Beoordeeld op 31 mei 2019

Junior suite met ruime (regen)douche en apart toilet. Toilettafel met veel ruimte eromheen, een scheerspiegel, fohn en passpiegel aanwezig. Voldoende kastruimte met kapstokken (10 stuks). Groot 2 persoons bed, PRIMA kwaliteit. Terras (begane grond) met ligbedden, tafeltje en stoelen en vast droogrek(je).
Kwaliteit van het eten is goed, zeer ruime keuze, voor ieder wat wils (koud én warm), prettig dat er een 13+ restaurant is.
'S-avonds (na 11.00 uur) rustig buiten in het complex wat wij prettig vinden.
In het restaurant (gelukkig) geen (onbeschofte gasten) die (over)volle borden opscheppen en/of borden die vol achter gelaten worden.
Er wordt bij het zwembad handdoekje gelegd, waaraan niets gedaan wordt.
Een aantal tips voor het hotel:
1). In de junior suite bij de toegangsdeur een kapstok (of haken) om je vestje/jasje op te hangen.
2). Bij de bar de toiletten scheiden in dames en heren door middel van een plaatje op de deur.
3). Ik was tijdens mijn verblijf jarig, het zou leuk geweest zijn als daar aandacht aan besteed zou worden (bijvoorbeeld een kaartje op de kamer of iets dergelijks).

Kamertip: Block 5 is adults only area, dus rustig(er). Junior suite op begane grond hebben een terras met 2 ligbedden.
Datum van verblijf: mei 2019
SlaSuites, S.A. van SENTIDO Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte klant,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.

Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn nu hier en alles is naar wens. Met de kleine kindjes maken wij wel enkel gebruik van het buffetrestaurant. Het eten hier is lekker en voldoende keuze. Wij hebben een mastersuite omdat we onze kinderen op een aparte kamer wilde. Het jammere hieraan is dat er geen grote kamers op de eerste verdieping zijn en we dus met de kleintjes altijd de trap op moeten.. niet handig, en vooral niet met buggy’s. Kamers zijn ook heel proper, badkamers ook ruim. Er zijn 2 badkamers, het had wel fijn geweest als 1 een bad had gehad. Beide hebben een douche.
We hebben een groot terras met ligzetels, heel fijn. De ligbedden aan het zwembad zijn wel echt versleten en je ligt praktisch op allemaal op het ijzer..

Ook had er wat sfeer muziek mogen zijn aan het kinderzwembad en eventueel ook iets waar je frisdrank kan bijvullen, nu moeten wij altijd omlopen naar het andere zwembad.

Kinderanimatie is top! Lieve vrouw en heel goed met de kindjes :) leuke speeltuin ook, en elke avond mini-disco

Iedereen hier is ook heel vriendelijk, van poetsdame tot receptie, animatie, fotograaf, obers..)

We hebben hier ook een buggy kunnen huren (heel handig!)

Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel gekozen voor zijn score, en inderdaad is hét deze meer dan waard! Het eten is zeer gevarieerd, en zeker genoeg. De suites zijn prima van indeling, en voldoende gekuist. Alle personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortweg dit hotel is een aanrader.wij kwamen om te fietsen, en dat is vooral aan de kust heel fijn. Van Puerto del Carmen tot Arecife kan je fijn langs de zee op een apart fietspad genieten! In het binnenland is het bijna onmogelijk te fietsen wegens het ontbreken van tarmac tussen de kleine dorpen(je fietst op lavapaden), en het ontbreken van fietspaden en signalisatie voor(levensgevaarlijk voor fietsers aan ronde punten) Te veel hoogteverschil wegens de Lavaheuvels)

Datum van verblijf: mei 2019
SlaSuites, S.A. van SENTIDO Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

Modern hotel met alle comfort . Mooie ruime kamers, opvallend vriendelijk personeel. Verschillende zwembaden waarvan één voorbehouden aan volwassenen. Ligzetels zijn wel wat hard. Goed gelegen, vlak bij het strand. Één tennisveld, weliswaar niet met de juiste afmetingen ( een stuk te klein)
Zeer lekker ontbijtbuffet met ongelofelijk ruime keuze. Avondeten ook in buffetvorm: verzorgd en lekker.

Datum van verblijf: maart 2019
SlaSuites, S.A. van SENTIDO Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel bij toeval gekozen omdat we op zoek waren naar een buitenkansje op het laatste moment.

Wij hadden een junior suite, en deze was heel ruim. Deze bestaat uit een zitbank met tv, frigo, open badkamer,slaapkamer met opnieuw een tv en een terras.

Er was ook overal een goed WIFI aanwezig.

Het was aangenaam slapen en de bedden zijn ook comfortabel. Je hebt ook de mogelijk om van hoofdkussen te switchen als een andere type van kussen gewoon bent.

Er staat ook een fles water klaar, handig want er is geen drinkbaar kraantjes water op het eiland. En een ruim thee en koffie pack krijg er ook bij...

Bij verwelkoming kregen we een drankje( appelsap of cava). En werden vlot ingecheckt door de onthaal medewerker.

Het viel ons op dat al een drukke dag geweest was voor hem. Maar aan de uitleg kon je dit niet merken. Dikke pluim hiervoor!

Het domein heeft verschillende zwembaden, waarvan 3 verwarmd. Het is er steeds fijn vertoeven, als je handdoeken wenst van het hotel moet je wel 15 euro borg geven.

Enige minpuntje de ligstoelen bij het zwembad hebben hun beste tijd echt wel gehad en mogen eens opgefrist of vervangen worden.

Wat de andere faciliteiten kan ik geen review schrijven omdat we er geen gebruik van gemaakt hebben.

Voor het ontbijt of avondeten kan je kiezen voor een restaurant waar kinderen tot 13 jaar niet zijn toegelaten of restaurant die zich richt op families.

De bediening is snel en vriendelijk, eten is steeds in buffet vorm, het viel me wel op dat waneer het drukker is, het personeel moeite heeft om alles bij te vullen en alles onder controle te houden.

Men werkt om twee dagen met een thema land. Bv spanje, Italië, zuid Korea en Mexico tijdens ons verblijf...

Men biedt dan eens hapje of een aangepast voorgerechten of hoofdgerechten aan...

Op zich is er altijd genoeg keuze, eten is lekker...

Enige wat ik als een werkpuntje beschouw is:

Er was een avond een chocoladefontijn. Daar ontbrak bv gesneden stukjes fruit...

Er lag wel fruit maar dat moet je zelf schoonmaken...

Men werkt een thema uit... maar dan zie dat de voorgerechten en zeker de desserten het zelfde blijven... dat zou ook beter aanpassen...

Het ontbijt is ruim en voor ieder wat, men wisselt ook af de ene dat kan je pannenkoeken krijgen de andere dag bv een croq...

Tip de verse fruitsap staat helemaal vanachter in de hoek...

Tot slot wat ik ook nog super vond was:

Vroege ontbijt service, alle carte maaltijd en bij vertrek de ontkleed en douche mogelijkheid...

Het hotel ligt op 5 kilometer van de luchthaven maar de vliegtuigen storen totaal niet...

Datum van verblijf: februari 2019
SlaSuites, S.A. van SENTIDO Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019