LABRANDA Los Cocoteros(Puerto del Carmen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Seaside Los Jameos Playa(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Lanzarote Village(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Relaxia Lanzaplaya(Puerto del Carmen)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Aequora Lanzarote Suites(Puerto del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
Hipotels La Geria(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Beatriz Playa & Spa(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Apartamentos Fariones(Puerto del Carmen)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Hyde Park Lane Villas(Puerto del Carmen)
  • Zwembad
Apartamentos Barcarola Club(Puerto del Carmen)
Hotwire.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 170 per nacht.

10 april 2017 beoordeeld

Prima ligging direct aan zee en centraal gelegen voor diverse uitstapjes. Hotel is goed onderhouden. Eten is goed en gevarieerd. Personeel weet wat sercice is en is erg klantvriendelijk. Wij hebbben echt daardoor eeen heerlijke week gehad

Kamertip: Meeste kamers hebben uitzicht op zee.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Fernando B, Gerente van VIK Hotel San Antonio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Geachte hroelandschap,
Hartelijk dank voor uw mening. Geweldig om te zien dat u uw vakantie genoten. Hotel, eten en personeel. We hopen je te zien in het Hotel San Antonio.
Fernando

11 januari 2017 beoordeeld

Het hotel ligt aan het begin van de gezellige boulevard met de vele winkels en restaurants en aan het strand
De kamers zijn ruim en comfortabel ingericht met uitzicht aan zee
Het eten variërend en heel goed met vriendelijke bediening die de drank serveerd
Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk
Het amusement voor de avond is afwisselend en van behoorlijk niveau
Dit hotel is zowel voor jong als oud aan te bevelen!!!

Kamertip: Voor mindervaliden is dit hotel aan te bevelen
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
1 december 2016 beoordeeld

Heel goede ligging: rustig aan zee en dichtbij mooie wandel en winkelboulevard naar centrum en haven.
Alle Inn met lekkere, kwaliteitsvolle en verse bereidingen. Heel veel keuze en afwisseling. We gaan een tiental keer per jaar op reis en dit was 1 van de beste hotels qua eten. Welke dranken die in de All Inn inbegrepen waren werd niet duidelijk aangegeven. Dus elke keer even navragen en bonnetjes nakijken voor aftekenen. Vergissingen werden met de glimlach onmiddellijk rechtgezet.
Wij boeken een 'gerenoveerde kamer' met zijdelings zeezicht. Gerenoveerd was ze zeker niet recent want er hing vanaf het binnenkomen een muffe geur en het bad vertoonde grote roestplekken. De geur verdween niet ondanks dag en nacht verluchten. De kamer was wel ruim met een groot terras. Het onderhoud was oppervlakkig. In de kast lag veel stof en strandzand. Ook rondom het zwembad lag vuil en afval dagenlang in hoeken en op de plakkerige tegels. Het vele personeel was wel altijd vriendelijk.
Voor het hotel liggen de bushaltes. Handig doch geen enkele bus rijdt volgens het uurrooster. Sommige 10 minuten te vroeg andere een half uur te laat. Goede verbindingen met het gezellige, mooie Playa Blanca op 40 minuten rijden en met het centrum en haven van Playa del Carmen.

Verbleef: november 2016
3 november 2016 beoordeeld

Heerlijk rustig hotel. Veel terugkerende gasten. Veel gasten zijn op leeftijd, dus geen hotel voor jonge lui. Maar dat vinden wij heerlijk. Wij hadden all inclusive, heerlijk eten en goede wijn van het eiland zelf die je voor € 15,00 per fles kunt kopen. Zelfs een fles Moet&chadon kost er ong € 40,=. Het hotel is wel wat verouderd maar super schoon. Ook het personeel is zeer vriendelijk met uitzondering van sommigen. Maar dat is overal zo. Ben jij vriendelijk, zijn zij het ook. Wij komen zeker terug.

Kamertip: vraag om gerenoveerde kamer in het hoofdgebouw en zo hoog mogelijk.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel goed hotel op een prachtige locatie aan zee. De kamers zijn goed en de dagelijkse schoonmaak uitstekend. Het eten de hele dag gevarieerd en voor ieder wat wils. S'avonds in de bar gevarieerd programma muziek en entertainment. Door een goed georganiseerd All In systeem met pasjes , loopt alles op rolletjes. Puerta Del Carmen is een mooi plaatsje om s'avonds te shoppen.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner