Beoordeeld op 15 februari 2018

Super hotel, direct aan het strand. Netjes. Het eten is er goed en het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Standaard kamers zijn zeer ruim. De bedden zijn goed. Zeer lange wandelpromenade, je kan er de rust opzoeken en de drukte. Voor ieder wat wils. Op de verjaardag van mijn man stond er een lekkere fles drank in een koeler op de kamer terwijl wij hen daar niet over geïnformeerd hadden. Heel attent!

Kamertip: toegankelijk voor minder validen.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Komen hier al voor 4e keer. Prima hotel. Erg vriendelijk personeel, heel erg goed verzorgd complex. Mooie grote kamers met koelkastje en magnetron. Geen gedoe met handdoekje leggen etc. 1 klein minpuntje tov voorgaande jaren: koffie en jus d'orange waren te "waterig" bij ontbijt. Voor de rest is ontbijt en diner prima.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
ManagerLasCostas, Gerente van Las Costas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Dear clients,

thank you very much for taking your time to give us a good review.
The coffe next time will be stronger again!

THE HOTEL LAS COSTAS TEAM.

Beoordeeld op 1 februari 2017

Ons 9e bezoek, dus dat wil wel wat zeggen.

Alle kamers zijn prachtig gerenoveerd. Ik heb zelden zulke goede hotelbedden meegemaakt! De kamers zijn mooi licht, met nieuw meubilair. Ook is er nu gratis wifi op de kamers.
Maaltijden zijn nog steeds erg goed, evenals het personeel!
We gaan zeker terug.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
ManagerLasCostas, Gerente van Las Costas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Dear guest,

thank you very much for this fantastic review.
We are delighted to hear that you enjoyed your stay that much and it would be our pleasure to serve you again.

Kind regards
YOUR HOTEL LAS COSTAS TEAM

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is gunstig gelegen. Naar links ga je het drukke toeristische deel in, naar rechts is er een kilometerslange wandelpromenade.
-De kamers zijn ruim genoeg
-Het ontbijt is erg goed, een buffet met ruime keuze.
-Het diner heeft een wekelijks terugkerende buffet vorm.
-Het personeel is vriendelijk, spreekt diverse talen en dat heb ik in Spanje al eens anders meegemaakt.
-Ze kunnen bij een kalamiteit goed improviseren, ook laat in de avond is er nog een back-up voor de receptie aanwezig om problemen op te lossen.

Verbleef: januari 2016, reisde alleen
ManagerLasCostas, Gerente van Las Costas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2016

Geachte heer Harry D.,

Fijn te horen dat u een leuke tijd bij ons had en dat u tevreden was
over de geleverde diensten, de kamers, het eten,..
Wij hopen u daarom een ander keertje opnieuw als onze gast te mogen begroeten.
Alvast prettige kerst en een mooi nieuw jaar.

Beoordeeld op 15 juni 2016

Nu alweer voor de tweede keer terug geweest , dit doen we anders nooit .
Maar de ligging , het hotoel , de kamer , het ontbijt , het avond eten en niet te vergeten het personeel is gewoon top .
Wat ze in de brochure zetten is ook de werkelijkheid

Kamertip: Als het financieel mogelijk is neem een kamer met zeezicht
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
ManagerLasCostas, Gerente van Las Costas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2016

Dear guest,

thank you very much for this outstanding review.
We are delighted to hear that you enjoyed your second stay as much as the first one.
Looking forward to welcome you back very soon

YOUR HOTEL LAS COSTAS TEAM