“Minder lekker dan ik had verwacht”
Beoordeling van Smooy

Smooy
Geclassificeerd als nr. 5 van 9 Dessert in Puerto del Carmen
4 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er mooi uit. Je kunt kiezen uit verschillende smaken ijs en yoghurt en allerlei toppings kiezen, wat erg leuk is. Ik vond de smaak van het ijs tegenvallen.

30 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke yoghurt ijs met toppings die je zelf kan kiezen. Jammer dat we dit niet in België hebben! Tafeltjes zijn klein om met heel t gezin te kunnen zitten

27 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het eten aan de boulevard een frozen yoghurt halen, een aanrader! Echt lekker ijs, met diverse keuzes voor de topping. Ook verschillende smaken froyo.

31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker ijs, vooral als toetje! Dit is zeker een aanrader om even een ijsje te eten. Personeel is alleen niet al te vriendelijk en de stoeltjes niet altijd even schoon.

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs was niet echt bijzonder, vergeleken met ons Hollands ijs. Service viel tegen, tijdens het opscheppen stond ze te bellen. Gaan al vroeg opruimen, rond half tien. Niets bijzonders.

Reizigers die Smooy bekeken, bekeken ook

Puerto del Carmen, Lanzarote

In Smooy geweest? Deel je ervaringen!