Hotel Lanzarote Village(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Sol Lanzarote All Inclusive(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Apartamentos Fariones(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Seaside Los Jameos Playa(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Aequora Lanzarote Suites(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Relaxia Olivina(Puerto del Carmen)
  • Restaurant
Hipotels La Geria(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Beatriz Playa & Spa(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Suite Hotel Fariones Playa(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Relaxia Lanzaplaya(Puerto del Carmen)
  • Restaurant
14 maart 2016 beoordeeld

Een verblijf waar wij heel tevreden over zijn!

We hadden een ruim, net en schoon appartement met oa: goede douche, goed bed en prima keuken. Een groot balkon uit de wind.
Dagelijks werd ons appartement schoongemaakt (dweilen, afwassen, bed opdekken en schoonmaken badkamer). De keuken beschikte over alle benodigdheden.

Ook de aanwezige faciliteiten op het complex waren dik in orde. Net zwembad, goed restaurant/bar (prima gerechten) en de mogelijkheid om kleding te wassen. Ook de werknemers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben het hier uitstekend naar onze zin gehad!

Kamertip: Kamer 216 was uitstekend. Balkon uit de wind en met een hele middag zon.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
21 februari 2016 beoordeeld

Het apart hotel ligt aan de noordzijde van Puerto del Carmen, dicht bij het vliegveld. Het lawaai van vliegtuigen vonden wij niet storend. De locatie ligt in een rustig gebied. Ons eerste appartement was schitterend gerestaureerd, duidelijk beter dan wat je mag verwachten voor de drie sterren. Helaas lag dit appartement naast het restaurant (minder zon en lawaai), dus wij vroegen een ander appartement. Enkele dagen later zaten wij in een bungalow vlak aan een zwembad met hele dag zon op het terras. De inrichting was minder mooi maar wel praktisch. Langs het zwembad altijd stoelen en parasols beschikbaar. De service van de receptie was zeer adequaat en plezierig. Prettig was ook een winkeltje nabij de receptie. Internet was gratis, maar wel soms zeer traag of niet werkend; bij de receptie werkte het internet goed.

Kamertip: 203 tot 214 (een hoog bij grote zwembad) of 600 tot 608 (aan zwembad, uitstekend voor kinderen)
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
27 december 2015 beoordeeld

Kamers zijn ruim en zijn optimaal ingericht met alle gemakken voorzien. Verzorging en schoonmaak is perfect. De ligging van de accommodaties is divers in het grote park. Gelegen aan het zwembad, park of buitenring van het complex.
Wifi ontvangst werkte niet altijd naar behoren in de accommodatie echter buiten op het terras iets beter.
Het park is goed beveiligd, middels 3 toegangsroutes en beveiligde deur of de receptie te bereiken. Parkeren is gratis met voldoende plaatsen beschikbaar. Taxihalte op 5 min lopen en bushalte tegenover het complex.
Entertainment overdag rond het zwembad, 'savonds minimaal in het restaurantgedeelte. Restaurant is klein echter eten prima en prijzen vergelijkbaar met horeca aan de boulevard.
Ligging ten opzichte van het centrum van Puerto del Carmen is niet optimaal, begin van de boulevard ligt op ca 3km.

Perfecte accommodatie voor gezinnen die op locatie willen blijven en/of huurauto hebben. Genieten van het nachtleven in het centrum van de stad kost iets meer inspanning, 3km wandelen maar de goede busverbinding en taxiservice biedt een prima uitkomst.

Verbleef: januari 2015
4 februari 2015 beoordeeld

Keurig park, mooie tuin, goede ligging dichtbij strand, goed schoongehouden, ruim en overzichtelijk, compleet ingerichte en huiselijke bungalows en super personeel. En voor ons van belang... een prima uitvalsbasis voor wandelen en/of hardlopen. Wel op afstand van "massa vermaak" (dus niet veel kroegen en disco's in de nabije omgeving).
Helaas hadden wij pech. Door ziekte en opname in het ziekenhuis in Puerto del Carmen, moesten we onze vakantie verlengen. Er viel ontzettend veel te regelen. We kregen daarbij enorm veel medewerking, hulp en steun van alle medewerkers in het park en van de receptie in het bijzonder! Een bijzonder betrokken en warme groep mensen. Een gouden team!!! En juist op zo'n moment is dat heel veel waard.
Het was onze twintigste vakantie in Puerto del Carmen (en onze vierde in Costa Sal). Maar dit was zeker niet de laatste vakantie in dit park. Tot slot, ook uit eigen ervaring: de medische zorg in de privékliniek (Hospiten) is meer dan uitstekend. Een geluk bij een ongeluk.

• Verbleef: januari 2015, reisde met familie
Gerhanlon, Commercial Director van Costa Sal Villas and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2015

Bedankt voor uw recensie op TripAdvisor. We hopen dat jullie allemaal weer gezond zijn en dat het met iedereen weer goed gaat. Ik ben blij dat u ons personeel behulpzaam hebt gevonden, en dat we een moeilijke situatie draaglijker voor u hebben kunnen maken. Wij hopen dat u voor een vijfde keer bij ons terug zult komen, en dat het de volgende keer wat meer ontspannen zal zijn. Nogmaals bedankt voor uw prachtige beoordeling. Tot snel weerziens.

2 september 2014 beoordeeld

We komen al vanaf 1990 regelmatig in Puerto del Carmen. De laatste 2 keren zijn we in dit complex geweest, en we gaan over een paar weken weer naar toe. Wij hebben goede ervaringen met dit complex. Niet alles gaat op rolletjes, maar er wordt altijd een oplossing voor gevonden. Wij reserveren altijd een gerenoveerde kamer, die ruim genoeg is voor ons, een moderne kamer, een iets kleinere slaapkamer, een goed ingerichte keuken, en een ruim balkon. De enkele keer dat wij in het restaurant hebben gegeten was gewoon goed. Wat niet zo goed is, is de Wi-Fi waar je voor moet betalen, 5jaar geleden had ik in ons appartement geen verbinding, en 2 jaar geleden was de verbinding goed. Je hoort toch wel veel mensen klagen over de Wi-Fi. Je hebt wel altijd verbinding als je inde buurt van de receptie gaat zitten.
Wij gaan graag naar Costa Sal.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner