Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Met verblijf op basis van logies is het een prima accommodatie. Schone kamers en goede service. Het eten van het buffet is niet erg variabel, er is veel van het zelfde.
Daarom zou ik aanraden om alleen logies te nemen.
Op loopafstand heb je een gezellig boulevard waar je veel keuze hebt met restaurantjes en goed betaalbaar ook.

Datum van verblijf: mei 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Heel erg bedankt voor het evalueren van onze services
We zijn verheugd te weten dat u van onze locatie genoten heeft
Wij nemen nota van uw opmerkingen over de verscheidenheid van het eten Kan ik niet genieten van een diner in ons à la carte restaurant "La Cuevita"?
We hopen dat je terug kunt komen en kunt blijven genieten van de dagen van Relaxia Resorts

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

All inclusive maaltijden op het ontbijt na hebben weinig variatie. Handdoekenmentaliteit vindt hier ook plaats. Lokale drankjes zijn slecht van smaak. Een parasol op het terras bij de appartementen zou zeer welkom zijn. Zon is brandend in de middaguren. Appartement op zich niets op aan te merken.

Datum van verblijf: september 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Heel erg bedankt
Jouw mening is erg belangrijk voor ons
We nemen nota van de verbeterpunten
We hopen je weer te zien
Aarzel niet om contact met ons op te nemen

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het verblijf (logies) is top. Jammer van alle asociale gasten, die ondanks dat het verboden is vroeg in de ochtend een bedje reserveren. Kom je aan bij het zwembad.. bijna geen gast te bekennen maar bijna alle bedjes zijn bezet!! Geen parasol meer over. Personeel dient hier echt strenger mee om te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Heel erg bedankt
Het is het eeuwige probleem in alle hotels. We proberen het op te lossen, maar het is niet altijd in onze handen
We hopen dat dit je niet belet terug te keren, want de rest van je verblijf lijkt erg succesvol te zijn geweest

Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier met z'n tweetjes 11 nachten vertoeft. Hotel is prima, niks mis mee. Kamers zijn schoon en netjes, uitzicht was fantastisch aangezien wij een kamer hadden op de bovenste verdieping, (6203) voorzieningen zijn ook prima, klein zwembadje voor de kinderen en een restaurant is ook aanwezig hier moet men wel voor betalen wat wij begrepen, tevens zijn wij hier niet geweest aangezien de toplocatie van het hotel een makkelijke route biedt naar de boulevard waar je ook een gigantisch aantal aan restaurantjes hebt.

Over het algemeen, prima hotel voor de prijs, ligging top, niks op aan te merken verder.

Datum van verblijf: juli 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Heel erg bedankt ndv_66
We zijn verheugd om te weten dat u van uw verblijf hebt genoten
We hopen dat je de volgende keer ons restaurant probeert
Aarzel niet om ons in de toekomst te contacteren

Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Derde jaar op rij, eerste jaar all inclusive.
Op voorhand niet enthousiast over AI, maar dat veranderde snel. Ontbijt is gewoon weergaloos, noem het en het staat er. Lunch en diner zijn goed, ruime keuze. Volgend jaar weer!

Datum van verblijf: maart 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Heel erg bedankt
Aarzel niet om het ons te laten weten
Relaxia Team