Beoordeeld op 6 maart 2018

Cinco Plazas is een uitgestrekt complex op korte afstand van boulevard (het leukste deel daarvan) en het strand, met een supermarkt (met vers brood) 'om de hoek'. De appartementen zijn ruim en netjes (wel gehorig) en niet elk appartement heeft een mooi uitzicht (wij keken tegen een blinde muur aan). Mooie slaapkamer met redelijk goede bedden, fijne badkamer met alles wat je nodig hebt en een op zich prima keukentje: alleen de keukenuitrusting viel ons wat tegen. Met het om de dag schoonmaken en nieuwe handdoeken krijgen hadden wij geen probleem. Het complex heeft meerdere zwembanden met voldoende ligbedden (het elke avond stapelen van de ligbedden verminderd de handdoekterreur wel iets, maar bant het zeker niet uit). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor ons al met al reden om hier zeker nog een keer terug te komen: we hebben echt genoten. (Lanzarote is sowieso een heerlijk eiland, zonder hoogbouw en reclameborden en met leuke witte huizen en hotels)

Datum van verblijf: februari 2018
CincoPlazas, Manager van Cinco Plazas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2018

Dear Henk k.

Bedankt voor je reactie. We hopen je weer te zien.

Regards.
Alejandro Rivero

Beoordeeld op 16 januari 2018

Een uitgestrekt complex, wij verbleven in Armada, aan de straatkant op de eerste verdieping. Een groot balkon met een schitterend uitzicht. Lekker rustig want er kwam niet veel verkeer langs. We hadden een studio met twee aparte, redelijk goede, bedden, een tafel met twee stoelen en een goede royale bank. Op het balkon ook een goed zitje. Alles functioneert en er is voldoen de huisraad, zelfs afwasmiddel en een doekje en sponsje. Nette badkamer met inloopdouche en haardroger.
Fijn zwembad en voldoende bedjes. Internet us vreselijk en niet gratis, niet doen dus. Vriendelijk behulpzaam personeel. Wij hebben van het restaurant geen gebruik gemaakt om de hoek restaurants in overvloed, ook een grote supermarkt.

Kamertip: Straatzijde eerste verdieping
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 22 december 2017

Heel goed bevallen,wij hebben er heerlijk geslapen en ma een eigen gezet kopje koffie lekker naar de boulevard om te ontbijten en in de avond. Een prima bistro of ander restaurantje gezocht .heel veel keuze mogelijkheden .prima weer gehad en wij zijn veel op het strand geweest en weinig bij het zwembad..bij het zwembad was het te druk. Veel Scandinaviërs ,gelukkig geen Russen of vervelende mensen. Mooie winkels om te shoppen geen troep wel klasse. De boulevard is erg lang en voldoet aan al onze wensen en opvallend schoon. Kort om een geweldige week gehad voor erg weinig geld.

Kamertip: Wij zaten onder vlak bij het zwembad was prima met gelegenheid buiten te zitten met eigen zitje
Datum van verblijf: december 2017
CincoPlazas, Manager van Cinco Plazas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2018

Dear ehdej0nge,

Thank you very much for your comment.
We are glad you enjoyed your Holidays.
Wishing to see you again.

Alejandro Rivero

Beoordeeld op 3 december 2017

Mooie ligging. Goede zwembaden die schoon zijn en waar goed wordt opgelet. Goed gedragssysteem waardoor het irritante handdoekje leggen heel vroeg in de morgen NIET mogelijk is: een verademing. Ligging is mooi: 5 minuten lopen van de boulevard. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar..., twee keer in de week krijg je nieuwe handdoeken hetgeen aan de karige kant is. Ook wordt er maar twee keer in de week schoon gemaakt. Het wifi systeem: er is overal wifi mogelijk maar dan moet je daar wel voor betalen nl. 6 euro per dag. Dit is anno 2017 achterhaald. Ik ben in de binnenlanden van Azië, Afrika en Amerika geweest en overal heb je gewoon gratis wifi. De handdoeken(maar 2x in de week schoonmaken en het moeten betalen voor de wifi) is onderdeel van het verdienmodel van het management(want die heeft die keuze gemaakt). Jammer voor die smet. Handig is de aanwezigheid van TUI in het hotel. De badmeesters zijn zeer alert en zeer op hun taak berekend. Dat geldt ook voor de mensen van de receptie. Al met al een prima locatie waar het goed toeven is. Van harte aanbevolen.

Kamertip: Hangt ervan af. Als je graag bij het zwembad zit kan je vragen om daar in de buurt een kamer te krijgen en daar wordt rekening mee gehouden.
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Prima basic appartement. Aan straatzijde het rustigst. Het complex heeft alles in huis zoals supermarkt, zwembaden en vriendelijk personeel. Nadeel zijn alle Britten, en hun gedrag. Goed ter been zijn, ligt op een heuvel. Dicht bij strand, winkels, banken etc.

Datum van verblijf: augustus 2016