“Heel lekker en heel betaalbaar”
Beoordeling van Hong Kong Island

Keukens: Chinees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we wel eens Chinees wilden proberen in Spanje gingen we hier naar toe. Ook door de goeie beoordelingen op TripAdvisor.
Het personeel ontving ons heel enthousiast en hartelijk.
We kozen uit het 3 gangen menu. Dat zijn 3 gangen, met per gang erg veel keuzes, voor Euro 8,50 per persoon.
Het eten was bij ons alle 3 heel lekker. (We hadden alle 3 andere gerechten besteld).
En dan bij het afrekenen nog drankje van de zaak toe en een hartelijke groet!

Datum van bezoek: september 2019

26 september 2017 beoordeeld

We hebben in de periode 14 t/m 24 september 2017 hier 4 keer gegeten. Elke keer was het eten smaakvol en lekker. De prijs was echt top met 2 personen eten + een fles wijn
€ 27,00 tot € 31.00 af tikken, ligt aan je maaltijd die je besteld. Vriendelijk personeel het is niet echt een tent om lekker te blijven natafelen. Ga hier zeker terug als we weer in Puerto del Carmen zijn.

Datum van bezoek: september 2017
26 maart 2017 beoordeeld

vriendelijke bediening en goed eten. Heerlijke springrolls met veel knapperige groenten. Goed en goedkoop

Datum van bezoek: maart 2017
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Menu voor 6,95 voor een voor- en hoofdgerecht. Aanrader! Ook aardige en vlotte bediening.

Datum van bezoek: februari 2017
2 april 2015 beoordeeld

Waar kan je eten voor zoon bedrag en zoveel keus? Eten was lekker maar niet alles even warm. Keuze is ruim! Alleen gezellig is het er helaas niet... dus eten en niet natafelen!

Datum van bezoek: maart 2015

Reizigers die Hong Kong Island bekeken, bekeken ook

Puerto del Carmen, Lanzarote

In Hong Kong Island geweest? Deel je ervaringen!