12 maart 2018 beoordeeld

Wederom voor herhaling vatbaar. Fijn ontvangst. Kon eerder inchecken. Mooie kamer.
Lekker balkon. Bedden uitstekend! Eten was heerlijk. Vriendelijk personeel. Altijd plek bij het zwembad. WiFi was nu ook goed. Geen schreeuwerig hotel qua animatie. Zelfs geen schlagers gehoord maar spaans muziek. Kortom, volgend jaar weer!

Kamertip: Alle kamers zijn fijn!
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
TuridOverby, Director de Recepción van Hotel Lanzarote Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Hallo,

We willen u van harte bedanken om deze positieve review over ons hotel neer te pennen en we hopen u terug te mogen verwelkomen in de toekomst.

Vele groetjes

8 februari 2018 beoordeeld

Voor een 11 daagse vakantie hadden wij een appartement gehuurd met halfpension.
Het complex ligt gunstig, dichtbij het strand, 1 weg oversteken en op loopafstand van de boulevard. De appartementen hebben een balkon, sommigen met uitzicht op zee.
Op het terrein liggen goed onderhouden cactustuinen. De handdoeken werden bij ons dagelijks vervangen.
Er ligt een groot zwembad centraal met veel ligbedden. Ondanks dat je de bedden niet mag reserveren d.m.v. een handdoek deden sommige hotelgasten dat wel en daaraan werd niets gedaan.
Er is een animatieteam, die dagelijks probeert mensen te bewegen voor tafeltennis, dart, tennis, jeu de boules etc. Iedere avond is er een show.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en een kok bakt er eieren en andere warme gerechten. Dat geldt ook voor het avondeten, zeer uitgebreid en iedere dag iets anders. Na een week waren de volgende week de gerechten weer anders.
Het personeel is behulpzaam en erg vriendelijk.
wij hebben de prijzen als niet duur ervaren.

Kamertip: de appartementen voor rolstoel gebonden gasten liggen op de begane grond
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
TuridOverby, Director Comercial van Hotel Lanzarote Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2018

Hallo,

Wij willen u van harte bedanken om een positieve review neer te schrijven over ons hotel en we hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 weekje all-in is zeer goed meegevallen. Lekker ontbijt en gevarieerd buffet. Voor ieder wat wils. Rustig gelegen en zeer vriendelijke bediening. Zowel de kamermeisjes als de bediening aan de tafel.
Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen. Fietsen kun je huren aan het hotel, degelijke merk fietsen.
Zeer proper.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
TuridOverby, Director de Relaciones Públicas van Hotel Lanzarote Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

Geachte klanten,

Hartelijk dank voor het boeken bij ons en uw possitieve komentaar bij Tripadvisor.
We zijn heel blij dat u tevreden was met onze service en hopen u terug
te zien in de toekomst.

Met vriendelijke groeten
van het Lanzarote Village Team.

10 december 2017 beoordeeld

Een prettig hotel, kleinschalig. We hadden een junior suite geboekt en gevraagd om een hoge etage en middagzon, maar helaas niet gekregen. Ook het zeezicht viel tegen door de gebouwen die het uitzicht belemmeren.
De badkamer is ruim met inloopdouche. De fohn werkte niet goed. De airco werkte ook niet goed, we konden de kamer niet goed koel krijgen 's nachts.
De kamer lag boven het restaurant, dat betekent 's morgens om half acht al stoelen-geschuif.
De schoonmaak was heel goed.
We vonden de service minder dan andere 4* hotels waar we zijn geweest.
Er is alleen bediening in het restaurant. Buiten de restauranttijden moet je zelf de drankjes halen bij de poolbar en 's avonds in de zaal waar de animatie plaatsvindt.
Een bandje om de pols is voldoende. Je hoeft nergens voor te tekenen of je kamernummer door te geven. Dat is wel relaxed.
In het restaurant waren borden en glazen soms niet helemaal schoon. Er liepen een paar verkouden obers die in hun handen hoestten en niesten. Niet erg hygienisch.
Het restaurant en het terras zijn te klein voor het aantal gasten.

Kamertip: Voor het uitzihct
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
TuridOverby, Director Comercial van Hotel Lanzarote Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2017

Hallo,

Wij willen u eerst en vooral bedanken om een review neer te schrijven betreffende ons hotel.

Wij zullen uw opmerkingen in acht nemen en er alles aan doen om deze te verbeteren waar nodig.

Vriendelijke groeten,

19 november 2017 beoordeeld

In november 2017 zijn we hier een week geweest: is goed bevallen. Leuk "dorpje" van kamers met verschillende niveaus. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijtbuffet zeer uitgebreid! Eén minpuntje: voor een week gebruiken van de Wifi betaalden we 19 euro. Dat is in 2017 toch wel erg achterhaald! In de lobby kun je wel gebruik maken van gratis Wifi, maar daar heb je op je kamer niets aan.

Verbleef: november 2017
TuridOverby, Director Comercial van Hotel Lanzarote Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2017

Geachte heer, mevrouw

Wij willen u bedanken voor de positieve review die u over ons geschreven heeft, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten