Beoordeeld op 8 december 2017

Leuk appartementen complex met ruime driekamer appartementen, schoon. Ligt niet ver van het strand, je moet of 150 treden af of een heuvel om aan het strand te komen.
Van 4 tot 5 happy hour. Supermarkten waaronder spar en Lidl vlakbij.

Kamertip: Sommige kamers aan straatkant kijken uit op m uur
Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie locatie , schoonmaak om de dag ! Geweldige badmeester die handdoeken weg haalt ,na 1x waarschuwen , dus weinig kans voor handdoek leggen ! Trappen naar beneden en omhoog ( beach/ boulevard ) is een dingetje, maar ach dat went !

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
HGHotel, Gerente van Lomo Blanco Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Dear Jacqueline,
Thank you for your review.
We are pleased that you enjoyed your stay in our apartments and would like to see you back soon.

Beoordeeld op 12 juli 2017

Vriendelijk personeel, mooi, netjes en ruim appartement met al het nodige comfort.
Rustige kamer (B-blok) en rust rond het netjes onderhouden zwembad.
Een attentie gekregen omwille mijn verjaardag!
Erg aangename vakantie gehad in Lomo Blanco!

Kamertip: Kamers in de B-blok rustiger, met klein zwembad. Kamers A-blok, ideaal voor families met kinderen, groot zwembad met kinderbad.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
HGHotel, Gerente van Lomo Blanco Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Dear Customers,
Thank you for your review. It help us to improve.
We would like to have you back soon.

Beoordeeld op 14 april 2017

Hoewel er al heel wat voetjes op de vloer zijn gegaan in ons appartement van Lomo Blanco voldoet het voor een korte vakantie heel goed. Van alle gemakken voorzien, al zit het binnen- en buitenmeubilair niet heel geweldig. En een beetje kort bed voor een lange Hollander, dus een beetje schuin inslapen... Relaxen bij het zwembad gaat goed, reserveer tijdig een ligstoel (iedereen doet het, al vertellen de hotelregeltjes anders). Voel je Brits onderdaan, want het gros van de gasten is Brits.

Kamertip: Zo'n beetje alle kamers komen uit op de middenvelder met het zwembad centraal daarin
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HGHotel, Gerente van Lomo Blanco Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2017

Dear Customer,
Thank you for your review. All your comments help us to improve.
Hope to see you back soon.

Beoordeeld op 20 februari 2017

Een mooi vakantiecomplex, niet al te groot. Appartementen zijn prima, zeker als je niet veel 'thuis' eet. Keuken is klein (meer kitchenette) en exact voor 4 personen ingericht. Verder goed schoon. Er is een zwembadbeleid, goed aangegeven, echter wordt niet gehanteerd door de accommodatie. Ik blijf het ontzettend ergerlijk vinden als bezoekers om 7 uur in de ochtend al handdoeken gaan leggen en vervolgens niet komen opdagen. Helaas werd er niets gedaan met onze opmerking bij de receptie.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner