Beoordeeld op 25 januari 2019

Wat een heerlijk hotel met super aardige mensen. In 2000 voor de eerste keer geweest en de laatste 4 jaren gaan we elke keer terug naar Floresta. Ook voor dit jaar al weer geboekt. We zien er ontzettend naar uit, ook om andere vriencen uit Schotland en Duitsland daar weer te ontmoeten

Kamertip: Het strand is schuin tegenover het hotel
Datum van verblijf: oktober 2018
Ulrike B, Subdirectora van Hotel Floresta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Dear guest,

Many thanks for your lovely review. We are happy you like our hotel and we are looking forward to your next visit.
Best regards from sunny Lanzarote

Beoordeeld op 24 januari 2019 via mobiele applicatie

In januari 2019 hier 8 dagen verbleven. Het hotel heeft een ideale ligging: dicht bij het strand, de boulevard, taxi/bus en er zit zelfs een spar aan de overkant van het hotel. De appartementen zijn ruim en worden vijf dagen per week erg goed schoongemaakt. Ze doen zelfs je afwas. Er zijn twee zwembaden aanwezig, een pool bar en beneden een restaurant. 's Avonds is er wel wat geluid van de poolbar, indien je hier niet op zit te wachten zou je op voorhand kunnen verzoeken om daar niet omheen een appartement te krijgen. De receptie is 24 uur per dag open en het personeel is erg vriendelijk. Eten hebben wij er niet gedaan, dus kan ik niet over oordelen.

Datum van verblijf: januari 2019

Dear Lauri,

many thanks for your trust in FLORESTA***. We are very happy you have enjoyed your stay with us and hope to see you again in our hotel. Your opinion help us to improve our service. Kind regards from sunny Lanzarote

Beoordeeld op 9 december 2018

Prima Hotel en een gunstige ligging tov strand
Ook een goede Spar supermarkt voor het Hotel
Goede parkeer gelegenheid voor het Hotel als je gebruikt maakt van een huur auto
Verder worden de appartementen zeer goed schoongemaakt en zijn goed ingericht
Wij zijn reeds eerder hier geweest en hebben inmiddels weer geboekt voor een volgend verblijf

Kamertip: Probeer een kamer te boeken waar de hele dag de zon schijnt dit in overleg met de receptie
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke vakantie gehad met ons gezin. 2 volwassenen en 2 kinderen (14 En 11). Het app. Zag er netjes en schoon uit. Er wordt bijna elke dag schoongemaakt denk in 14 dagen 3x niet. Om de dag schone handoeken. Echt super. Wij hadden in 1e instantie alleen met ontbijt geboekt en dat was goed, beetje op de Engelse gericht maar er was zoveel dat er keuze zat was. Eerste week hebben we wat activiteiten gedaan en gingen we in de buurt eten. Tweede week hebben we all inclusief bij geboekt wat geen probleem was. Het eten s'middag en s'avonds was redelijk tot goed maar dat ging van het thema af. Eten mocht wat warmer naar mijn beleving. Maar was zeker niet slecht. En wederom genoeg keuze voor ieders wat wils. Voor de kinderen was er een goed animatie team die de kids leuk bezig hield en soms waren et ook leuke activiteiten voor de volwassenen. Kortom het was een leuke vakantie en een hotel om zeker aan te raden voor een gezin. Klein minpuntje de bedjes bij het zwembad waren al vroeg gereserveerd door gasten die je vervolgens de hele dag niet zag.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Elf dagen in floresta geweest in juli.
Ontbijt bijgeboekt, was top. Alles wat je kunt verzinnen voor ontbijt was aanwezig. Zelfs patat.
Echt heel dicht bij het strand. Schone appartementen 5x per week schoonmaak en schone handdoeken. Met bus en taxi stand om de hoek kun je over het hele eiland komen. Spar en restaurants allemaal lekker dichtbij. Genoeg zwembaden, entertainment en vermaak. Het ligt wel in het rustige gedeelte van Puerto del Carmen, dus geen disco's en nachtclubs. Dus wel heerlijk slapen. Maar wel tegenover Floresta een bar met 6 dagen in de week live muziek en overdag , wanneer je op het terras zit, kun je er sport kijken. Het cluppie van mijn man en zoon speelde een belangrijke wedstrijd. De eigenaar zette zo fox sport aan. Echt een hele leuke tijd gehad. Nog wel een advies. Als je met vier personen bent zou ik wel een 3 kamer appartement nemen. De slaapbanken zijn vrij hard.

Datum van verblijf: juli 2018