29 april 2018 beoordeeld

Een verblijf gehad in SHFP (suite hotel Fariones Playa) in Puerto del Carmen op Lanzarote - Spanje. Een mooi hotel dat nog steeds aan de “weg” timmert. Men is bezig om het hotel te moderniseren. SHFP Ligt aan het brede zandstrand.
De suites zijn ruim, met aparte slaapkamer, zitkamer en een ruim balkon met zitje.
We hadden een kamer aan het eind van de gang met nummer 402, maar ver weg van alle rumoer en bouwlawaai, met uitzicht op strand en zee, niet op het zwembad. (dan moet je een kamer hebben met een nummer van de .10, - dus 110,210,310,410).
Het hotel biedt een erg uitgebreid ontbijt, met sekt, verse jus d’orange, vruchtensappen, smoothies, yoghurt, div.fruit, div. soorten brood, broodjes, toast, eieren in alle varianten, pancakes, worstjes, bacon, enz.enz. Het hotel ligt in het centrum van PdC. Onder het hotel bevindt zich een supermarkt waar je zeer goed je inkopen kunt doen, het is er echt niet duurder dan in de reguliere winkeltjes. Sterker nog, de producten van aloe Vera zijn er zelfs goedkoper dan in het dorp. Makkelijk ook, want je hoeft niet ver te lopen voor je drankjes e.d. Het diner kunnen we niets van zeggen, want we hebben iedere avond buiten het hotel gegeten. Niet omdat het niet goed zou zijn, maar wij gaan graag iedere ergens anders eten. Bij het zwembad kun je heerlijke snacks eten.
Kortom dit hotel is erg aan te bevelen, voor zowel gezinnen met jonge, maar ook wat oudere kinderen, voor stellen.
Wij hebben hier een TOP vakantie gehad.

Kamertip: de kamers met nummers onder de .20 liggen heerlijk,rustig. (120,220,320,420). Is wel wat verder lopen, maar heerlijk rustig.
Verbleef: april 2018, reisde met familie
Direccion Fario... D, Director General van Suite Hotel Fariones Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Geachte gast,
Hierbij willen wij u hartelijk danken voor de moeite die u genomen heeft om uw gedtailleerde feedback op TripAdvisor te plaatsen.
Wij zijn zeer verheugt te horen dat u een prettige vakantie in ons hotel genoten hebt.
Wij hopen dan ook u in de toekomst terug te verwelkomen in ons hotel.

Director

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi groot hotel met alle kamers zeezicht. Goed ontbijt buffet. Dinerbonnen kun je in het hotel kopen. Per dag € 24,50. € 60 voor 3 dagen. Dinerbuffet is voldoende keuze. Dichtbij de oude haven . Bushalte naar Arrecife en Playa Blanca is op 300 meter van hotel.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Direccion Fario... D, Director General van Suite Hotel Fariones Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Zeer geachte gast,
Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Suite Hotel Fariones Playa te evalueren op TripAdvisor.
Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamers zie foto’s. Kleine koffie corner met koffie apparaat en waterkoker, koelkast.

Boxspring ziet er vrij nieuw uit net als bank en overig meubilair.
Elke dag schoongemaakt en handdoeken wanneer je wilt. Je kunt strandlakens halen bij receptie zonder bijbetaling.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Direccion Fario... D, Director van Suite Hotel Fariones Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

Geachte gast,
We willen u graag hartelijk bedanken voor uw review op Tripadvisor en de tijd die u genomen heeft om de review te schrijven. We zijn blij om te horen dat u van uw tijd in Suite Hotel Fariones Playa genoten heeft. We kijken er naar uit u in te toekomst nogmaal te verwelkomen in ons hotel.

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in dit hotel geweest in december 2017. Het hotel is gelegen in het centrum en aan het strand. Alle kamers hebben zeezicht. De kamers zijn voorzien van een keuken en ruime koelkast. Wij vonden de badkamer ook erg modern met een inloopdouche met regendouche, dubbele wasbak en mooi grote spiegel. Het eten in het hotel is goed en er is genoeg keus. Ze hebben ook een soort healthy corner met dingen zoals lijnzaad, pompoenpitten, gedroogde vruchten. Zijn er dan ook wat minpuntjes? Nou niet echt veel, wij vonden het bed redelijk, maar ook niet meer dan dat. De tv stoort zo nu en dan behoorlijk (veel blokvorming).

Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden omdat het een super ligging heeft en het eten er ook heerlijk is

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Direccion Fario... D, Director van Suite Hotel Fariones Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Geachte gast,

Allereerst willen we u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft uw mening op Tripadvisdor te delen. Met grote trots lezen we dat u het naar uw zin gehad heeft bij ons in Suite Hotel Fariones Playa.
We kijken er naat uit u in de toekomst weer terug te mogen verwelkomen.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit 4 sterren hotel is niets aan te merken.
Het hotel is centraal gelegen, bij de boulevard, aan zee, heeft alle faciliteiten, zelfs een supermarkt in huis. We hadden een grote kamer, gerenoveerd. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel.
Uitgebreid ontbijtbuffet en diner buffet van zeer goede kwaliteit.
Een top vakantie.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Direccion Fario... D, Director van Suite Hotel Fariones Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Geachte gast,

We willen u graag hartelijk bedanken het delen van uw mening op Tripadvisor. Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden was over uw verblijf met ons en we hopen u snel als gast weer te mogen ontvangen.