Beoordeeld op 10 september 2019

leuke bungalow, 2 weken geweest met onze 2 kids (3 en 5). Ze genoten heel veel bij dit park, aardige mensen, schone huisje. L-bankstel niet te slapen, ze hebben wel een extra uitklapbed. Die is goed te slapen. Verder de bedden in de slaapkamer zijn goed. Elk dag slaapkamer en badkamer goed schoongemaakt.

Kamertip: aardige receptie, airco werkt heel goed. Bungalo aan de overkant van de receptie is rustig.
Beoordeeld op 25 augustus 2019

We zijn er 10 dagen geweest en voor ons was het een heerlijke vakantie. Bij aankomst zagen we een grote schone receptie en werden we geholpen door heel vriendelijk personeel. Onze bungalow lag aan de receptie kant dus dichtbij zwembad. Het zwembad is niet super groot maar onze zoon van bijna 15 heeft zich er prima vermaakt. er is een soort kinder speelplaats met water emmers en spuitslangen ook sommige volwassenen vonden dat prachtig. Verder kun je voor 1euro poolen en gratis tafeltennis. Ook zit er een spa daar hebben wij geen gebruik van gemaakt dus geen idee hoe dat is. Je kan voor een borg van 5,00 euro een badhanddoek huren en als je hem verwisseld voor een andere kost dat 2,00 euro voor het wassen. Het huisje word iedere dag schoongemaakt met schone handdoeken en om de dag schone lakens. We hadden geen ontbijt of diner. Maar we hebben elke ochtend lekker ontbijt kunnen maken in het keukentje. er staat een broodrooster, en een 2 pits keramischekookplaat. Strand is ongeveer 7 minuten lopen en puerto del carmen is ongeveer 15 minuten. maar wel een hele leuke wandeling langs de boulevard. Al met al een heerlijke vakantie gehad en ook alles erom heen was goed.

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor het eerst een resort geboekt en met een blanco beeld daar aangekomen. Meteen al viel op dat alles er keurig uitzag, er perfect engels gesproken werd en bijzonder vriendelijk over kwam. De kamer was eerder vrij dus we werden geroepen dat we erin mochten. Niks strenge regels of ambtenarij zoals we dat in Italië gewend waren.

De huisjes zijn aan laantjes gelegen en ruim. Alles netjes, dagelijks schoongemaakt, bedden opgemaakt en de afwas gedaan. Echt vakantie dus! Het zwembad was niet groot en er waren geen glijbanen maar toch voldoende om onze zoon (bijna 14) te vermaken. Ook met kleinere kinderen zou ik hier heen gegaan zijn. Geen strenge regels qua tijden of lege bedjes met handoeken erop (met handoek "reserveren " was wel streng verboden).

Eten van het bufet was goed, wel wat beperkt qua keus maar misschien zijn wij gewoon moeilijke eters.... ik zou het een dikke 8 geven iig.

We gaan dit zeker nog eens boeken! Maar dan geven we wel aan dat we dichter bij t zwembad willen zitten

Beoordeeld op 24 juli 2019

Wij hadden hoge verwachtingen door alle goede verhalen op tripadvisor, maar dat viel wel een beetje tegen.
De kamers zijn prima in orde en inderdaad schoon. Wel wat eenvoudig en gehorig, maar dat is voor een week geen probleem. Wij hadden echter een kamer in een enorme uithoek van het complex. Je bleef lopen naar het ontbijt en terug, naar het zwembad en terug, even naar het toilet en terug.
Het ontbijt vonden wij erg tegenvallen. Er was niet heel veel keus en als je iets later was, was bijna alles op. Er was bijna geen brood meer en geen fruit. Jammer dat ze niet aanvullen.
De koffie, thee en sap moest je zelf uit een automaat halen. Dat vonden we al niet erg fris. Het apparaat haperde ook regelmatig, dus er stonden lange rijen. De kwaliteit was heel erg matig.

Kamertip: Zorg dat je enigszins bij de receptie zit met de kamer.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 8 juni 2019

Een week verbleven in een verrassend leuke bungalow. Het complex is opgezet in 2 delen, gescheiden door een straat.wij zaten in het deel aan de overkant van de receptie. In beide delen is een zwembad aanwezig.het zwembad was mooi en schoon, net als de douches en de toiletten bij het zwembad. Prettige ligbedden met een aantal parasols. Omdat het nog niet druk was op het park waren er altijd voldoende ligbedden beschikbaar. Of dat ook zo is wanneer het complex vol is weet ik niet. Alles is ontzettend netjes onderhouden en heel erg schoon. De bungalow is ruim genoeg voor 2 personen, indien je op de begane grond zit ook een ruim terras met tafel en 4 stoelen. De badkamer is ruim en de douche heerlijk. Keuken ook prima met koelkast, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster. Pannen en serviesgoed mooi schoon. De bungalows naast ons en boven ons waren niet bezet dus geen idee of het gehorig is. Personeel heel vriendelijk. Op de dag van vertrek moet je om 12.00 uur uit je bungalow maar er zijn douches beschikbaar waar je nog gebruik van mag maken inclusief handdoeken van het hotel. Het ligt wel iets verder van het drukkere centrum af dan we gedacht hadden maar nog steeds konden we dat lopend af. Een taxi van of naar het centrum is ongeveer 5 euro. Genoeg restaurants op loopafstand van het complex. Het strand is 5 minuutjes lopen. Mocht ik nog eens teruggaan naar dit eiland dan overweeg ik absoluut om weer naar Hyde Park Lane te gaan.

Datum van verblijf: juni 2019