Costa Sal Villas and Suites
Relaxia Lanzaplaya(Puerto del Carmen)
US$ 104*
  • Restaurant
Aequora Lanzarote Suites(Puerto del Carmen)
US$ 118*
US$ 100*
  • Zwembad
Seaside Los Jameos Playa(Puerto del Carmen)
US$ 195*
  • Inclusief ontbijt
Hotel Floresta(Puerto del Carmen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 111*
  • Zwembad
Hotel Lanzarote Village(Puerto del Carmen)
US$ 115*
US$ 112*
  • Inclusief ontbijt
Beatriz Playa & Spa(Puerto del Carmen)
US$ 118*
  • Zwembad
Relaxia Olivina(Puerto del Carmen)
US$ 245*
US$ 177*
  • Restaurant
Apartamentos Barcarola Club(Puerto del Carmen)
US$ 137*
Hotwire.com
  • Restaurant
Suite Hotel Fariones Playa(Puerto del Carmen)
US$ 302*
Elvoline
  • Zwembad
Hyde Park Lane Villas(Puerto del Carmen)
US$ 124*
TripAdvisor
27 december 2015 beoordeeld

Kamers zijn ruim en zijn optimaal ingericht met alle gemakken voorzien. Verzorging en schoonmaak is perfect. De ligging van de accommodaties is divers in het grote park. Gelegen aan het zwembad, park of buitenring van het complex.
Wifi ontvangst werkte niet altijd naar behoren in de accommodatie echter buiten op het terras iets beter.
Het park is goed beveiligd, middels 3 toegangsroutes en beveiligde deur of de receptie te bereiken. Parkeren is gratis met voldoende plaatsen beschikbaar. Taxihalte op 5 min lopen en bushalte tegenover het complex.
Entertainment overdag rond het zwembad, 'savonds minimaal in het restaurantgedeelte. Restaurant is klein echter eten prima en prijzen vergelijkbaar met horeca aan de boulevard.
Ligging ten opzichte van het centrum van Puerto del Carmen is niet optimaal, begin van de boulevard ligt op ca 3km.

Perfecte accommodatie voor gezinnen die op locatie willen blijven en/of huurauto hebben. Genieten van het nachtleven in het centrum van de stad kost iets meer inspanning, 3km wandelen maar de goede busverbinding en taxiservice biedt een prima uitkomst.

Verbleef: januari 2015
4 februari 2015 beoordeeld

Keurig park, mooie tuin, goede ligging dichtbij strand, goed schoongehouden, ruim en overzichtelijk, compleet ingerichte en huiselijke bungalows en super personeel. En voor ons van belang... een prima uitvalsbasis voor wandelen en/of hardlopen. Wel op afstand van "massa vermaak" (dus niet veel kroegen en disco's in de nabije omgeving).
Helaas hadden wij pech. Door ziekte en opname in het ziekenhuis in Puerto del Carmen, moesten we onze vakantie verlengen. Er viel ontzettend veel te regelen. We kregen daarbij enorm veel medewerking, hulp en steun van alle medewerkers in het park en van de receptie in het bijzonder! Een bijzonder betrokken en warme groep mensen. Een gouden team!!! En juist op zo'n moment is dat heel veel waard.
Het was onze twintigste vakantie in Puerto del Carmen (en onze vierde in Costa Sal). Maar dit was zeker niet de laatste vakantie in dit park. Tot slot, ook uit eigen ervaring: de medische zorg in de privékliniek (Hospiten) is meer dan uitstekend. Een geluk bij een ongeluk.

• Verbleef: januari 2015, reisde met familie
Gerhanlon, Commercial Director van Costa Sal Villas and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2015

Bedankt voor uw recensie op TripAdvisor. We hopen dat jullie allemaal weer gezond zijn en dat het met iedereen weer goed gaat. Ik ben blij dat u ons personeel behulpzaam hebt gevonden, en dat we een moeilijke situatie draaglijker voor u hebben kunnen maken. Wij hopen dat u voor een vijfde keer bij ons terug zult komen, en dat het de volgende keer wat meer ontspannen zal zijn. Nogmaals bedankt voor uw prachtige beoordeling. Tot snel weerziens.

2 september 2014 beoordeeld

We komen al vanaf 1990 regelmatig in Puerto del Carmen. De laatste 2 keren zijn we in dit complex geweest, en we gaan over een paar weken weer naar toe. Wij hebben goede ervaringen met dit complex. Niet alles gaat op rolletjes, maar er wordt altijd een oplossing voor gevonden. Wij reserveren altijd een gerenoveerde kamer, die ruim genoeg is voor ons, een moderne kamer, een iets kleinere slaapkamer, een goed ingerichte keuken, en een ruim balkon. De enkele keer dat wij in het restaurant hebben gegeten was gewoon goed. Wat niet zo goed is, is de Wi-Fi waar je voor moet betalen, 5jaar geleden had ik in ons appartement geen verbinding, en 2 jaar geleden was de verbinding goed. Je hoort toch wel veel mensen klagen over de Wi-Fi. Je hebt wel altijd verbinding als je inde buurt van de receptie gaat zitten.
Wij gaan graag naar Costa Sal.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
17 januari 2014 beoordeeld

Hebben nu al 3 x onze vakantie gevierd in een luxe villa (nr. 607) in dit verzorgde complex. Er zijn maar 4 van dit soort villa's met wasmachine, jacuzzi, volledig ingerichte keuken, dubbele badkamer etc. Alleen te boeken via het complex zelf. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Veel privacy. Over de dames van de receptie en de schoonmaak niets dan lof. Niets is teveel. Kortom: top. Eind april gaan we weer.

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner
28 december 2013 beoordeeld

Kregen voor ons 2e een upgrade naar een 3 kamer app. Trapje op zodat we een zeezicht hadden en veel ruimte Keuken gerei voldoende zoals fornuis magnetron broodrooster waterkoker
Groot balkon voorzien van 2 ligbedden.Wifi € 18,00 per week wat traag maar voldoende.

• Verbleef: december 2013, reisde met familie