“Goed appartement!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Apartamentos Barcarola Club
Beoordeeld als nr. 9 van 91 hotels in Puerto del Carmen
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima appartementen complex.
Ontbijt is altijd inbegrepen. Dit is ook goed.
Elke 3 dagen schoon beddengoed, elke dag kamer schoon! en nieuwe handdoeken.
Wi-Fi is bij de prijs inbegrepen op het hele complex.
Zwembad is ruim
Voldoende ligbedden in deze periode.
Er is een poolbar voor drinken en snacks.
Animatie was er nu niet in deze periode.
Ligging is midden in het centrum, ideaal. Maar je hebt hier totaal geen overlast van.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
celia e, Director General van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Dear Ellen v,
We are glad to hear that you have a spent a nice time with us.
We hope to see you again in a near future.

Best regard,
Celia Espino,

Een TripAdvisor-lid
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hier een 3 kamer appartement op de eerste verdieping met 2 balkons.
Uitzicht op het zwembad.
Het ontbijt vond ik uitgebreid, met elke dag weer iets anders erbij zoals
Worstjes, gehaktballetjes, courgette, gebakken paprika's, pannekoeken en iets wat ik nog steeds niet weet wat het was (iets met tomaat erin) maar wel lekker,
Schoonmaak was elke dag en keurig.
Enige min punt , maar dan ook echt het enige was de hardheid van de bedden.
De slaapbank in de woonkamer was eigenlijk de beste plek.

Verbleef: September, 2017, reisde met familie

Dear Mr/ Damen,
Thank you for taking you time to write about our complex.
About your comment concerning the mattresses, if you had communicated at the reception, our staff could put some softer mattresses.

Celia Espino,

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis om Lanzarote te verkennen. Persoonlijk heb ik niet veel met het toeristische Puerto del Carmen, fijn dus dat Barcarola aan een rustig gedeelte van de boulevard ligt. Appartementen zijn schoon en goed, niet erg luxe. Het complex is heel mooi groen en schoon met een fijn zwembad en een leuke (zwembad)bar. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde alleen
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Dear Ninarijka,
Thank you for your feedback about our complex. We are really happy to hear that customers enjoyed their holidays . Thank you for your nice words about our staff.
Hope to take the oportunity to see you again in our complex.
Manageres

17 augustus 2017 beoordeeld

keurig appartement in een rustig en verzorgd kleinschalig complex. Gelegen aan de boulevard, maar erg rustig zodra je door de poort stapt. Zeer vriendelijk en service gericht personeel.
Het is een aanrader om een auto te huren, zodat je op eigen gelegenheid het eiland kunt verkennen. Daarnaast moet je zeker even langs bij LION BIKE om een fiets te huren of excursie te boeken: vraag naar Barbara!
Fundacion Cesar Manrique is een must.
Lekker eten bij Trattoria Vernona...naast de ingang van Barcarola!
Eten met de locals bij Casa Tomas in Costa Teguise: Super!

Kamertip: Sommige appartementen zijn gericht op de boulevard; degene die daar niet van houdt kan beter vragen ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Dear MJVos,
We are really happy to read that you enjoyed your holidays in Barcarola. Our Complex is central located but also very quite and peaceful.It is lovely to hear that you enjoyed your stay in Barcarola, how pleased to read that you were enterely satisfied with the service of our staff.

21 juli 2017 beoordeeld

Club Barcarola is een geweldig verblijf, niets op aan te merken. Allereerst het complex, deze is erg groen, perfect onderhouden en fijn ruimtelijk opgezet. Het appartement is ook erg ruimtelijk, goed onderhouden en bovendien brandschoon! De receptie is erg vriendelijk en het ontbijt is echt super. Vanuit de club loop je direct de boulevard op en bovendien zit je aan het rustige deel van de boulevard. Club Barcarola is een absolute aanrader!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Dear Thom L,
Thank you very much for your nice about our complex and for the description you made about!.

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, bij klachten worden deze meteen aangepakt. Auto verhuur medina word aangeraden door barcarola, wij hebben dit ook als een zeer prettig en betrouwbaar ervaren. Ontbijt goed. Kamers mooi en schoon. Supermarkt om de hoek van appartement.
Dit appartementen complex is aan te raden voor jong en oud(er).
Groetjes fam Kloes

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Dear fam Kloes,
We are very glad that you enjoyed your stay in our complex. It is nice to hear our customers enjoyed their stay.
Hope to take the oportunity to see you again in our complex!

18 juni 2017 beoordeeld

vriendelijk personeel, kamers voorzien van een magnetron, kookplaatje, broodrooster, waterkoker, airco zowel in woonkamer als slaapkamer....appartementen zijn gelijkvloers of 1 verdieping...wij zaten in blok F wat heerlijk aan het zwembad lag. Ontbijt s'morgens vroeg was goed verzorgd. De avond voordat wij vertrokken (we werden om 07.00 uur opgehaald) werden we aangenaam verrast met twee lunchpakketje die bezorgd werden bij ons (dit alles omdat de ruimte om te ontbijten om 07.00 uur nog niet open was). Het park af en je loopt zo de drukte van de boulevard in van die drukte merk je niks van op het park. Toen wij een auto wilde huren werd er vanuit de receptie gebeld en konden we zonder problemen aan de overkant van de straat een auto huren zelfs zonder een creditcard. De receptie zal je ook verwijzen naar het Italiaans restaurant direct op de hoek als je van het park afloopt (mijn ervaring is zeker doen, wel even reserveren anders kun je een tafeltje vergeten (iedere avond bommetje vol) het eten is er voortreffelijk en het personeel heeft alle tijd voor je en zit je niet weg te kijken (je kunt er de hele avond zitten als je wilt) bij het afrekenen even doorgeven dat je van Barcarola bent en je hebt 10% korting te pakken. Voor de echte Spaanse keuken kun je zoeken tussen al de eettentjes die er zijn op de boulevard maar ik heb er geen gezien. Al met al een leuk park om te verblijven

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
celia e, General Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2017

Dear Tonny85,
Thank you for taking you time to write about our complex, we are glad to learn that you have spent a nice time with us, your words make us we will continue on the same way.
Thank you again for the nice description you made about our sorroundings.

Manageress

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Puerto del Carmen in overweging
op 2,5 km afstand
Lani's Suites de Luxe
nr. 1 van 91 in Puerto del Carmen
626 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Apartamentos Barcarola Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Apartamentos Barcarola Club

Adres: Avenida Playas 53, 35510 Puerto del Carmen, Lanzarote, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Lanzarote > Puerto del Carmen
Voorzieningen:
Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 hotel aan het strand in Puerto del Carmen
Nr. 7 familiehotel in Puerto del Carmen
Nr. 12 romantisch hotel in Puerto del Carmen
Prijsklasse: € 103 - € 239 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Apartamentos Barcarola Club 3*
Aantal kamers: 83
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com, 5viajes2012 S.L. en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Apartamentos Barcarola Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Apartamentos Barcarola Club Hotel Puerto Del Carmen
Apartamentos Barcarola Hotel
Hotel Apartamentos Barcarola

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?