“Tapas en wijn”

Keukens: Spaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje verborgen locatie, maar gezien de drukte weten genoeg het te vinden. Locals eten hier ook en dat is niet voor niets. Hoofdgerechten in de vorm van tapas, 3 + nagerecht was voor ons voldoende. Mooie fles wijn erbij. Lekkere gerechten. We hebben ons laten leiden door serveerder, dus qua kaart weinig te zeggen. Klaar voor rond de €50.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld

Fijne avond gehad hier! We vonden het eten heerlijk. Het personeel adviseert goed en is vrolijk. En ze serveren heerlijke wijnen! Voor Lanzarote begrippen is het wel wat prijziger, we waren 73 euro kwijt voor 5 tapas en 6 wijntjes. Ps: qua vegetarisch eten is er helaas niet heel te kiezen.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten keuze in veel kleine deel gerechten
Niet goedkoop wel zeer goede wijnen ,denk dat als ze opletten ze meer drank kunnen verkopen, hadden regelmatig lege glazen.
Toch zeer zeker aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet goedkoop en zeker niet bijzonder gegeten. Heel druk terras, voelde niet als genieten. Bij de 2e ronde was de gerookte zalm op !?! En dat op een vrijdagavond. Er zijn echt veel leukere plekken waar je beter kunt eten voor minder geld.

Datum van bezoek: juli 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was wel oke alleen de inrichting was vreselijk. Personeel was niet vriendelijk. Er zijn zoveel andere leuke restaurants te vinden.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Vino + Lanzarote bekeken, bekeken ook

Puerto del Carmen, Lanzarote

In Vino + Lanzarote geweest? Deel je ervaringen!