Beoordeeld op 29 april 2019

We hebben genoten van ons verblijf in Costa Sal. We waren hier in april voor een week vakantie en werkelijk alles is in orde; de ontvangst is vriendelijk, helder en uitgebreid, de accommodatie is modern, netjes en schoon, het zwembad is helder en wordt dagelijks verzorgd, het eten en drinken is goed en gevarieerd en het personeel is gezellig en vriendelijk. We hebben 2 dagen een auto gehuurd en dat verliep ontzettend soepel en we reden een mooie, nieuwe en schone auto. Daarbij ligt het complex op loopafstand van het strand, dus dit is met recht een toplocatie op Lanzarote !

Kamertip: Kamers 209-217 liggen centraal tussen receptie, restaurant en zwembad, maar toch beschut en met veel privacy.
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 8 januari 2019

We zijn hier terecht gekomen in een Engelse conclave. Dat heeft consequenties voor het ontbijt dat volkomen is toegespitst op Engelse toeristen en dus bestaat uit veel ei, worst en bonen. Voor ons is er geen suikervrije yoghurt en weinig keus in broodbeleg. Wel is er bruinbrood dat je zelf kunt aansnijden en de koffie smaakt goed. Dat compenseert.
Ons appartement nummer 408 is heel ruim en zeer comfortabel. Wel is het op de eerste verdieping dus moesten we de trap op sjouwen met onze koffers. Maar het uitzicht is op zee. Het complex is bijna een dorp, zo groot. Mooie tuinaanleg, vlakbij een winkelcentrum met een keur aan restaurants en vlakbij de boulevard.
Jammer van het ontbijt!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het is hier geweldig! Voor 3 jaar komen we hier en is in alle opzichten genieten. Prima appartement, schoon en alles er op en er aan. Gratis WiFi. Mooie zwembaden. Leuk restaurant. Service aan je ligbed voor drankjes. Supermarktje naast receptie aanwezig. Taxi naar centrum Puerto del Carmen is rond de 5 euro.
Top verblijf

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 26 maart 2017

Mijn echtgenote en ik zijn hier nu al 11 keer geweest sinds onze eerste keer in maart 2013. Wij verblijven telkens in 1 van de 4 luxe villas met o.a. wasmachine en jacuzzi. De villa is van alle gemakken voorzien, heeft 2 grote slaapkamers, 2 badkamers, een grote woonkamer en een open volledig ingerichte keuken. Verder is er een groot buitenterras dat volledig is afgeschermd. Dus privacy alom. De dames van de receptie, van de schoonmaak en de heren van het onderhoud, allemaal heel klantgericht en zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom wat wil een mens nog meer. Het voelt telkens wanneer we weer vakantie komen vieren als THUISKOMEN! Een fles wijn staat altijd voor ons klaar (Mercedes bedankt!)
In september 2017 komen we weer en dan zijn onze dochter en kleindochter ook van de partij.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 14 maart 2016

Een verblijf waar wij heel tevreden over zijn!

We hadden een ruim, net en schoon appartement met oa: goede douche, goed bed en prima keuken. Een groot balkon uit de wind.
Dagelijks werd ons appartement schoongemaakt (dweilen, afwassen, bed opdekken en schoonmaken badkamer). De keuken beschikte over alle benodigdheden.

Ook de aanwezige faciliteiten op het complex waren dik in orde. Net zwembad, goed restaurant/bar (prima gerechten) en de mogelijkheid om kleding te wassen. Ook de werknemers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben het hier uitstekend naar onze zin gehad!

Kamertip: Kamer 216 was uitstekend. Balkon uit de wind en met een hele middag zon.
Datum van verblijf: maart 2016