Beoordeeld op 3 mei 2018

Wij hebben een zeer fijne week achter de rug, eerste vakantie samen met onze baby.
De kamers zijn erg schoon, heerlijke bedden en je kan je eigen kussen kiezen. Vriendelijk personeel wat veel plezier heeft met elkaar. Vooral voor de speciale buffetten gaan en het verse deel, daar zit veel variatie in en van goede kwaliteit. Wil je wat rustiger eten, lekker buiten eten!

Kamertip: Junior Suite was met onze kleine perfect
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
SlaSuites, Director Comercial van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over onze faciliteiten en onze medewerkers.
We zijn blij te weten dat u een fijne vakantie bij ons hebt doorgebracht en we hopen dat u snel terug zult komen om ons te bezoeken.

Beoordeeld op 12 april 2018

Het onthaal aan de receptie was vriendelijk en correct. We dachten aan een droomvakantie te beginnen. De mastersuite was ook mooi en comfortabel. Het dagelijks onderhoud van de kamer was ook zeer goed. Maar de restaurants vond ik een verschrikking. Er waren twee restaurants eentje 13plus en één familierestaurant en één à la carte restaurant. Met drie tieners waarvan één van 12 jaar werden we op zeer onvriendelijke wijze (geschreeuw en zwaaien met de armen alsof er een wilde hond moest worden verjaagd) naar het familierestaurant verwezen. Het familierestaurant is de hel. Schreeuwende kinderen, stinkende koffiemachines en drankautomaten, plakkerige vloer, kapotgetrapt voedsel en constant ongelooflijk veel lawaai. De snackbar was ook vuil (smerige tafels en vloer). Geen leuke ervaring.

Kamertip: De mastersuites hebben een groot terras, aparte slaapkamers en badkamers. Geschikt voor een gezin met tieners.
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
SlaSuites, SA van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Dear client,

first of all, sorry if I answer in English, but I don't speak Dutch.

We are really glad to read you liked your Master Suite and you like your welcome at Reception upon your arrival.

Concerning to what has happened in the restaurant, we are really sorry for what you are saying. Usually every client is so happy with our Staff treatment above all in the restaurant. I really can not understand what has happened.

About the Poseidon restaurant, we are sad if you found our restaurant too much crowd.
We have different dinner shift for families and we give clients some timing suggestion in the restaurants entrance, in order to avoid massive concentrations. In our hotel you can find two different buffet restaurants (one for families and one for adults) and a very relaxing outdoor terrace heated in wintertime where everybody can eat.

We would like to inform you we take all our customers opinions constructively in order to be aware of improvements necessary.
We will be more than happy welcoming you back.

Best regards

Beoordeeld op 2 april 2018

Mooi hotel met alles wat je mag verwachten voor een geslaagde vakantie. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, zeer verzorgde keuken en kamers, leuke shows en animatie. Kort samengevat een klasse hotel dat bovendien ook nog eens centraal gelegen is vlak aan een bushalte. Enigste nadeel van dit hotel wij hebben geen liften gezien of hebben ze over het hoofd gezien maar het hotel kende maar twee bovenverdiepingen.

Kamertip: Vroeg genoeg boeken. Wij hadden uitzicht op het zwembad en gedeeltelijk op de oceaan.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
SlaSuites, SA van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2018

Geachte klant,
Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .
We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.
Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

Beoordeeld op 27 maart 2018

Het hotelcomplex is goed onderhouden, zeer netjes en proper. Lekker, vers en gevarieerd eten. De buffetten worden steeds netjes aangevuld. Snelle en goed georganiseerde service, steeds met de glimlach. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Rustig adults only gedeelte - leuk kinderzwembad voor de allerkleinsten - animatie aan ander zwembad en ‘s avonds aan theater. Voor elkeen zijn zin zonder anderen te storen. Wij hebben slechts één opmerking : het kan nogal druk en rumoerig zijn in de eetzaal (ook die van adults only). Maar daar valt niet echt veel aan te doen met zoveel volk. Wij hadden een prima verblijf in de Sentido Aequora en danken het voltallige personeel voor hun vriendelijke ontvangst en service. Wij komen volgend jaar zeker terug. Tot dan...

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
SlaSuites, S.A. van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Geachte klant,

Beoordeeld op 26 maart 2018

Vooruit, zo dachten we, een keer een paar centen extra en niet voor het allergoedkoopste gaan. En, het is héél goed bevallen: uitstekende service, vriendelijk en bekwaam personeel, uitstekende hygiëne en prima kamer. Oh, en het eten was iedere keer iets om naar uit te kijken

Kamertip: wij zaten in 4017. Dat is op 10 meter van de entertainment tent. Niet iedereen zal het lawaai 's avonds waarderen. Wij deden dat wel!
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
SlaSuites, S.A. van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Geachte Ruud,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring.