“Must see!”
Beoordeling van Devon Restaurant & Bar

Devon Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 24 van 402 Restaurants in Puerto del Carmen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk Engels restaurant. Geweldige sfeer door personeel en ontzettend grote porties te bestellen. Eten van goede kwaliteit. Zeker geen standaard restaurant, om die reden aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal sla ik restaurants beetje over met propper, dat als ze niet allemaal er 1 hebben, maar deze was wel leuk. Ongeveer 3 jaar voor zijn pensioen ofzo lulde hij ons binnen. Ook wel meer omdat het dorp hier zo'n beetje ophoud maar goed. Eten was prima, bediening ook aardig. Duidelijk familiebedrijf. Visschotel had ik en was ruim voldoende, spareribs voor mijn vrouw waren ook prima. Niet te veel dus nu op gekomen en niks weg gegooit. Ik weet zo niet of je bij kan vragen. De moeite zeker waard al zijn ze net iets duurder dan andere. Even 5 euro extra mee nemen

Datum van bezoek: augustus 2019
13 februari 2019 beoordeeld

bij dit engels restaurant hebben we heerlijk gegeten voor een goede prijs hadden een hamburger besteld die goed smaakte

Datum van bezoek: februari 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch hier terecht gekomen, het kleine restaurant was redelijk vol.
Het personeel is erg vriendelijk en de gastvrouw bood de 'fish en chips' aan. Dit was zeker geen verkeerde keuze, zowel de vis als friet smaakte prima. Het was ook redelijk goedkoop.
Ik zou er zeker nog een keer terugkomen.

Datum van bezoek: januari 2019
23 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein Engels restaurantje, zonder tripadvisor zouden we er zeker langs gelopen zijn. Hadden zijn in een hamburger en die kregen we ook! Exmoor beast: Een beetje trek mag je wel hebben, maar een heerlijker burger, lekker stuk kipfilet en de lekkerste uienringen die ik deze vakantie gegeten heb. De kinderen ook een kleine hamburger en hebben ook heerlijk gegeten. Naast de hamburgers nog een hijgend mij vooral britse kaart.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Devon Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Puerto del Carmen, Lanzarote

In Devon Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!