26 maart 2018 beoordeeld

Vooruit, zo dachten we, een keer een paar centen extra en niet voor het allergoedkoopste gaan. En, het is héél goed bevallen: uitstekende service, vriendelijk en bekwaam personeel, uitstekende hygiëne en prima kamer. Oh, en het eten was iedere keer iets om naar uit te kijken

Kamertip: wij zaten in 4017. Dat is op 10 meter van de entertainment tent. Niet iedereen zal het lawaai 's avonds waarderen. Wij deden dat wel!
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
SlaSuites, S.A. van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Geachte Ruud,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring.

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.
Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.
Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen

Met vriendelijke groeten
MDL

7 maart 2018 beoordeeld

Onze eerste vakantie met 3 maanden oude baby.
Het hotel hadden we op voorhand gecontacteerd met de vraag om een babybadje en microgoloven te voorzien in onze kamer. Dit was inderdaad aanwezig. (volgens mij is een microgolf standaard aanwezig op de kamer). Ook leuk dat er een redelijk grote frigo aanwezig was. Het personeel is super vriendelijk! Steeds behulpzaam. Ook hun indeling voor het restaurant vond ik zeer positief. Er was een restaurant voor uitsluitend volwassenen zonder kinderen zodat wij in het restaurant waar kinderen toegelaten waren, geen schrik moesten hebben van negatieve reacties als onze baby begon te huilen. Ook waren er 3 verschillende zwembaden waarvan één enkel voor volwassenen was. Het eten was goed maar ook niet meer. Voor herhaling vatbaar

Verbleef: januari 2018
SlaSuites, Director Comercial van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Beste leonardo,

Hartelijk dank voor uw mening, wij zijn zeer tevreden dat u hebt genoten van uw vakantie in ons hotel.
Wij zien ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot, modern en goed onderhouden hotelcomplex verspreid over verschillende gebouwen met ruime, nette en comfortabele kamers en suites (in ons geval een junior suite) met heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Probeer evenwel gebouw 6 en meer specifiek suites 6015 & 6016 te vermijden want deze liggen vlak bij het buitenrestaurant annex bar en bieden een prachtig uitzicht op het plat dak hiervan. Ook heb je veel lawaai en dit vanaf 7 uur ‘s morgens. Wij hadden misschien beter andere kamers gevraagd...
Nadeel is dat alle verplaatsingen naar bar, restaurants, receptie edm. steeds in open lucht moeten gebeuren wat bij minder weer zoals vorige week met vaak regen en veel wind minder aangenaam is.
De grote domper op onze vakantie waren evenwel de buffetrestaurants. Deze situeren zich in de kelderverdieping, bieden geen buitenuitzicht, zijn klein, oncomfortabel (je zit op een soort keukenstoel), opeengepakt en vooral heel lawaaierig; vergelijk ze met een fabrieksrefter...
Ook de maaltijden zijn een 4sterren hotel onwaardig; weinig aanbod ( tenzij voor het overwegend Brits cliënteel), geen variatie, alle bereidingen in sauzen en meestal lauw. Gelukkig hadden wij betaald voor de all-in plusformule waardoor je dagelijks kan dineren in restaurant Don Paco met tafelbediening. Hier is het rustig zitten, de aangeboden gerechten - alhoewel de menukaart beperkt is - zijn verzorgd en lekker, het personeel heel professioneel en vriendelijk en je krijgt een goed wijnadvies. Een opsteker ! Wij hebben er dan ook 5 dgn gegeten. Wel tijdig aan de receptie reserveren want de plaatsen zijn beperkt.
Voor de binnenbar gelden dezelfde bemerkingen als voor de buffetresto’s. In de kelder, ongezellig, nog luidruchtiger dan de resto’s want geeft uit op de speelhal en weerom te klein. Het aanbod van dranken (vooral in all-in plus) is wel ok en nagenoeg alle dranken en cocktails zijn te verkrijgen. Als je evenwel geen all-in of all-in plus hebt kan de rekening wel oplopen...
Om te besluiten; als je op zoek bent naar een rustige vakantie en lekker wil eten ben je hier aan het verkeerde adres.
Onze voorgaande ervaringen bij hotels van Iberostar, Bull, H10 en Riu waren veel beter en we zullen onze toekomstige keuzes dan ook tot deze ketens beperken. Sentido Aequora, voor ons geen 2e keer...

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Erik V, Gerente van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Geachte Meneer Serge V,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw mening op Tripadvisor. Het is teleurstellend om te horen dat wij u geen fijne vakantie hebben kunnen aanbieden wat natuurlijk wel ons doel is.
Ik ben het met uw eens dat het weer niet goed was, de slechtste week sinds ik op het eiland woon (15 jaar om precies te zijn). Het hotel is inderdaad een hotel waar veel in de buitenlucht plaats vind, natuurlijk proberen wij ook tijdens slecht weer het onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken, bij u is dit niet gelukt.

Over de kamer als onze gasten niet tevreden zijn met de ligging van de kamer dan zijn wij altijd bereid om een andere kamer te zoeken zodat de gasten beter van hun vakantie kunnen genieten, u heeft dat helaas niet gedaan.

Restaurant:

Het restaurant kan inderdaad druk zijn en daarom geven wij ook aan wat de rustigere uren zijn zodat onze gasten zelf kunnen bepalen wanneer ze willen komen dineren,.
Wat ik niet met u eens ben is dat er geen voldoende aanbod is in het restaurant, want ieder dag hebben wij een andere thema en als u niet van saus houd kunt u gebruik maken van het showcooking gedeelte waar vlees en vis voor u op de grill word klaar gemaakt. Zelfs als er niks op het buffet voor u te vinden is, dan zijn wij altijd bereid om iets voor onze gasten apart te koken.
U had All-in plus geboekt en heeft gebruik gemaakt van ons Don Paco restaurant en dit is voor all-in gasten altijd beschikbaar, maar zoals u aangeeft inderdaad reserveren zodat u ook hier zelf de beste tijd kunt uitkiezen.

Ons hotel is niet alleen voor Engelse gasten maar voor iedere nationaliteit en wij blijven werken om het hotel te verbeteren, uw commentaar nemen wij dan ook serieus en zullen kijken hoe wij de negatieve punten die ervoor gezorgd hebben dat u niet heeft genoten van uw vakantie om deze te verbeteren in de toekomst.

Gelukkig was u wel tevreden met de service die u heeft ontvangen van het personeel tijden u vakantie, want tenslotte zijn het deze personen die ervoor moeten zorgen dat onze gasten niks tekort komen.

Mocht u toch nog een keer kiezen voor ons hotel dan kunnen wij u laten zien dat onze gasten serieus genomen worden.

Met Vriendelijke Groet,

Erik Van Dorp
Resident manager

19 januari 2018 beoordeeld

We gaan al jaren lang naar Puerto del Carmen. Al 3 keer vakantie gevierd o.a. Las Costas, en Lanzarote Village.
Deze keer bij Sentido Aequora Lanzarote. Groot hotel, maar doet zeker niet onder met eerder genoemde hotels. Werkelijk fantastisch personeel, het hele team doet er alles aan om de vakantiegangers naar hun zin te maken. Iedereen weet en doet zijn taak. Vooral in het restaurant Neptuno ( only adults) liep t fantastisch. Het bedienend personeel is uitermate correct, snel, vriendelijk, hardwerkend. Het ontbijt en diner is zeer gevarieerd en echt uitstekend van kwaliteit, en voor iedereen ( Mexicaans, Italiaans, Japans, Spaans ) is er wel wat. Wordt vele malen aangevuld.
Het resort is overal super schoon. De kamers, gangen, voetpaden en zelfs de tuinen zien er keurig netjes uit.
Er zijn 4 zwembaden. O.a. een speciaal voor ouders met kinderen, Wij zaten meestal bij Pescina. Hier geen muziek en annimatie, dus lekker rustig, en vol in de zon. Al met al een fantastisch hotel. Volgend jaar maar weer kijken. Bedankt staf.

Verbleef: januari 2018
Erik V, Director General van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Geachte Meneer van Kevelaar,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw mening, dit helpt ons om het hotel te verbeteren maar in uw geval zijn wij in ieder geval geslaagd in ons doel om onze gasten een zo´n goed mogelijke vakantie aan te bieden.

Ik ben het met uw eens dat het personeel een dikke pluim verdient voor het goede werk dat zij leveren dag in dag uit, zonder hen was het niet mogelijk geweest om uw een onbezorgde vakantie te geven.

Zoals ik altijd aangeef als het personeel gemotiveerd is en met plezier naar hun werk komt dan is het voor het management stukke makkelijker om te werken, mijn management team en ik zelf doen er alles aan om het personeel gemotiveerd te houden en als zij onze hulp nodig hebben dan zijn wij niet te beroerd om hen een handje te helpen.

Het is fijn om te horen dat u tevreden was met de maaltijden in ons restaurant.
Ik kan u alvast vertellen dat wij vanaf midden februari een geheel nieuw buffet ontvangen om onze gasten een nog betere service en maaltijden te kunnen aanbieden.

Zoals u ziet de mening van onze gasten worden wel degelijk serieus genomen en wij blijven werken aan het verbeteren van het hotel.

Nogmaals hartelijk bedankt voor het vertrouwen in ons hotel en wij hopen u wederom te kunnen verwelkomen in de nabije toekomst.

MVG,

Erik Van Dorp
Resident manager

29 december 2017 beoordeeld

Fijne vakantie gehad in Aequora. Bleek dat we hier 14 jaar geleden ook in dit zelfde hotel onze vakantie, toen met 3 kinderen, hadden gevierd. Nu zeer mooi gerenoveerd. Hygiëne top. Elke dag kamer schoonmaken en schone handdoeken. Beddengoed in die 10 dagen 3x verschoont. Prima eten. Fijne service. Vriendelijk personeel. Ook erg fijn de adults only restaurant en zwembad. Mogelijkheid voor latere check-out. Al met al een accommodatie om nog eens naar terug te gaan of te adviseren bij familie en vrienden.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
SlaSuites, SA van Aequora Lanzarote Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Dear guest,

Thank you very much for having taken your time to give a detailed evaluation of your stay in AEQUORA Lanzarote Suites and your holidays in Lanzarote.
We are happy that you enjoyed your stay with us.
We would be pleased to be able to welcome you again as our guests soon.
Best regards.
MDL

FACEBOOK CHALLENGE - BEFORE 31ST of JANUARY 2018
Follow us on Facebook and you will have the chance to win a free stay of 4 nights on Half Board for 2 people.