“Meer van verwacht”
Beoordeling van LAVA Tapas & Burger Bar

LAVA Tapas & Burger Bar
Geclassificeerd als nr. 18 van 402 Restaurants in Puerto del Carmen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via TripAdvisor. Het viel om die reden wat tegen. Lekkere burgers, veel beter dan bij de grote ketens maar niet heel bijzonder. De sing a long songs op de tv hoefden van ons ook niet zo. Daarnaast meer aandacht voor enkele bekenden (lokale stamgasten) dan voor de toerist.

Datum van bezoek: september 2019

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje serveert erg lekkere verse hamburgers. Personeel is lekker enthousiast. Zeker de moeite waard als je een keer geen zin hebt om de hele avond te tafelen.

6 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk tapas gegeten, elk gerecht wat werd opgediend zag eruit als een feestje!bediening spontaan en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het restaurant ligt niet aan de boulevard en heeft niet de uitstraling om gezellig te gaan zitten, maar de kwaliteit van het eten en de aandacht die eraan besteed is maakt alles goed.

3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Ik was hier met mijn vriend. We hadden in het begin niet zulke hogen verwachtingen, maar het was echt heel lekker! Zeker de moeite om een keer heen te gaan. Wij hadden 1 liter sangria, 2 bruschetta, een cheeseburger, een salade en gratis shotjes. We waren 40 euro kwijt. Alles word vers gemaakt en dat proef je echt.

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleinschalige bar met een matige kwaliteit aan eten en personeel.

Personeel was vooral bezig met zichzelf in plaats van met de gasten. Burger die we hadden was matig. Vooral erg vet. Maar opzich prima te eten. Voor onze dochter een pizza besteld maar ook deze droop van het vet.

Voor ons eenmalig.

Reizigers die LAVA Tapas & Burger Bar bekeken, bekeken ook

Puerto del Carmen, Lanzarote

In LAVA Tapas & Burger Bar geweest? Deel je ervaringen!