Seaside Los Jameos Playa(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 233 per nacht.

Hotel Lanzarote Village(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Sol Lanzarote All Inclusive(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Relaxia Lanzaplaya(Puerto del Carmen)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

Relaxia Olivina(Puerto del Carmen)
  • Restaurant
Apartamentos Fariones(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Aequora Lanzarote Suites(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Hipotels La Geria(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Suite Hotel Fariones Playa(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Hyde Park Lane Villas(Puerto del Carmen)
Orbitz.com
10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net appartement , prima eten voor ieder wat wils. Apartementen wat oud maar verzorgd en schoon.
Ook zwembad en restaurant is schoon.
Personeel is aardig en behulpzaam.
Animatie is ook goed, en spreekt verschillende talen. O.a. nederlands

Verbleef: november 2016, reisde met familie
marie pierre l, member services van BelleVue Aquarius, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Wij danken u voor uw opmerkingen Léon K. We proberen altijd onze klanten zijn comfortabel en zo mogelijk ook met de taal.

20 september 2016 beoordeeld

Nog nooit zo'n smerig en slecht onderhouden hotel gehad.
De bedden lagen bijna op de vloer en waren erg hard. roest in de badkamer en heel veel kapotte tegels en de deur was helemaal kapot ...Ze hebben geen liften en dat is wel nodig, omdat het heel hoog is 3 of 4 etages.Ik raad iedereen af om dit hotel te boeken.
Een grondigge renovatie zou hier beslist moeten gebeuren. Ik kom hier nooit meer terug.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
BlueBayResorts, Director de Relaciones Públicas van BelleVue Aquarius, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2016

Hello kati121666, the cleaning is done 5 times weekly but we are sorry to hear that you didn't enjoy your stay. At the moment we're planning a reform of the structure and it will sort out some of the points you mention. Thank you for your commentary.

4 september 2016 beoordeeld

Hotel heeft nodig een opknapbeurt nodig. Veel dingen zijn kapot of aan vervanging toe. WiFi is slecht. Eten erg eentonig. Lunch is hetzelfde als het diner. Animatie helemaal geweldig! Lukas is de animator en houdt jong en oud bezig met leuke spelletjes en uitdagingen. Lifeguard Marcelo is een echte Italiaanse spetter en neemt zijn werk serieus! Winkeltjes op loopafstand van het hotel.

Kamertip: Vraag een kamer op de eerste verdieping of de begane grond. Er is geen lift!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
14 augustus 2016 beoordeeld

Het is een beetje gedateerd, maar voor de prijs die je betaald prima te doen. Kamers zijn erg groot. Groot balkon, TV, 2 banken, eet hoekje, gehele keuken, grote badkamer en een erg grote slaapkamer. Wij zaten op 6 hoog. Prachtig uizicht over de zee. 1 klein dingetje.. zit geen lift in.. dus die been spieren zijn goed getraind !

Personeel was erg aardig, Zitten een paar grapjassen tussen.

Animatie was erg leuk. Belgische vent. Met een enorme talen knobbel ! Erg goed met kinderen.

Dorpje bij de haven was elke avond weer genoeg te doen. Eerste week een grote kermis. 2e week was deze weg. werd het iets rustiger van.
Varadero Heineken bar is een aanrader. naar beneden lopen en links afslaan, 2e tentje. Erg gezellig !
Voor als je uit eten wilt is er ook meer dan genoeg, grote overzichtelijke speel plaats voor de kids. En niet duur.

Kamertip: Hoe lager je zit, des te minder hoor je de weg erachter.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
BlueBayResorts, Director de Relaciones con Clientes van BelleVue Aquarius, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Danke jweijn!

17 mei 2016 beoordeeld

Al vaker dit complex bezocht vanwege de prachtige ligging in het oude centrum. Trappen lopen neem je graag op de koop toe. Sinds dit jaar kan men hier ook verblijven op basis van all inclusive (trekt toch altijd een bepaald soort publiek) Bijzonder jammer want in het centrum zijn leuke restaurantjes te vinden. Het onderhoud aan het complex laat te wensen over. Wordt niet meer echt bijgehouden en dat geldt ook voor de inrichting van de appartementen. Bijzonder jammer toch.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner