7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijkbaar zijn dit twee hotels geweest, want er waren twee volledige delen waar je kon vertoeven. Het minst drukke gedeelte heeft een bar in het zwembad waar je ook kunt gaan zitten en dus ook je drankje kunt nuttigen in het water.
Het eten is goed, lekker maar toch wat weinig variatie ook al is het makkelijk te doen voor een week.

Goed hotel, vriendelijk personeel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
18 september 2017 beoordeeld

Geweldig personeel, een gedreven animatie, lekker eten en een mooie kamer maar een hotel dat dringend aan een grondige renovatie toe is. Het grootste minpunt was dat je overspoeld wordt door Engelse en Duitse gasten die niet altijd even aangenaam zijn in de omgang en weinig rekening houden met andere. Alles bijeen toch een leuke vakantie gehad.

Kamertip: De pare kamernummers in hoofdgebouw zijn de rustigste kant, de onware kamers grenzen aan de discotheek en kan voor heel wat overlast zorgen
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
14 september 2017 beoordeeld

We verbleven in een mooie gerenoveerde kamer met zwembadzicht.
Alles was dichtbij, want we zat in het oude gebouw, wat een pluspunt is. Super vriendelijk personeel en zeker het animatieteam doet zijn best. Het eten was voor Riu-normen zeer goed te noemen, geen wachtrijen niettegenstaande we niet in 2 shifts moeten eten.
Goede ligging nabij Puerto de Carmen voor te shoppen, te wandelen of te fietsen langs de verkeersvrije kustlijn tot in Arrecife (15 km), betere ligging dan de hotels in Playa Blanca. Altijd iets te beleven.

Kamertip: Vraag om een kamer in het hoofdgebouw, anders ver stappen.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke week gehad met top animatie!! Er was een leuke sfeer en het hotel was ook super! Het eten was ook zeer lekker en gevarieerd. Ze hebben het beste animatieteam!! De zwembaden zijn groot en altijd proper.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
11 juli 2017 beoordeeld

Ik kan niet anders zeggen dan dit hotel een geweldige service heeft, zeer klantvriendelijk is en zeer schoon is. Alles wordt ontzettend goed bijgehouden. Dwz netjes gepoetst.
Wat betreft de vrienden waar we mee op vakantie waren hadden geen goede kamer ivm de afstand en gezondheid. Dit hebben ze aangegeven bij de reisleiding van Tui en de volgende dag hadden ze een andere kamer| Je kunt met al je vragen terecht. Het animatieteam was ontzettend lief vooral Pepi. Hij kan erg goed met mensen omgaan. Hij zal nooit geen mensen kwetsen met zijn woorden! | In 1 woord GEWELDIG|||
Het is misschien een idee om de leesboeken die de mensen achter laten in een bibliotheek te verzamelen en deze de mensen te laten bekijken?

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden