“Goed Chinees restaurant”

Keukens: Chinees
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Reserveringen
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 Maal wezen eten tijdens de vakantie. Goedkoop menu is aan te bevelen. Voldoende keus en goede kwaliteit. Aardig personeel.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toch maar een Chineesje gedaan in Lanzarote. Mede omdat het dichtbij was en het buiten koud was en regende. Viel absoluut niet tegen. Het was er erg druk en we moesten zelfs even wachten op een tafeltje.
We hadden een Sissling chicken en for yong hai. Veel en smakelijk.
We kregen na afrekenen nog een drankje en een kalender. Goedkoop gegeten.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het CC Matagorda vind je het Chinees Restaurant Fu Gui.
De zaak oogt netjes en het personeel is alert en vriendelijk. Er is gratis WiFi en leuk voor de kids: er is een pokestop voor Pokemon Go naast het terras.
Buiten het restaurant maakt men reclame met een speciaal keuze menu van drie gangen voor €6,50 pp.
Omdat dit wel erg goedkoop is, twijfelde wij of we er wel zouden gaan eten.
Na een weekje twijfel hakten we de knoop door en besloten het te proberen. Het voorgerecht bestond uit diverse soepen en smaakte prima. Het tweede gerecht was wat vreemd samengesteld. Zo bleek er een portie friet tussen te staan evenals kipgerechten. De derde gang had o.a. Beef onion en nog meer kip.
De kip was redelijk smaakvol bereid, maar het beefgerecht leek nergens op. Het was niet te eten en mijn vrouw heeft het vrijwel onaangeroerd teruggestuurd.

Na afloop kregen we een borreltje van het huis dat was dan weer aardig van het personeel.

Conclusie: €6,50 is goedkoop maar de kwaliteit laat dan ook te wensen over.

17 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk uitgebreid menu gegeten inclusief een fles wijn met 2 personen voor nog geen 35 euro. Het eten was echt heerlijk, van goede kwaliteit en meer dan genoeg. Boven verwachting, echt een aanrader!

6 februari 2016 beoordeeld

Vriendelijke en snelle bediening. Goede kwaliteit. Gezellige sfeer. Ook wat niet op de kaart staat wordt bij navraag geregeld. Klasse!!
We komen hier zeker nog een keer terug.

Reizigers die Fu Gui bekeken, bekeken ook

Puerto del Carmen, Lanzarote

In Fu Gui geweest? Deel je ervaringen!

;