Beoordeeld op 18 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer goede en kwalitatieve service in mooie spa!!! Heerlijke massage gehaad door professionele Penelope! Bedankt en groeten aan Penelope en Laura!!!
Een mooie kamer gehad. De keuken is ok. Maar de personeel zijn niet echt behulpzaam.
Algemeen is een mooie hotel.

Datum van verblijf: december 2018
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2018

Dear guest,

Thank you so much for your nice comments about our staff, these kind of comments inspire our staff to continue working day by day. We hope to see you soon again in our hotel.

Beoordeeld op 11 december 2018

Begin december 1 week verbleven in dit hotel op basis van all inclusive. Eten en drinken is goed voor een viersterrenhotel. Drank is van A-merken. In het eten zou wat meer variatie kunnen. De 3-persoonskamer was, zeker voor 2 personen, erg ruim te noemen, 2 ruime balkons, badkamer met ligbad en een aparte zitkamer met minibar.
De algemene ruimtes zijn mooi en proper. In de kelder, die op diverse plaatsen op een leuke wijze zijn verbonden met buiten, krijg je het idee van een center parcs dome.
De medewerkers zijn allemaal vriendelijk, van de kamerverzorgsters t/m de restaurantmedewerkers. Daarnaast is de spa een aanrader! De ontspanningsmassage van Tamara was erg goed en rustgevend.
Het absolute pluspunt van dit hotel is de ligging: aan het begin van Puerto del Carmen, door een mooi verzorgde boulevard gescheiden van het strand en direct naast het vliegveld. De boulevard is heerlijk om te fietsen of te lopen naar Arrecife of de haven van Puerto del Carmen.

Enkele minpuntjes:
Op diverse plaatsen wordt aangegeven dat ligbedjes bij het zwembad reserveren niet toegestaan is. Hier wordt echter niet op gehandhaafd, waardoor de 'beste' ligbedjes vaak uren lang gereserveerd zijn door gasten die pas veel later gebruik ervan maken.
Daarnaast wordt aangegeven dat bij het diner wordt verwacht dat mannen een lange broek dienen te dragen, ook daar wordt niet op gehandhaafd, sterker nog: het personeel zelf komt in een korte broek dineren.
Laatste kleine minpuntje: het animatieteam komt amateuristisch over. Een lid van het animatieteam vindt het leuk om zichzelf te horen praten door de microfoon aan het zwembad, tot het irritante toe. Echter de kleine kinderen hebben zich naar het zich liet aanzien goed geamuseerd bij de minidisco.

Datum van verblijf: december 2018
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Dear guest,

thank you so much for sharing your experience and for all your kind comments about our staff, installations, services and facilities. We are pleased to know that you had a good stay with us and that you liked our colleage Tamara's massage so much. On the other hand, we regret the inconveniences you describe with hammocks and entertainment, and we pledge to take the necessary steps to solve this issue. We are very clear with the rules of the pants, but sometimes there are guests who do not know them and we make an exception during the first night. In any case, we will try to be attentive. We hope that you will visit Lanzarote again very soon and stay with us again.

Beoordeeld op 22 november 2018

fijne ontvangst bij de balie, mooie kamer die net gerestyeld was. genoeg keuze in eten, diverse restaurantjes, aardige koks. In het bijzonder Luuk Blom van Guest Relations die ons een rondleiding gaf door het hotel, tips met waar we het beste konden winkelen, stappen ed. Erg vriendelijke jongeman, maar ook de rest van het personeel deden erg hun best om het je naar de zin te maken.

Kamertip: mooi uitzicht over de baai, en dorp, zalig weer, mooi zwembad, altijd plek
Datum van verblijf: november 2018
DireccHBeatrizPlaya, Gerente van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2018

Dear guest,

thank you very much for all your lovely words about our hotel and, especially, for your nice comments about our colleague Luuk. WE are glad to know that he made you feel comfortable during your stay and we hope you decide to come back to our hotel very soon. All our team sends you a warm hug!

Beoordeeld op 18 november 2018

het meest gunstigste is de korte transfertijd(10 min), Daarna kom je in een zeer mooie en grote lobby. Het personeel bij de receptie is vriendelijk. We waren om 10.45 bij het hotel en dan is het een dikke 3 uur wachten omdat dan de kamers niet gereed zijn. Je kan wel al gebruik van het all-inclusive wat wij geboekt hadden. Bij de poolbar kan je je drinken halen. Wat daar opvalt is dat voor een hotel met ruim 400 kamers zeer weinig zitgelegenheid is, een lange wachtrij voor de bar met 1 persoon erachter die ook nog eens onvriendelijk is. Dit zet zich de gehele vakantie voort. Wij boeken altijd altijd all-inclusive maar hebben er deze keer spijt van gehad. We zijn al in veel hotels en landen geweest maar dit was echt slecht. warm eten was koud zowel de luch als het diner. Hierover ook een klacht neergelegd bij de reisorganisatie. Na het eerste diner en lunch hebben we dan ook buiten de deur gegeten, wat aan te raden is. Broodjes bij het ontbijt zijn taai. De barbeque die was georganiseerd was geen succes. Er staat 1 persoon te braden voor ongeveer 50 personen. Mijn vriendin bestelde kip en ik een steak wat betekend dat zij klaar was met eten en ik nog op mijn steak stond te wachten. Na lange tijd te hebben gewacht kom je terug met het vlees nog rauw. Meerdere mensen waaronder wij zijn dan ook vertrokken, maar het maakt ze allemaal niets uit.
Samengevat slecht eten, onvriendelijk personeel tenzij je spaans spreekt, harde bedden, erg gehorig een op centerparcs dome lijkende kelder,waaronder een hamburgertent het buffet restaurant en diverse bars. De kamer was gedateerd maar schoon. Toiletten worden goed schoongemaakt.Het lijkt dan ook wel of alleen het huishoudelijk personeel leuk vind wat ze doen
Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard qua personeel en eten. Kluisje huren op kamer 3 euro per dag.Denk na voor je deze boekt en als je toch boekt dan logies en ontbijt en gan lekker eten bij Sirocco en O Sheas (5 minuten lopen langs boulevard)Of huur een fiets 12 euro per dag{ meer dagen wordt het dagtarief lager)en ga langs de boulevard naar Arrecife of puerto del Carmen haven.Zeer veel restaurants

Kamertip: Kamers boven de receptie hebben mooi zeezicht
Datum van verblijf: november 2018
DireccHBeatrizPlaya, Gerente van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Lieber Gast,

Da wir bereits in einem anderen Meinungsportal kommentiert haben, danken wir Ihnen für Ihre Erfahrungen und für Ihre guten Kommentare zum Registrierungsprozess und unserem Empfangsteam. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten mit dem Essen und der Organisation, die Sie beschreiben. Wir werden versuchen, die Situation zu untersuchen, um die besten Lösungen zu haben. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie zurückkehren möchten.

Mit freundlichen Grüßen.
Javier Rodríguez,
Direktorassistent des Hotel Beatriz Playa & SPA.

Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Hier 8 dagen op basis van logies en ontbijt verbleven. Het is een prima hotel, echter vonden wij het personeel ronduit slecht. Behalve de dames van de schoonmaak. De kamers werden namelijk goed schoongemaakt en dagelijks nieuwe handdoeken. De kamer zelf was super fijn. Het ontbijt was erg uitgebreid en voor ieder wat wils. Wij konden altijd nog na het ontbijt de handdoeken aan het zwembad leggen dus genoeg plek. Vlakbij zitten drie leuke eettentjes. Wil je echt wat meer reuring en mogelijkheden om te eten kan je beter een hotel dichter bij de haven zoeken. Wil je echt rust zit je hier goed en met 8 euro voor een taxi zit je zo in de haven.

Datum van verblijf: september 2018
DireccHBeatrizPlaya, Gerente van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Dear guest,

thank you for sharing all your comments about our hotel and for the nice references about the breakfast, rooms and other services. We feel sorry to know that you had that impression about our staff. We are sure that this has been a misunderstanding, but we will take note of your words in order to avoid this kind of inconveniences. We hope you consider to give us another change and come back in the future.

Javier Rodriguez,
Manager Assistant of Hotel Beatriz Playa & SPA.