LABRANDA Los Cocoteros(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Seaside Los Jameos Playa(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Aequora Lanzarote Suites(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Hipotels La Geria(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 108 per nacht.

Hotel Lanzarote Village(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Floresta(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Sol Lanzarote All Inclusive(Puerto del Carmen)
Melia.com
  • Zwembad
Beatriz Playa & Spa(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Apartamentos Barcarola Club(Puerto del Carmen)
  • Restaurant
Hyde Park Lane Villas(Puerto del Carmen)
6 februari 2016 beoordeeld

Mooi appartementencomplex met zwembad. Keurig onderhouden en schoon. Op loopafstand van de zee, boulevard en restaurants waarin een ruime keus en het eten prima. Een goede service en een gemoedelijke en rustige sfeer. Ruime appartementen met dagelijkse schoonmaak. En niet onbelangrijk : prima bedden!

Kamertip: toegankelijk voor minder validen.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
LedaGiordano, Gerente van Nautilus Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2016

Beste klanten,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op TripAdvisor, voor ons is het een genoegen om u met ons is geweest.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen binnenkort bij Nautilus Lanzarote.
We sturen hartelijke groeten.

Leda Giordano en apparatuur Nautilus Lanzarote

3 mei 2015 beoordeeld

In april 2014 geweest met partner, aangenaam verblijf, rustig.gelegen niet te druk.
Goed opgezet park, nette appartementen, schoon en geen last van de buren.
Geregeld schoon gemaakt, aardig personeel. Kleinschalig mensen komen daar voor hun rust.

Ligging is goed, in de buut van restaurantjes en supermarkt, echter iets te ver om lopend naar het centrum van Playa del Carmen te gaan.

Al met al goed prijs kwaliteits verhouding.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
LedaGiordano, Gerente van Nautilus Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2015

Ik dank u voor uw vriendelijk feedback. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons. Het zou een genoegen zijn u opnieuw welkom te mogen heten in Nautilus in de nabije toekomst.

Beste groeten uit Lanzarote

Leda Giordano – Nautilus Team

7 april 2015 beoordeeld

veel extra kosten voor hulpmiddelen voor gehandicapten, zwembad te koud voor gehandicapten, geen goede voorzieningen voor tijd tussen verlaten bungalow en vertrek naar vliegveld.
geen bar waar je iets kan drinken.
informatie over het eiland vanuit de receptie is er nauwelijks, bv geen kaartje van het eiland
het eiland bekommert zich meer over kunst dan over gasten

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
LedaGiordano, Gerente van Nautilus Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2015

Dank u dat U de tijd genomen hebt om uw komentaar op Tripadvisor te plaatsen.

Zoals u op onze website kunt zien zijn er gratis diensten en diensten met extra kosten. Wij maken geen verschil tussen klanten met mobiliteitsproblemen en klanten zonder mobiliteitsproblemen. Al onze klanten krijgen dezelfde behandeling. Wij zouden U graag kort onze betrokkenheid aantonen met volgende verschillende aspecten van ons aanbod:
47 appartementen (meer dan 70) zijn aangepast voor personen met verminderde mobiliteit. Alles in het resort is bereikbaar. Net als bij andere hotels en verenigingen op het eiland werken we samen met de administratie van de gemeente (Tías), met het enige doel alles meer toegankelijk te maken. Wij zijn pioniers op de Canarische eilanden met onze aangepaste appartementen (o.a. waren wij pioniers in de Canarische eilanden bij de instalatie van de eerste hydraulische lift in het zwembad) en zijn sinds 2010 gecertificeerd door Equalitas Vitae. Tot slot, onze investeringen in toegankelijkheid door de jaren heen komen op meer dan 4 miljoen euro.

We hebben een sterke betrokkenheid met het milieu. 68 % van de energie die we gebruiken is zuiver en komt uit onze geinstalleerde zonnepanelen. Naast een jaarlijkse actieplan als gecertificeerde appartementen met ITR sinds 2004 (“Instituto de Turismo responsable” / Verantwoordelijk toerisme Instituut), coördineren wij een groep van hotels op Lanzarote en verschillende evenementen, om een duurzame ontwikkeling op het eiland te organiseren (zie blog). De Temperatuur van het zwembad ligt tussen 22 en 24 graden en is geen therapeutisch zwembad.

Wij zorgen voor het welzijn van onze gasten en voelen sociale verantwoordelijkheid. Wij werken samen met NGO's in Lanzarote met verschillende functionaliteiten.
Onze Betrokkenheid bij nieuwe technologieën en klantenservice: we waren een van de eerste op Lanzarote in het aanbieden van gratis wifi aan alle klanten en tegenwoordig hebben alle appartementen een privé router (op de suggestie van een van onze gasten, omdat voor ons constructieve kritiek altijd belangrijk is). We zijn een project aan het opzetten om binnenkort gedetailleerde informatie aan onze klanten te kunnen geven over de temperatuur van het water van het zwembad, de wind, de consumptie van elk appartement en voor meer gemak en veiligheid zullen alle klanten in juni 2015 een key-card in alle appartementen bezitten.
En we hebben een verbintenis tot kunst. In feite hebben we een verblijfplaats voor kunstenaars, wij nodigen kunstenaars uit de hele wereld uit om deel uit te maken van een internationaal netwerk voor kunstenaars. Wij zijn de esthetiek van “Matagorda” aan het verbeteren, we maken ruimte voor een park van moderne kunst, we hebben meer dan 600 kunstwerken tentoongesteld in onze appartementen, tuin en gemeenschappelijke ruimtes - voor het plezier van onze gasten.
We hebben een grote receptie met bagageruimte, comfortabele sofa's en fauteuils waar u kunt zitten om te lezen of comfortabel te relaxen tot uw vlucht, we hebben computers, bordspellen in onze recreatiezaal, u kan alle servicediensten in Nautilus gebruiken tot als u vertrekt.
Last but not least, in plaats van onpersoonlijke kaarten en brochures bieden wij bij de receptie liever persoonlijk onze hulp aan, ons opgeleid personeel kan u helpen in het Duits, Engels, Spaans, Russisch, Vlaams en Italiaans.

Vriendelijke groeten
Leda Giordano

19 december 2014 beoordeeld

Receptiepersoneel is zeer kundig en behulpzaam. Alles tot in de puntjes geregeld . Ook hem andere personeel is vriendelijk en behulpzaam. De directeur heeft voor elke op gast een vriendelijk woord en zorgt dat bij aankomst in de bungalow een attentie staat. Alles goed schoon en op orde. Zwembad altijd op 24 gr. Winkels restaurants wen boulevard om de hoek. Het en de bungalows zijn voorzien van originele kunst . Tevens is op het park de helft van de bungalows, 35 , geschikt voor invalide mensen.

Kamertip: Let even op of je een kamer, bungalow bij het zwembad wilt of niet. Tevens kun je op een huisje kiezen op een hoger niveau. Zwembad gebruik tussen afgesproken tijden, geen openbare muziek. We zijn er inmiddels met een invalide schoonmoeder al 7 keer geweest, meestal 2 keer per jaar en we komen gewoon thuis.
  • Verbleef: december 2014, reisde met familie
LedaGiordano, Gerente van Nautilus Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2014

Heel erg bedankt voor uw goede beoordeling op Tripadvisor!
Alle team van Nautilus Lanzarote verwacht u binnenkort weer te zien en wensen u een fijne vakantie!

Leda Giordano en het team van Nautilus Lanzarote

19 december 2014 beoordeeld

Het was de tweede keer dat wij in Nautilus verbleven. Mooie bungalows, mooi zwembad, mooie wandelomgeving. Alles is aangepast voor mensen met een beperking. Je wordt onmiddellijk geholpen indien nodig. Fantastisch!!

Kamertip: alle kamers ( bungalows) zijn uitstekend !!!
  • Verbleef: december 2014, reisde met familie

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor hele team van Nautilus Lanzarote hopen u snel te zien.

Leda Giordano en het team van Nautilus Lanzarote