25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service. We werden in eerste instantie in een appartement helemaal aan het eind van het park geplaatst en ook nog op 3 hoog. Omdat ik slecht ter been ben hebben we bij de receptie om een ander gevraagd en toen konden we uit 3 verschillende kiezen. Goed geregeld. De eetzaal vind ik kortgezegd heel ongezellig. Ongemakkelijke stoelen en kleine tafels die erg dicht bij elkaar staan. Ontbijt en lunch zijn redelijk. Diner is minder, vaak lauw. Wel,afwisseling van gerechten. Toetjes altijd erg lekker. Hotel heeft een groot zwembad en ligt dicht bij een groot zandstrand en veel leuke winkeltjes en restaurantjes. 5 keer per week schoonmaak en handdoeken wissel. 1keer per week schoon beddengoed. Alles bij elkaar niet verkeerd voor 3sterren

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend goed hotel met mooie appartementen. Halfpension is goed verzorgd, eten mocht wel warmer zijn, maar op een avond na was het diner lekker. Appartement is ruim van opzet en 5x per week schone handdoeken en wordt het appartement schoon gemaakt. Best wel veel omdat we met 2 personen niet veel aanwezig waren overdag. Mooie tuinen en beplanting en alles schoon en netjes. Ik vond het zwembad toch fris aanvoelen. Huiswijn was te gewoontjes.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
19 december 2017 beoordeeld

We zijn hier nu (dec 2017) voor de 2e keer geweest.
Personeel is super vriendelijk , mooi complex, all incl formule : eten is prima en wordt voldoende aangevuld , kamers zijn ruim en schoon, ruimte en bedjes genoeg rond de 3 zwembaden, poolbar/animatieruimte van 11.00tot 23.00h kan je hier terecht voor drankjes en cocktails.
Animatie sávonds : paar keer bingo maar ook flamingo dansers , zangers , en acrobaten.
Ligging : buiten het centrum maar vlak bij de playa , en t.o. een supermarkt .
Wel veel Engelsen met dreinende kinderen

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst was het meteen duidelijk dat we goed terecht waren gekomen. Na het inchecken direct naar het appartement gegaan en daar troffen we een mooi onderhouden en schone kamer aan. Voor gezinnen een uitstekend (appartementen)hotel! Wij maakte alleen gebruik van het (fantastische) ontbijt. Op loop afstand veel goede restaurantjes!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld

We zijn in augustus 2017 2 weken geweest, met onze 2 dochters (11, 8 en 5) zaten in appartement C107, een 3 kamer appartement. Het appartement zag er precies uit zoals op de site van Floresta en diverse reisorganisaties. We hadden 2 slaapkamers met hele goede bedden. (2x 100x200). Alles was keurig schoon en werd 5x per week schoongemaakt, lakens en handdoeken. We zaten bij de 2 grote zwembaden, gelukkig. Bij het andere zwembad, welke kleiner is, is het echt druk. We hadden logies geboekt en hebben elke dag buiten de deur gegeten. Dit is super goed te doen en de restaurantjes zijn heel dichtbij. De boulevard is echter wel kleiner dan die richting de haven, waar meer te doen is. Dus na een paar avonden heb je het daar wel gezien, met het openbaar vervoer en taxi zit je zo bij de grote boulevard. Ook excursies hebben wij op eigen gelegenheid gedaan, veel goedkoper dan bij organisaties. Het strand is zo dichtbij, heerlijk. Ook de Spar aan de overkant is ideaal.

Verbleef: augustus 2017