Seaside Los Jameos Playa(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Aequora Lanzarote Suites(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Relaxia Lanzaplaya(Puerto del Carmen)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Hipotels La Geria(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Hotel Lanzarote Village(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
LABRANDA Los Cocoteros(Puerto del Carmen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Apartamentos Fariones(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Hyde Park Lane Villas(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Beatriz Playa & Spa(Puerto del Carmen)
HotelsClick
19 december 2017 beoordeeld

We zijn hier nu (dec 2017) voor de 2e keer geweest.
Personeel is super vriendelijk , mooi complex, all incl formule : eten is prima en wordt voldoende aangevuld , kamers zijn ruim en schoon, ruimte en bedjes genoeg rond de 3 zwembaden, poolbar/animatieruimte van 11.00tot 23.00h kan je hier terecht voor drankjes en cocktails.
Animatie sávonds : paar keer bingo maar ook flamingo dansers , zangers , en acrobaten.
Ligging : buiten het centrum maar vlak bij de playa , en t.o. een supermarkt .
Wel veel Engelsen met dreinende kinderen

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst was het meteen duidelijk dat we goed terecht waren gekomen. Na het inchecken direct naar het appartement gegaan en daar troffen we een mooi onderhouden en schone kamer aan. Voor gezinnen een uitstekend (appartementen)hotel! Wij maakte alleen gebruik van het (fantastische) ontbijt. Op loop afstand veel goede restaurantjes!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld

We zijn in augustus 2017 2 weken geweest, met onze 2 dochters (11, 8 en 5) zaten in appartement C107, een 3 kamer appartement. Het appartement zag er precies uit zoals op de site van Floresta en diverse reisorganisaties. We hadden 2 slaapkamers met hele goede bedden. (2x 100x200). Alles was keurig schoon en werd 5x per week schoongemaakt, lakens en handdoeken. We zaten bij de 2 grote zwembaden, gelukkig. Bij het andere zwembad, welke kleiner is, is het echt druk. We hadden logies geboekt en hebben elke dag buiten de deur gegeten. Dit is super goed te doen en de restaurantjes zijn heel dichtbij. De boulevard is echter wel kleiner dan die richting de haven, waar meer te doen is. Dus na een paar avonden heb je het daar wel gezien, met het openbaar vervoer en taxi zit je zo bij de grote boulevard. Ook excursies hebben wij op eigen gelegenheid gedaan, veel goedkoper dan bij organisaties. Het strand is zo dichtbij, heerlijk. Ook de Spar aan de overkant is ideaal.

Verbleef: augustus 2017
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de prijs die je betaald mag je niet klagen.
Het zijn zeer ruime kamers, eigenlijk kleine appartementjes. Je hebt je eigen mini-keukentje, twee slaapkamers, badkamer, living en een terrasje. (Wij hadden zelfs maar voor 2 personen geboekt!)
Maar er zijn ook minpuntjes aan de kamers. Toen we aankwamen lag er hier en daar nog zand op de vloer. Ook worden de bedden & handdoeken niet elke dag ververst. Hiernaast hebben we de voorlaatste dag ook een kakkerlak zien lopen, kan toeval zijn..

Aan het ontbijt heb je een zeer ruime keuze. Maar dit heeft dan weer invloed op de kwaliteit.. Maar al bij al is het oké!
De inrichting van de "eetzaal" als ik het zo mag noemen vond ik ook niet het meest gezellige..

Het zwembad en de rest van het hotel lag er zeer net en verzorgd bij.

Conclusie: het is geen "wauw" hotel, maar voor de prijs die je betaald is het zeker goed!

TIP: Neem handdoeken mee voor aan het zwembad, deze hebben we in het hotel niet gevonden. Handdoeken voor in de badkamer zijn er wel.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad in Floresta. We waren met twee kinderen (6 &8) en zes volwassenen op basis van all inclusive. De appartementen waren ruim genoeg en schoon. Sowieso het hele complex wordt zeer schoon gehouden.
Wij lagen bij het kleinere zwembad en dat voldeed prima. Elke dag meer dan genoeg plek.
Ook over het eten waren we enthousiast. Soms wat druk, maar soms ook heel rustig. Drie keer per week een themabuffet. De snacks bij de poolbar waren ook prima.

Een dag een auto gehuurd bij de balie in het hotel. Prima geregeld.
Op 100 meter sta je op de boulevard. Linksaf zijn enkele winkels en pubs, rechtsaf het grotere centrum. Met de taxi (5 euro) ben je er zo, wanneer je niet wilt lopen.

Al met al genoten!

Verbleef: april 2017, reisde met familie