We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Verrassend goed” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Costa Sal Villas and Suites

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Costa Sal Villas and Suites
Beoordeeld als nr. 3 van 93 hotels in Puerto del Carmen
Soest, Nederland
158 beoordelingen
42 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
“Verrassend goed”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 21 februari 2016

Het apart hotel ligt aan de noordzijde van Puerto del Carmen, dicht bij het vliegveld. Het lawaai van vliegtuigen vonden wij niet storend. De locatie ligt in een rustig gebied. Ons eerste appartement was schitterend gerestaureerd, duidelijk beter dan wat je mag verwachten voor de drie sterren. Helaas lag dit appartement naast het restaurant (minder zon en lawaai), dus wij vroegen een ander appartement. Enkele dagen later zaten wij in een bungalow vlak aan een zwembad met hele dag zon op het terras. De inrichting was minder mooi maar wel praktisch. Langs het zwembad altijd stoelen en parasols beschikbaar. De service van de receptie was zeer adequaat en plezierig. Prettig was ook een winkeltje nabij de receptie. Internet was gratis, maar wel soms zeer traag of niet werkend; bij de receptie werkte het internet goed.

Kamertip: 203 tot 214 (een hoog bij grote zwembad) of 600 tot 608 (aan zwembad, uitstekend voor kinderen)
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Januari, 2016, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

1.856 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Zaken
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 27 december 2015

Kamers zijn ruim en zijn optimaal ingericht met alle gemakken voorzien. Verzorging en schoonmaak is perfect. De ligging van de accommodaties is divers in het grote park. Gelegen aan het zwembad, park of buitenring van het complex.
Wifi ontvangst werkte niet altijd naar behoren in de accommodatie echter buiten op het terras iets beter.
Het park is goed beveiligd, middels 3 toegangsroutes en beveiligde deur of de receptie te bereiken. Parkeren is gratis met voldoende plaatsen beschikbaar. Taxihalte op 5 min lopen en bushalte tegenover het complex.
Entertainment overdag rond het zwembad, 'savonds minimaal in het restaurantgedeelte. Restaurant is klein echter eten prima en prijzen vergelijkbaar met horeca aan de boulevard.
Ligging ten opzichte van het centrum van Puerto del Carmen is niet optimaal, begin van de boulevard ligt op ca 3km.

Perfecte accommodatie voor gezinnen die op locatie willen blijven en/of huurauto hebben. Genieten van het nachtleven in het centrum van de stad kost iets meer inspanning, 3km wandelen maar de goede busverbinding en taxiservice biedt een prima uitkomst.

Verbleef Januari, 2015
Almere, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 4 februari 2015

Keurig park, mooie tuin, goede ligging dichtbij strand, goed schoongehouden, ruim en overzichtelijk, compleet ingerichte en huiselijke bungalows en super personeel. En voor ons van belang... een prima uitvalsbasis voor wandelen en/of hardlopen. Wel op afstand van "massa vermaak" (dus niet veel kroegen en disco's in de nabije omgeving).
Helaas hadden wij pech. Door ziekte en opname in het ziekenhuis in Puerto del Carmen, moesten we onze vakantie verlengen. Er viel ontzettend veel te regelen. We kregen daarbij enorm veel medewerking, hulp en steun van alle medewerkers in het park en van de receptie in het bijzonder! Een bijzonder betrokken en warme groep mensen. Een gouden team!!! En juist op zo'n moment is dat heel veel waard.
Het was onze twintigste vakantie in Puerto del Carmen (en onze vierde in Costa Sal). Maar dit was zeker niet de laatste vakantie in dit park. Tot slot, ook uit eigen ervaring: de medische zorg in de privékliniek (Hospiten) is meer dan uitstekend. Een geluk bij een ongeluk.

• Verbleef Januari, 2015, bezocht met familie
      Service
Gerhanlon, Commercial Director van Costa Sal Villas and Suites, reageerde op deze beoordeling, 11 februari 2015
Bedankt voor uw recensie op TripAdvisor. We hopen dat jullie allemaal weer gezond zijn en dat het met iedereen weer goed gaat. Ik ben blij dat u ons personeel behulpzaam hebt gevonden, en dat we een moeilijke situatie draaglijker voor u hebben kunnen maken. Wij hopen dat u voor een vijfde keer bij ons terug zult komen, en dat het de volgende keer wat meer ontspannen zal zijn. Nogmaals bedankt voor uw prachtige beoordeling. Tot snel weerziens.
Hillegom, Nederland
24 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 2 september 2014

We komen al vanaf 1990 regelmatig in Puerto del Carmen. De laatste 2 keren zijn we in dit complex geweest, en we gaan over een paar weken weer naar toe. Wij hebben goede ervaringen met dit complex. Niet alles gaat op rolletjes, maar er wordt altijd een oplossing voor gevonden. Wij reserveren altijd een gerenoveerde kamer, die ruim genoeg is voor ons, een moderne kamer, een iets kleinere slaapkamer, een goed ingerichte keuken, en een ruim balkon. De enkele keer dat wij in het restaurant hebben gegeten was gewoon goed. Wat niet zo goed is, is de Wi-Fi waar je voor moet betalen, 5jaar geleden had ik in ons appartement geen verbinding, en 2 jaar geleden was de verbinding goed. Je hoort toch wel veel mensen klagen over de Wi-Fi. Je hebt wel altijd verbinding als je inde buurt van de receptie gaat zitten.
Wij gaan graag naar Costa Sal.

• Verbleef Oktober, 2013, bezocht met een partner
Delft, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 17 januari 2014

Hebben nu al 3 x onze vakantie gevierd in een luxe villa (nr. 607) in dit verzorgde complex. Er zijn maar 4 van dit soort villa's met wasmachine, jacuzzi, volledig ingerichte keuken, dubbele badkamer etc. Alleen te boeken via het complex zelf. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Veel privacy. Over de dames van de receptie en de schoonmaak niets dan lof. Niets is teveel. Kortom: top. Eind april gaan we weer.

• Verbleef December, 2013, bezocht met een partner
Den Haag, Nederland
9 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 28 december 2013

Kregen voor ons 2e een upgrade naar een 3 kamer app. Trapje op zodat we een zeezicht hadden en veel ruimte Keuken gerei voldoende zoals fornuis magnetron broodrooster waterkoker
Groot balkon voorzien van 2 ligbedden.Wifi € 18,00 per week wat traag maar voldoende.

• Verbleef December, 2013, bezocht met familie
    • 3 van 5 bollen
Deventer
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 14 oktober 2013

Het twee kamer appartement waarin wij verbleven was ruim, schoon en werd gedurende de week dat we er zaten uitstekend onderhouden.
Het restaurant kennen we alleen als "niet all inclusive" en heeft een heel prettige sfeer, goede keuken en erg attent personeel.
De receptie heeft ons menigmaal verbaast in de wijze waarop ze ons geholpen hebben, informatie verstrekt hebben en anderszins ondersteund

We komen er zeker terug!, en vinden het absoluut een aanrader

Kamertip: Wij hadden een hoekkamer op het hoogste niveau (302); voor ons een uitstekende keuze: rustig, leuk u ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Oktober, 2013, bezocht met vrienden
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Puerto del Carmen in overweging
op 2.9 km afstand
Hipotels La Geria
nr. 10 van 93 in Puerto del Carmen
4.5 van 5 bollen 1.413 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Costa Sal Villas and Suites geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Costa Sal Villas and Suites

Gelegenheid: Costa Sal Villas and Suites
Adres: Calle Diagonal 6 | Matagorda, 35510 Puerto del Carmen, Lanzarote, Spanje (Voorheen Costa Sal Apartments)
Telefoonnummer:
Prijsklasse (per nacht): € 80 - € 209
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Costa Sal Villas and Suites 3*
Aantal kamers: 160
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Costa Sal Villas and Suites met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Costa Sal Apartments Hotel Puerto Del Carmen
Costa Sal Apartments Matagorda
Costa Sal Apartments Hotel Matagorda
Costa Sal Apartments Lanzarote
Costa Sal Lanzarote

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?