Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Voor de 2de keer dit jaa bij jullie geweest in maart met de kinderen en nu alleen samen met mijn man we hebben heerlijk genoten van alles wat jullie te bieden hebben we hadden een kamer schuin boven de bar maar hier geen hinder van ondervonden we vonden wel dat de bedden erg hard waren maar dat is gewoon wat je gewend bent beter dit dan een doorgezakt bed vonden wij bij de receptie om extra kussens gevraagd die we dan ook de zelfde avond nog hebben gekregen tevens stond er plots een fles bubbels op de kamer met fruit en s'avonds lag er een enveloppe met kaartjes voor de spa echt een leuke verrassing en dat alleen maar omdat we voor de 2 de keer in een jaar voor jullie hadden gekozen ook t personeel nog even gezellig als in maart ze herkenden ons zelfs nog vroegen ook nog naar de kinderen het is ook erg prettig dat er Nederlandse stagiaires bij jullie werken eten was ook weer top en zeer gevarieerd

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

Dear guest,

First of all we want to thank you again for your fidelity to having decided to stay again in our hotel. We are pleased to know that you have received the attention you deserve from our staff. It is also pleasing to know that you and your family have been comfortable during your vacation. The bottle of bubbles and the fruit were a small detail for you. Again we want to tell you that we are very grateful, also for sharing your experience and your sincere opinions.

Best regards,
Javier Rodriguez,
Manager Assistant of Hotel Beatriz Playa & SPA

Beoordeeld op 22 november 2017 via mobiele applicatie

Ten eerste een heerlijke vakantie gehad. We zaten in een gerenoveerde kamer en het was prachtig! Hotel vond ik ook goed eruitzien.
Eten in restaurant viel soms wat tegen. En voor een 4 sterren restaurant verwacht je toch iets beter qua kwaliteit. Wel is het heel gevarieerd en heb je veel keuze en elke dag wel afwisseling. Ontbijt daarin tegen was heerlijk.
Zwembad was voor mijn zoontje van 1 te druk en koud. Wij waren daarom dagelijks aan het strand te vinden paar minuten van het hotel vandaan
Meeste mensen in restaurant waren super. Zo lief en altijd stoppen om mijn zoontje even aan het lachen te maken. Een keer was de bediende vergeten wat te drinken te vragen. Kregen die avond gratis drinken,heel netjes van haar. Overig personeel was naar mijn idee ook altijd vriendelijk.
Vriendelijk personeel, mooie locatie direct aan een gezellige boulevard met vele winkels en restaurants , prachtige kamer dus zeker een aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Dear Guest,
Thank you very much for sharing your experience in our hotel. It is really pleasant to know that you liked the renewed room, breakfast and other aspects. Thank you for your kind words and the good description you gave about the services.
Also thanks for your sincerity and giving us your opinion about some aspects that you think we should improve on. Fortunately we see there are just a few.
We really hope to see you here back soon.
Best regards,
Management of Beatriz Playa & SPA.

Beoordeeld op 17 november 2017

De hotelkamer en ontbijt was uitstekend , ook de voorzieningen zoals de SPA was uitstekend. Aan de zwembaden stonden wel erg veel ligbedden op een aan elkaar .
Klein minpuntje was dat we in een hotelvleugel zaten waar elke avond entertainment was met een verhoogd muziekvolume wat we enigszins hinderlijk vonden in onze hotelkamer.

Kamertip: Het is wel van belang wanneer je van rust houd dit kenbaar maakt.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

Good afternoon Jan L,
First many thanks for your great comments.
We are so pleased to know that you enjoyed your stay.
About the music, we will take note about it as a suggestion to improve.
Kindest regards.

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Elke twee jaar gaan we samen met de familie op vakantie. We sparen er voor en kijken er naar uit. Dit jaar besloten om niet naar Turkije te gaan maar naar Spanje. Lanzarote. Gekozen voor Beatriz Playa & Spa. We hadden de nachtvlucht naar Lanzarote en daarom waren we al om 10.00 uur bij het Resort. De koffers konden we ergens stallen totdat onze kamers gereed waren. Bij aankomst krijg je een bandje en verder mag je t uitzoeken met het bericht dat de kamers tussen 12.00 en 13.00 gereed zijn. We dachten aan te kunnen schuiven in de eetzaal aan het zwembad voor de lunch. Dat was niet mogelijk omdat er gereserveerd moet worden.
Daar sta je dan. Nachtvlucht.. bijna niet geslapen...trek in wat voedsel...in de lange broek in 30 graden. De poolbar was nog niet open. Weinig uitleg over de regels en waar wat te vinden is. Slechte service hier.
Het hotel is erg gedateerd. Veel achterstallig onderhoud en niet erg sfeervol. Zeker geen vier sterren waard volgens de Europese norm, eerder twee sterren. Het eten is goed en vers, maar weinig variatie in de gerechten. De restaurants aanwezig op het Resort zijn beperkt open en je moet hiervoor reserveren. Op zich geen probleem. Deze restaurants zijn niet veel anders dan het aanbod in de eetzaal. allemaal in buffet vorm. Weinig variatie. De kamers van het hotel zijn ruim van opzet, maar ook achterstallig onderhoud. Een kakkerlak op de kamer is overigens niet vreemd.
Het lijkt erop, is mijn indruk, dat het personeel het niet echt naar hun zin heeft en dat stralen ze uit. Geen teamspirit te vinden. Erg jammer. Daardoor kun je je als gast niet erg welkom voelen, is mijn ervaring. Met een grauw en een snauw was het nog net mogelijk om de boardingpasses te laten printen. Het personeel wat er stage loopt vanuit Nederland presteert beter dan het eigen personeel wat er rond loopt! Daar kunnen ze nog een puntje aan zuigen.
Het weer is er heerlijk en dat maakte veel goed. Ik zou dit hotel niet aanbevelen bij vrienden en kennissen. Voor mijn gevoel hebben we de hoofdprijs betaald voor een twee sterren all inclusive hotel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
DireccHBeatrizPlaya, Director de Relaciones Públicas van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Beste gast,

Wij vinden het erg jammer dat uw verblijf bij ons niet zo is gegaan zoals u gehoopt had.
Wij vermoeden dat er een paar misverstanden zijn geweest. De pool bar gaat vanaf 10 uur open en de lunch bij de pool bar hoeft niet gereserveerd te worden. Waar het hier is mis gegaan is ons een raadsel. Wel willen wij u bedanken voor de aardige woorden over ons (de nederlandse stagiairs). Het doet ons goed om te zien dat we gewaardeerd worden door de gasten.

Het Management van Hotel Beatriz Playa & Spa****

Beoordeeld op 21 september 2017

Mijn vrouw en ik waren er in september 2017. Prima grote kamer met grote badkamer, dagelijks werd de (bad)kamer schoongemaakt en de bedden opgemaakt (we hadden wel comfort kamer). Fijne bedden. Eten/buffet voortreffelijk: voor elk wat wils. Zowel bij lunch als diner telkens keuze uit 4 soorten vis en vlees. Bar s' avond perfect geregeld door professioneel barpersoneel. Keuze uit allerlei soorten cocktails, wijn etc. Zwembad en ligbedjes in ruime mate. Ik hoefde echt geen ligbedje te reserveren. Handdoeken service prima. Sauna en spa erg leuk en proper. Mooi uitzicht op zee.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
DireccHBeatrizPlaya, Director de Relaciones Públicas van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

geachte gast,

We willen u bedanken voor de review en de lovende woorden over ons personeel. Samen we wij erg hard om de ervaring voor de gast zo perfect mogelijk te maken. Het doet ons goed om te horen dat u van onze extra services heeft genoten, en we hopen u snel weer eens te zien.

met vriendelijke groet,

het management van Beatriz playa & spa****