Beoordeeld op 19 februari 2019

Zeer aangenaam hotel.Goed gelegen aan promenade en dicht bij de luchthaven.Van de vliegtuigen die landen of opstijgen heeft niemand last.
De kamers zijn echt ruim en proper.
Het hotel straalt rust uit.Ook omdat het zo ruim is.
Het eten vonden wij ook lekker en wat vooral een pluspunt is is de keuze tussen de verschillende restaurantjes die je s'avonds kan maken.
Drie keer per week kan je een ontbijt reserveren aan het zwembad.
Echt een aanrader.
Niks dan lof voor het personeel.

Datum van verblijf: februari 2019
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Dear Ann,

Thanks for letting us know your opinion about our hotel, we really appreciate your polite and kind words about our hotel. We appreciate anyway that you have taken a few minutes of your time to write us such a detail review. Thanks to all the comments, positive or negative, we are cappleable to improve our service working hard everyday.

Beoordeeld op 11 februari 2019

Samen met mijn vrouw begin februari geweest voor 8 dagen. Iedere dag 20+ graden en zon. Hotel is ruim opgezet en zeer schoon. Mooie gerestyled kamer, ruime bedden, 2 wastafels, bad en douche samen en apart zitje. helemaal top. Het eten is heel goed en ruime keuze Personeel groet je altijd. Prima zwembad met veel ligbedden. Kortom een aanrader voor iedereen.

Kamertip: Onze kamer aan de voorzijde was rustig. Geen last gehad van lawaai of iets dergelijks.
Datum van verblijf: februari 2019
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2019

Dear guest,

Thanks for sharing your experience with us. We are glad to hear that your stay was such an amazing experience.

We'll be waiting for you for the next holydays.

Beoordeeld op 18 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer goede en kwalitatieve service in mooie spa!!! Heerlijke massage gehaad door professionele Penelope! Bedankt en groeten aan Penelope en Laura!!!
Een mooie kamer gehad. De keuken is ok. Maar de personeel zijn niet echt behulpzaam.
Algemeen is een mooie hotel.

Datum van verblijf: december 2018
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2018

Dear guest,

Thank you so much for your nice comments about our staff, these kind of comments inspire our staff to continue working day by day. We hope to see you soon again in our hotel.

Beoordeeld op 11 december 2018

Begin december 1 week verbleven in dit hotel op basis van all inclusive. Eten en drinken is goed voor een viersterrenhotel. Drank is van A-merken. In het eten zou wat meer variatie kunnen. De 3-persoonskamer was, zeker voor 2 personen, erg ruim te noemen, 2 ruime balkons, badkamer met ligbad en een aparte zitkamer met minibar.
De algemene ruimtes zijn mooi en proper. In de kelder, die op diverse plaatsen op een leuke wijze zijn verbonden met buiten, krijg je het idee van een center parcs dome.
De medewerkers zijn allemaal vriendelijk, van de kamerverzorgsters t/m de restaurantmedewerkers. Daarnaast is de spa een aanrader! De ontspanningsmassage van Tamara was erg goed en rustgevend.
Het absolute pluspunt van dit hotel is de ligging: aan het begin van Puerto del Carmen, door een mooi verzorgde boulevard gescheiden van het strand en direct naast het vliegveld. De boulevard is heerlijk om te fietsen of te lopen naar Arrecife of de haven van Puerto del Carmen.

Enkele minpuntjes:
Op diverse plaatsen wordt aangegeven dat ligbedjes bij het zwembad reserveren niet toegestaan is. Hier wordt echter niet op gehandhaafd, waardoor de 'beste' ligbedjes vaak uren lang gereserveerd zijn door gasten die pas veel later gebruik ervan maken.
Daarnaast wordt aangegeven dat bij het diner wordt verwacht dat mannen een lange broek dienen te dragen, ook daar wordt niet op gehandhaafd, sterker nog: het personeel zelf komt in een korte broek dineren.
Laatste kleine minpuntje: het animatieteam komt amateuristisch over. Een lid van het animatieteam vindt het leuk om zichzelf te horen praten door de microfoon aan het zwembad, tot het irritante toe. Echter de kleine kinderen hebben zich naar het zich liet aanzien goed geamuseerd bij de minidisco.

Datum van verblijf: december 2018
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Dear guest,

thank you so much for sharing your experience and for all your kind comments about our staff, installations, services and facilities. We are pleased to know that you had a good stay with us and that you liked our colleage Tamara's massage so much. On the other hand, we regret the inconveniences you describe with hammocks and entertainment, and we pledge to take the necessary steps to solve this issue. We are very clear with the rules of the pants, but sometimes there are guests who do not know them and we make an exception during the first night. In any case, we will try to be attentive. We hope that you will visit Lanzarote again very soon and stay with us again.

Beoordeeld op 22 november 2018

fijne ontvangst bij de balie, mooie kamer die net gerestyeld was. genoeg keuze in eten, diverse restaurantjes, aardige koks. In het bijzonder Luuk Blom van Guest Relations die ons een rondleiding gaf door het hotel, tips met waar we het beste konden winkelen, stappen ed. Erg vriendelijke jongeman, maar ook de rest van het personeel deden erg hun best om het je naar de zin te maken.

Kamertip: mooi uitzicht over de baai, en dorp, zalig weer, mooi zwembad, altijd plek
Datum van verblijf: november 2018
DireccHBeatrizPlaya, Gerente van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2018

Dear guest,

thank you very much for all your lovely words about our hotel and, especially, for your nice comments about our colleague Luuk. WE are glad to know that he made you feel comfortable during your stay and we hope you decide to come back to our hotel very soon. All our team sends you a warm hug!